Thumbnail
Του  Ιωάννη Καραγιάννη

Δείτε τις προσωρινές οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης στα μαθηματικά όλων των τάξεων του Γυμνασίου , του Γενικού Λυκείου και των ΕΠΑ.Λ. που απέστειλε σήμερα στα σχολεία της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων ο Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Γιάννης Καραγιάννης , μέχρι να εκδοθούν οι επίσημες οδηγίες του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.

Θέμα: «Προσωρινές οδηγίες στο μάθημα των μαθηματικών όλων των τάξεων των Γυμνασίων, Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων».

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σας εύχομαι καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.

Εν΄ αναμονή των οδηγιών διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης στα μαθηματικά όλων των τάξεων των Γυμνασίων, των Γενικών Λυκείων και των ΕΠΑ.Λ. για το τρέχον σχολικό έτος προτείνοται, μέχρι την αποστολή τους, οι παρακάτω οδηγίες διδασκαλίας (αναμένονται αλλαγές μόνο στη Γ΄ Γενικού Λυκείου και Δ΄ Εσπερινού καθώς και στη Γ΄ ΕΠΑ.Λ.).

Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου (Δεν αναμένονται αλλαγές)

Οι οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης όπως αυτές προβλέπονται για το σχολικό έτος 2014-2015 για όλα τα μαθήματα (Άλγεβρα, Γεωμετρία).

Α΄ και Β΄ Γενικού Λυκείου (Δεν αναμένονται αλλαγές)

Οι οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης όπως αυτές προβλέπονται για το σχολικό έτος 2014-2015 για όλα τα μαθήματα (Άλγεβρα, Γεωμετρία, Μαθηματικά Προσανατολισμού).

Γ΄ Λυκείου

Μαθηματικά Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής (Αναμένονται αλλαγές).

Η εξεταστέα ύλη έχει δοθεί.

Επειδή φέτος οι μιγαδικοί αριθμοί δεν συμπεριλαμβάνονται στην εξεταστέα ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων οι ώρες διδασκαλίας που τους αναλογούν (12) προτείνεται να επιμεριστούν αναλογικά στο 1ο Κεφάλαιο, δηλαδή στο 1οΚεφάλαιο προτείνεαι να αφιερωθούν συνολικά 38 διδακτικές ώρες (αντί που προβεπόνταν στο προηγούμενο σχολικό έτος) .

Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής (Δεν αναμένονται αλλαγές)

Η εξεταστέα ύλη έχει δοθεί.

Όπως ακριβώς και πέρσι αφού η εξεταστέα ύλη παραμένει η ίδια.

Α΄, Β΄ ΕΠΑ.Λ. (Δεν αναμένονται αλλαγές)

Οι οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης όπως αυτές προβλέπονται για το σχολικό έτος 2014-2015.

Γ΄ ΕΠΑ.Λ. (Αναμένονται αλλαγές).

Άλγεβρα (Αναμένεται η εξεταστέα-διδακτέα ύλη):

Φέτος η διδασκαλία του μάθηματος είναι από το βιβλίο «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής» της Γ΄τάξης του Γενικού Λυκείου με 2 διδακτικές ώρες την εβδομάδα και ακολουθούνται οι ίδιες οδηγίες με αυτές του αντίστοιχου μαθήματος στο ΓΕ.Λ.

Αναμένεται να διδαχθούν τα κεφάλαια 1 (Ανάλυση) και 2 (Στατιστική).

Γεωμετρία (Αναμένεται η εξεταστέα-διδακτέα ύλη)::

Οι οδηγίες διδασκαλίας και διαχείρισης της ύλης όπως αυτές προβλέπονται για το σχολικό έτος 2014-2015 στην Β΄ τάξη Γενικού Λυκείου (1ο Κεφάλαιο) με 1 ώρα διδασκαλίας ανά εβδομάδα.

Αναμένεται να διδαχθούν τα κεφάλαια 9 (μετρικές σχέσεις), 10 (εμβαδά), 11 (κανονικά πολύγωνα).

Σημαντική σημείωση:

Όλες τις οδηγίες διδασκαλίας του σχολικού έτους 2014-2015 (περσινές) καθώς και την εξεταστέα ύλη των μαθηματικών της Γ΄Λυκείου του σχολικού έτους 2015-2016 θα τις βρείτε στο site: www.mathp.gr στην ενότητα ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ→Οδηγίες διδασκαλίας και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ→ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ→ Εξεταστέα ύλη αντίστοιχα.

 

Ο Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου και Κυκλάδων

Καραγιάννης Ιωάννης

Πηγή: www.mathp.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»
«Μένουν για ολόκληρες χρονιές μαθητές χωρίς υποστήριξη» - Τι καταγγέλλουν σε επιστολή τους οι απόφοιτοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»