Μετά από μια μαραθώνια συνεδρίαση στο ΠΥΣΔΕ χτες, όπου ζητήσαμε να εφαρμοστεί ο Νόμος (ΠΔ100/97), πετύχαμε ένα από τα βασικά μας αιτήματα: να βγει Πίνακας Λειτουργικών Κενών στη ΔΙΔΕ Κορινθίας με εισήγηση του ΠΥΣΔΕ. Βέβαια, αυτό δεν ήρθε τόσο ως πίεση των από κάτω αλλά ως εντολή-εγκύκλιο από τα πάνω - κεντρικά- αλλά παρ' όλ' αυτά το θεωρούμε ένα μικρό βήμα προς τη διαφάνεια για την οποία δεσμευτήκαμε να αγωνιστούμε στο ΠΥΣΔΕ πριν από 2 χρόνια όταν διεκδικήσαμε την ψήφο των συναδέλφων. Εννοείται ότι η κριτική που κάνουμε προς αυτόν τον Πίνακα (ότι βγαίνει ΠΡΙΝ την 1η Σεπτέμβρη, ότι είναι ενδεικτικός, ότι δείχνει τα "χοντρά" κενά, ότι έχει δομικά προβλήματα γιατί αλλάζει συνέχεια, οι συνάδελφοι να δηλώνουν ούτως ή άλλως τα σχολεία που θέλουν, κ.ά.) ισχύει. Και προφανώς, η όποια ικανοποίηση διαχειριστικών αιτημάτων δεν μπορεί να υποκαταστήσει τους άμεσους μαζικούς διορισμούς (που ακόμη τους περιμένουμε) ούτε μπορεί να αντισταθμίσει τις λογιστικές μειώσεις των Ωρολογίων Προγραμμάτων ή την αύξηση του ωραρίου μας. Πράγματα που θα αλλάξουν μόνο με τη μαζική δράση όλων μας και τη συμμετοχή στις δράσεις του Σωματείου.
Συνεχίζουμε και διεκδικούμε:
- Υποχρεωτική δημοσίευση Πίνακα με αιτήσεις όλων, μόρια και προτιμήσεις. Μέτρο που προάγει τη διαφάνεια καθώς όλοι θα ξέρουν ποιος έχει τα περισσότερα μόρια και πού θέλει να πάει. Γίνεται σε διάφορα ΠΥΣΔΕ με ευεργετικά αποτελέσματα.
- Τυπική Θεσμοθέτηση της σειράς τοποθέτησης (λειτουργικά υπεράριθμοι-διάθεση πυσδε-αποσπασμένοι-νεοδιόριστοι-αναπληρωτές).
- Δημοσίευση Πίνακα Λειτουργικών Κενών για τους αναπληρωτές.
- Κατάργηση των "αστεριών" στις Αποσπάσεις, δηλαδή η πρακτική να ΜΗΝ απελευθερώνεις τον συνάδελφο που έχει πάρει απόσπαση "ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ", το οποίο σημειώνεται με ένα αστεράκι στην απόφαση) που απλά συγκαλύπτουν και διαχέουν το υπαρκτό πρόβλημα κενών.
- Οι ενστάσεις σε αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ να εκδικάζονται από άλλο, ανώτερο, όργανο (πχ ΑΠΥΣΔΕ). Δεν μπορεί το ίδιο όργανο που έβγαλε απόφαση να είναι αυτό που εξετάζει αν το ίδιο έκανε σωστά ή όχι!
- Αντιμετώπιση του «λαβύρινθου» της ισχύουσας νομοθεσίας για ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ, Διαπολιτισμικά, Πειραματικά και Μειονοτικά σχολεία με ξεκάθαρα κριτήρια αντίστοιχα της γενικής εκπαίδευσης.
- Άμεση ανάγκη τροποποίησης του άρθρου 13, Π.Δ. 50/96 για την επαναδιατύπωση και εκσυγχρονισμό των ιατρικών όρωντων ασθενειών και την ένταξη ίσης ή μεγαλύτερης βαρύτητας με αυτές που υπάρχουν στη σχετική νομοθεσία.
- Οι προϋπηρεσίες αναπληρωτών καθώς και τα μεταπτυχιακά να υπάρχουν σε μία ενιαία βάση δεδομένων. Είναι γραφειοκρατικό να γίνεται αναγνώρισή της κάθε χρονιά από την αρχή.
- Σαφές και έγκαιρο ενιαίο πανελλαδικά χρονοδιάγραμμα και τήρησή του από όλους. Όλα αυτά να γίνονται έγκαιρα και με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα (που προβλέπονται πολλές φορές), όσο το δυνατόν νωρίτερα.
- Κατάργηση του ΠΔ 1/2003 και να επιστρέψουν όλες οι αποφασιστικές αρμοδιότητες πίσω στο Σύλλογο Διδασκόντων και στο ΠΥΣΔΕ από τον ΔΙΔΕ.
Από δω και πέρα, έχουμε:
- Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων Πέμπτη πρωί (01/09) για αναθέσεις-τμήματα κτλ ( θα στείλω αργότερα το επικαιροποιημένο εξέλ με αναθέσεις).
- Συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ για τοποθετήσεις την Παρασκευή 02/09.
- Κοινή συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ Παρασκευή μεσημέρι για τις κοινές ειδικότητες. Κι αυτό ήταν ένα από τα περσινά αιτήματα μας που ικανοποιήθηκε (εν μέρει) φέτος κεντρικά. Όμως, θα πρέπει να γίνει (κεντρικά) κοινή αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων σε Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια.
- Πρόσληψη και τοποθετήσεις αναπληρωτών την άλλη βδομάδα (με το καλό).
Για τον Πίνακα Λειτουργικών Κενών καλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι (όσοι θέλουν να κάνουν εξαρχής ή όσοι έχουν κάνει ήδη και θέλουν να τροποποιήσουν την αρχική αίτησή τους) να υποβάλλουν αιτήσεις μέσω του συνημμένου εντύπου - αίτησης μέχρι την Παρασκευή 02-09-2016 και ώρα 09:00 π.μ.
Οι αιτήσεις μπορούν να κατατίθενται αυτοπροσώπως στην Δ.Δ.Ε. Κορινθίας, ή να αποστέλλονται με FAX στο 27410 - 77021 ή ηλεκτρονικά στη διεύθυνση mail(at)dide.kor.sch.gr. Στις δύο τελευταίες περιπτώσεις πρέπει να επιβεβαιώνεται η λήψη τους στο 27410 - 77033 μία ώρα μετά την αποστολή.
Επισημαίνονται τα ακόλουθα:
1. Τα αναφερόμενα κενά τελούν υπό συνεχή διαμόρφωση και ενδέχεται να τροποποιηθούν λόγω πιθανής αλλαγής στον αριθμό των τμημάτων, στις β΄ αναθέσεις, β΄ φάση αποσπάσεων από το Υπ.Π.Ε.Θ., ανακλήσεις αποσπάσεων κ.ά. Είπαμε: ο Πίνακας είναιδυναμικός κι ενδεικτικός.
2. Οι ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι να δηλώσουν όλες τις σχολικές μονάδες που τους ενδιαφέρουν, διότι είναι δυνατό να προκύψουν και νέα κενά από εσωτερικές αποσπάσεις ή λόγω της παρατήρησης #1.
3. Στις τοποθετήσεις στο ΠΥΣΔΕ της Παρασκευής θα ζητήσουμε να τηρηθεί η εξής σειρά: α) Λειτουργικά Υπεράριθμοι - β) συνάδελφοι που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ - γ) αποσπασμένοι από άλλο ΠΥΣΔΕ μαζί με τους αιτούντες απόσπασης εντός ΠΥΣΔΕ. Οι τελευταίοι-ες συγκρίνονται με μόρια απόσπασης ενώ οι προηγούμενες δύο κατηγορίες με μόρια μετάθεσης.
4. Στα λειτουργικά κενά του Μουσικού Γυμνασίου Κορίνθου οι τοποθετήσεις γίνονται με ειδικά κριτήρια και όχι με μόρια μετάθεσης ή απόσπασης.
5. Ξανά: Οι υφιστάμενες αιτήσεις συναδέλφων ισχύουν εκτός αν τροποποιηθούν από τις ενδιαφερόμενες ή τους ενδιαφερόμενους.
6. Οι συναδέλφισσες-συνάδελφοι που ανήκουν σε ειδικότητα κοινή με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση (πχ ΠΕ06) μπορούν να δηλώσουν και Δημοτικά Σχολεία στα οποία επιθυμούν να διατεθούν. Τα λειτουργικά κενά της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μπορείτε να τα δουν στην αντίστοιχη ιστοσελίδα (http://dipe.kor.sch.gr)
Δείτε αναλυτικά στους παρακάτω συνδέσμους τα λειτουργικά κενά σε μορφή pdf
Πάνος Ντούλας,
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη