Thumbnail
Η κυβέρνηση με ένα νομοσχέδιο-βόμβα αποφάσισε εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα τον κατακερματισμό της Δημόσιας Τεχνικής Εκπαίδευσης σε πρώτη φάση και  την τελική ισοπέδωση του συστήματος της δωρεάν παιδείας σε δεύτερη φάση. Σύμφωνα με τις προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  κ α τ  α ρ γ ο ύ ν τ α ι  52 ειδικότητες των τεχνικών επαγγελματικών σχολείων ( ΕΠΑΛ ) και αντίστοιχων σχολών ( ΕΠΑΣ ) σ’ ολόκληρη την Ελλάδα.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ …1ου …ΕΠΑΛ…………ΣΥΚΕΩΝ………………….

Ειδικότερα στο …1Ο …… ΕΠΑΛ…ΣΥΚΕΩΝ…… κ α τ α ρ γ ε ί τ α ι :ο τομέας α) Υγείας Πρόνοιας και β)Εφαρμοσμένων Τεχνών…………………………………… που αποτελείται  από τις ειδικότητες: α) Βοηθών Ιατρικών και Βιολογικών Εργαστηρίων και Βοηθών Νοσηλευτών β) Γραφικών Τεχνών…   Σ’ αυτό τον τομέα και σ ’αυτές τις ειδικότητες φοιτούσε πάνω από  το 1/3….. της μαθητικής δύναμης του Σχολείου μας, είχαν την μεγαλύτερη ζήτηση μεταξύ των μαθητών, ήταν τα πιο πολυπληθή και ζωντανά τμήματα, πλήρως οργανωμένα και εξοπλισμένα. Οι καθηγητές των τμημάτων αυτών είναι απόφοιτοι Πανεπιστημιακών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων της χώρας, με μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους σπουδών, διαθέτουν μια αξιέπαινη διδακτική, επαγγελματική και παιδαγωγική επάρκεια και εμπειρία και έχουν διοριστεί με κάθε νόμιμη και διαφανή διαδικασία.

Οι συνάδελφοι μας, οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί αλλά και οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι των Τεχνικών Επαγγελματικών Σχολείων και των Επαγγελματικών Σχολών με το πολυνομοσχέδιο αυτό οδηγούνται στην ανεργία μέσα από την συγκάλυψη της διαθεσιμότητας, προτού καν αξιολογηθούν.

Οι αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας διαλύουν ένα βασικό κορμό των τεχνικών σχολείων με τεράστιες συνέπειες στις κοινωνικές δομές του τόπου μας.

Η κατάργηση των 52 ειδικοτήτων της τεχνικής εκπαίδευσης θα στρέψει μερίδα μαθητών  που αντέχουν οικονομικά  στα ιδιωτικά Ι.Ε.Κ, ενώ  τους μαθητές που ανήκουν σε οικονομικά εξουθενωμένες  οικογένειες θα τους οδηγήσει στο περιθώριο.

Υ π ο β α θ μ ί ζ ε τ α ι και τελικά κ α τ α ρ γ ε ί τ α ι  ο ρόλος του Τεχνικού Σχολείου αφού πλέον ο κάθε υποψήφιος μαθητής/τρια εκτός από τις γνώσεις που θα παίρνει λόγω της ειδικότητας που θα έχει επιλέξει, δε θα λαμβάνει γνώσεις γενικής παιδείας  ώστε να τον καταστήσουν  ένα σκεπτόμενο πολίτη, κοινωνικά ενεργό με αρχές, αξίες, ιδανικά που θα παλεύει για αυτά και θα διεκδικεί το καλύτερο για τον εαυτό του, την οικογένεια του και γενικότερα για την πατρίδα του. Δε  θα  αποκτάει ποτέ ένα αξιόπιστο τίτλο σπουδών, όπως είναι το πτυχίο και το απολυτήριο του Τεχνικού Λυκείου, που θα του δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσει τις σπουδές του σε επιτυχημένες σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η φοίτηση τους στα Ι.Ε.Κ., είτε είναι  δημόσια είτε είναι ιδιωτικά, θα τους παρέχουν μια βεβαίωση σχετικά με τις δεξιότητες που απέκτησαν. Δε θα τους παρέχουν ούτε πτυχίο ούτε απολυτήριο, επομένως δεν θα έχουν δυνατότητα συνέχιση των σπουδών τους στη Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ε Ν Η Μ Ε Ρ Ω Ν Ο Υ Μ Ε ως σύλλογος Καθηγητών και ως σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των παιδιών του …1ου… ΕΠΑΛ …ΣΥΚΕΩΝ………………………..,  τους γονείς των μαθητών μας  ότι το Δημόσιο Σχολείο ισοπεδώνεται και από το Σεπτέμβριο ίσως δε θα υπάρχει σχολείο για να φοιτήσουν  τα παιδιά τους.

Δ Η Λ Ω Ν Ο Υ Μ Ε  ομόφωνα και αμέριστα την έμπρακτη συμπαράσταση μας στους  συναδέλφους μας που οδηγούνται με συνοπτικές και αντισυνταγματικές διαδικασίες και χωρίς αξιολόγηση σε οριστική απομάκρυνση από το σχολείο.

 Δ Η Λ Ω Ν Ο Υ Μ Ε  την αντίθεσή μας στην κατάργηση των τομέων ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ και ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

Δ Η Λ Ω Ν Ο Υ Μ Ε  την αντίθεση μας στη διάλυση  της δημόσιας  επαγγελματικής εκπαίδευσης

Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ο Υ Μ Ε ΚΑΙ Α Γ Ω Ν Ι Ζ Ο Μ Α Σ Τ Ε για ένα δημόσιο επαγγελματικό σχολείο που παρέχει θεωρητική γνώση και παιδεία παράλληλα με την επαγγελματική εξειδίκευση

Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ο Υ Μ Ε ΚΑΙ Α Γ Ω Ν Ι Ζ Ο Μ Α Σ Τ Ε για ένα δημόσιο επαγγελματικό σχολείο με όραμα, δημιουργικότητα και προγραμματισμό

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitsotakis
Μητσοτάκης: «Στόχος να μειώσουμε κατά 50% τον αριθμό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών»
«Στόχος μας είναι να μειώσουμε τουλάχιστον κατά 50% τον αριθμό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, καλύπτοντας με μόνιμο τρόπο τα κενά στα σχολεία»
Μητσοτάκης: «Στόχος να μειώσουμε κατά 50% τον αριθμό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Διορισμοί: «Τυράκι» για τον νέο τρόπο πρόσληψης καθ΄ υποδείξεως ΟΟΣΑ 
«Ολόκληρη η αντιεκπαιδευτική πολιτική προσπαθεί  να  καθαρθεί  στην “κολυμπήθρα των διορισμών” και μάλιστα  αυτών που  γίνονται πάντα πριν από...
Διορισμοί: «Τυράκι» για τον νέο τρόπο πρόσληψης καθ΄ υποδείξεως ΟΟΣΑ 
Κύκλωμα δημοτικών αστυνομικών
Κύκλωμα δημοτικών αστυνομικών εκβίαζε καταστηματάρχες: Ζητούσαν «δωράκια» για να μην κόψουν πρόστιμα
Συνελήφθησαν δημοτικοί αστυνομικοί και υπάλληλοι για εκβίαση καταστηματαρχών - 14 συλλήψεις
Κύκλωμα δημοτικών αστυνομικών εκβίαζε καταστηματάρχες: Ζητούσαν «δωράκια» για να μην κόψουν πρόστιμα