Διαβάστε παρακάτω τα δέκα σημεία που θα τεθούν στην αρμόδια Επιτροπή Υπηρεσιακών μεταβολών του Υπουργείου Παιδείας όπου προεδρεύει ο Τάκης Κατσαρός.
Διάκριση στην οργανική θέση και την οργανική τοποθέτηση
α) Στο άρθρο 103 του συντάγματος ορίζεται μεταξύ άλλων ότι: «…Κανένας δεν μπορεί να διοριστεί υπάλληλος σε οργανική θέση που δεν είναι νομοθετημένη…. Οι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν. Επομένως θα πρέπει οι οργανικές θέσεις να είναι νομοθετημένες και να υπάρχουν, δηλ. να έχουν συσταθεί. Επιθυμία της Πολιτική Ηγεσίας είναι να γίνει η διάκριση ανάμεσα στην οργανική θέση (συστημένη με Υπουργική απόφαση ανά κλάδο και περιοχή μετάθεσης) και την Οργανική (οριστική) τοποθέτηση.
Οργανική θέση στην περιοχή μετάθεσης
β) Η οργανική θέση θα υφίσταται στην περιοχή μετάθεσης ενώ η οργανική (οριστική) τοποθέτηση θα πραγματοποιείται σε ένα σχολείο με 12-23 ώρες και όπου αυτό δεν είναι εφικτό σε σχολικές μονάδες της ίδιας ομάδας σχολείων. Η αναφορά σε ώρες οργανικής τοποθέτησης να γίνεται σύμφωνα με τις Α΄ αναθέσεις μαθημάτων.
Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων εκπαιδευτικών
γ) Στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι να υπάρξει αρχικά ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων των εκπαιδευτικών για τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις αλλά και τις προσλήψεις αναπληρωτών. Παράλληλα επιδίωξη της Πολιτικής ηγεσίας είναι η καθιέρωση ηλεκτρονικού συστήματος με μοριοδότηση για τη ρύθμιση των υπεραριθμιών, των βελτιώσεων και των αποσπάσεων.
Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων
δ) Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας με εξίσωση των μορίων μεταξύ των δυο βαθμίδων σε γειτονικά σχολεία που σήμερα δίνουν διαφορετική μοριοδότηση.
Αποσπάσεις σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
ε) Η διαδικασία των αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ να γίνεται μετά τις μεταθέσεις, χωρίς δικαίωμα συμμετοχής όσων μόλις μετατέθηκαν.
Αναθερώρηση των υφιστάμενων κατηγοριών
ζ) Σε σχέση με τις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης η Πολιτική ηγεσία πιστεύει ότι οι κατηγορίες που αναφέρονται στο υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο χρήζουν σοβαρής αναθεώρησης. Μέσα στα πλαίσια αυτά θα ζητηθεί από το ΚΕΣΥ (με αυστηρό χρονοδιάγραμμα), να προχωρήσει στην επικαιροποίηση των ασθενειών με την παρατήρηση ότι επειδή η ένταξη σε Ε.Κ. των εκπαιδευτικών επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις υπηρεσιακές μεταβολές του, θα πρέπει να γίνεται με πολύ αυστηρά κριτήρια. Για παράδειγμα ένα ποσοστό αναπηρίας 80% με βεβαίωση ΚΕΠΑ θα μπορούσε να εντάξει ένα εκπαιδευτικό σε ειδική κατηγορία.
Για τις συζύγους δικαστικών λειτουργών
η) Για τους/τις συζύγους δικαστικών λειτουργών, να μετατίθενται ύστερα από αίτηση τους μόνο εφόσον ο/η δικαστικός μετατίθεται υποχρεωτικά για τις ανάγκες της υπηρεσίας.
Μεταθέσεις στα Μουσικά σχολεία
θ) Για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών γενικής παιδείας στα μουσικά σχολεία τα αρμόδια ΥΣ να λαμβάνουν υπόψη μόνο τα κριτήρια γενικών μεταθέσεων.
ι) Αντίθετα για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ16 στα μουσικά σχολεία τα ΥΣ να λαμβάνουν υπόψη και την αντίστοιχη εξειδίκευση με ανάλογη μοριοδότηση.
Διαπολιτισμικά, καλλιτεχνικά και Μειονοτικά Σχολεία
κ) Ξεκάθαρη μοριοδότηση θα υπάρξει και για τις μεταθέσεις σε Διαπολιτισμικά, καλλιτεχνικά και Μειονοτικά Σχολεία.
Η Επιτροπή Υπηρεσιακών Μεταβολών του υπουργείου Παιδείας αποτελείται από τους εξής:
1. Κατσαρός Παναγιώτης, Διευθυντής του Γραφείου του Υπουργού
2. Πολίτης Γεώργιος, Σύμβουλος του Υπουργού
3. Μπερνιδάκης Ιωάννης, Διευθυντής του 6ου ΕΠΑΛ Πειραιά
4. Κασσιανός Παναγιώτης, Σύμβουλος του Υπουργού
5. Ψαρράκη Γεωργία, ΠΕ 05 αποσπασμένη εκπαιδευτικός στη Γενική
Γραμματεία του ΥΠΠΕΘ, Γραμματέας Επιτροπής
6. Γκάρτζιος Γεώργιος, Δ/ντης Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Βοιωτίας, Πρόεδρος ΚΥΣΠΕ
7. Αργυρίου Αργύριος Δ/ντης Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Αττικής, Πρόεδρος του ΚΥΣΔΕ
8. Καρδαμίτση Ευδοκία, Γενική Διευθύντρια Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης
9. Μεϊμάρης Τριαντάφυλλος, Προϊστάμενος Γ ́ τμήματος της Δ/σης προσωπικού Δ.Ε.
10. Αστέρη Θεοδώρα, Προϊσταμένη της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής
11. Κικινής Αθανάσιος, Πρόεδρος της Δ.Ο.Ε
12. Φασφαλής Νικόλαος, Γενικός Γραμματέας της Δ.Ο.Ε
13.Τσούχλος Θεόδωρος, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, Μέλος του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ
14.Μπουντουλούλης Ευάγγελος, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ12.05, Μέλος του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ
15. Παπαευθυμίου Δημήτρης, Αιρετό μέλος του ΚΥΣΕΕΠ
16. Νίκος Παναγιώτης, Προϊστάμενος Γ ́ τμήματος της Δ/νσης προσωπικού Π.Ε.,
Έργο της επιτροπής είναι η μελέτη, επεξεργασία και υποβολή προτάσεων για το σύστημα μονίμου διορισμού εκπαιδευτικών, τη βελτίωση του νομοθετικού πλαισίου (Π.Δ. 50/1996 & Π.Δ. 100/1997) μεταθέσεων, τοποθετήσεων εκπαιδευτικών Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπών θεμάτων καθώς και για τις αντίστοιχες τροποποιήσεις που απαιτούνται στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη