Αξιολόγηση: Ούτε βήμα πίσω, παρά τις προσπάθειες του ΥΠΑΙΘ
«Η προσπάθεια του Υ.ΠΑΙ.Θ. να θέσει σε παρανομία γραπτό λόγο και συγκεκριμένα κείμενα, δημόσια και ανοιχτά, αντικείμενο απόφασης των Συλλόγων Διδασκόντων, συνιστά λογοκρισία, παραβιάζει την ελευθερία του λόγου και της σκέψης και, τελικά, τη δημοκρατία»

«Με παράνομες προφορικές εντολές και προτροπές τύπου «διοικητικής επιβολής» (όπως έκανε πριν λίγους μήνες με τους/τις Διευθυντές/ντριες και τους/τις Προϊστάμενους/ες), η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. προσπαθεί να διχάσει το εκπαιδευτικό σώμα, ώστε να σταματήσει να αγωνίζεται ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του», τονίζει ο ΣΕΠΕ Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας.

Οι εκπαιδευτικοί καλούν τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου να συνεχίσουν να υπηρετούν τον παιδαγωγικό τους ρόλο, να σεβαστούν τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και να μη μεταβληθούν σε «επιθεωρητές» του Υ.ΠΑΙ.Θ. 

Η ανακοίνωση Σ.Ε.Π.Ε. Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας

Κι ενώ τα προβλήματα στην Παιδεία αυξάνονται δραματικά, νέες «απειλές» από τον Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. έρχονται να προστεθούν σε όσες προηγήθηκαν και αφορούν στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου κόπτεται με οποιοδήποτε τρόπο να επιβάλλει.

Σειρά έχουν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.), οι οποίοι στη συνάντηση που είχε μαζί τους ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας, Αλ. Κόπτσης, ενημερώθηκαν για την τέταρτη (!!!!!) κατά σειρά παράταση που τους δίνεται προκειμένου να «συμμορφωθούν».

Συγκεκριμένα, ο Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. στην ενημέρωση της 25ης Φεβρουαρίου, προέτρεψε τους Σ.Ε.Ε. να εισέλθουν στην πλατφόρμα αξιολόγησης και, με την επισήμανση «τα (ενιαία) κείμενα θεωρούνται ως μη γενόμενα», να ζητήσουν από τους διευθυντές των σχολείων να καταθέσουν εκ νέου τα κείμενα της αξιολόγησης της σχολικής τους μονάδας, τονίζοντάς τους (δις!!!!) ότι «τα (ενιαία) κείμενα παραβιάζουν το κανονιστικό πλαίσιο».

Με παράνομες προφορικές εντολές και προτροπές τύπου «διοικητικής επιβολής» (όπως έκανε πριν λίγους μήνες με τους/τις Διευθυντές/ντριες και τους/τις Προϊστάμενους/ες), η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. προσπαθεί να διχάσει το εκπαιδευτικό σώμα, ώστε να σταματήσει να αγωνίζεται ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του. Η πρακτική αυτή αποτελεί συνέχεια της αντιαπεργιακής προσφυγής στα δικαστήρια, της κατευθυνόμενης συκοφάντησης των εκπαιδευτικών από φίλια Μ.Μ.Ε., των διώξεων, του εκφοβισμού και της τρομοκράτησής τους. Κάνοντας ένα βήμα πιο πέρα, τώρα βάζει τους Σ.Ε.Ε. στον ρόλο του «επιθεωρητή», πέρα κι έξω από την παιδαγωγική λειτουργία τους.

Όσο για την υποτιθέμενη παραβίαση του «κανονιστικού πλαισίου», η Ομοσπονδία μας έχει τοποθετηθεί πολλές φορές, επισημαίνοντας ότι οι «συστάσεις», «προτροπές» – απειλές του Υ.ΠΑΙ.Θ. περί «παρανομίας και παραβίασης του κανονιστικού πλαισίου», δεν έχουν καμία νομική ή διοικητική υπόσταση.

Η προσπάθεια του Υ.ΠΑΙ.Θ. να θέσει σε παρανομία γραπτό λόγο και συγκεκριμένα κείμενα, δημόσια και ανοιχτά, αντικείμενο απόφασης των Συλλόγων Διδασκόντων, συνιστά λογοκρισία, παραβιάζει την ελευθερία του λόγου και της σκέψης και, τελικά, τη δημοκρατία.

Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω στον δρόμο που έχουμε χαράξει, ακολουθούμε αταλάντευτα τα ενιαία κείμενα της Δ.Ο.Ε. και επισημαίνουμε ότι καμία δεσμευτική αξία ή υποχρεωτικό χαρακτήρα δεν έχουν οι προτάσεις των Σ.Ε.Ε..

Το Δ.Σ. του Σ.Ε.Π.Ε. Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας καλεί:

  • τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου

  • να συνεχίσουν να υπηρετούν τον παιδαγωγικό τους ρόλο,

  • να σεβαστούν τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και

  • να μη μεταβληθούν σε «επιθεωρητές» του Υ.ΠΑΙ.Θ. 

Οι «προτροπές» του Γ.Γ. δεν τους δεσμεύουν.

  • τους  συλλόγους διδασκόντων να υλοποιήσουν τις προγραμματισμένες και αναρτημένες ενέργειες και δράσεις τους χωρίς να υποκύπτουν σε πιέσεις και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο δημόσιο σχολείο, να μην αλλάξουν τίποτα από τις αποφάσεις αυτές.

  • τους συναδέλφους σε επαγρύπνηση και αγωνιστική συστράτευση με τις αποφάσεις και τις οδηγίες της Δ.Ο.Ε.

Μαζικά, ενωτικά,  αγωνιστικά θα βγούμε νικητές!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

νηπιαγωγειο
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις
Τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπιζουν τα Νηπιαγωγεία της περιοχής, κωδικοποίησε στο κείμενο - υπόμνημα που ακολουθεί ο Α' Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε...
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις
μουσικη.jpg
Εκπαιδευτικοί Μουσικής: Κάλεσμα σε συντονισμό για τα προβλήματα της σχολικής μουσικής παιδείας
Το Σάββατο 25 Μαΐου 2024, 18:30 στην Αθήνα - Αίτημα να καλυφθούν άμεσα τα πλέον των 500 οργανικών κενών Μουσικής Επιστήμης ΠΕ79.01. Όχι άλλοι...
Εκπαιδευτικοί Μουσικής: Κάλεσμα σε συντονισμό για τα προβλήματα της σχολικής μουσικής παιδείας
παδα
Συμμετοχή φοιτητριών ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ και ΕΜΠ σε ερευνητική πρόταση που βράβευσε ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος - ΣΕΓΕ
Για την ερευνητική τους πρόταση αναφορικά με την ανάπτυξη Screening test kit για τη Νόσο του Πάρκινσον.
Συμμετοχή φοιτητριών ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ και ΕΜΠ σε ερευνητική πρόταση που βράβευσε ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος - ΣΕΓΕ