Thumbnail
ΕΠΑΛ

Καθορίστηκε, με απόφαση που υπέγραψε ο υφυπουργός Δ. Μπαξεβανάκης, ο ελάχιστος αριθμός   μαθητών για τη δημιουργία τμήματος Γενικής Παιδείας της Α΄ Τάξης, τμήματος Τομέα της Β΄ Τάξης και τμήματος Ειδικότητας της Γ΄ Τάξης Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ), υπό την προϋπόθεση ότι ικανοποιούνται τα οριζόμενα στη με αριθμ. 42712/Γ2/20-03-2014 (Β΄ 833) κοινή υπουργική απόφαση «Αριθμός μαθητών ανά τμήμα στα Επαγγελματικά Λύκεια», ως ακολούθως:

Άρθρο 1 – Ελάχιστος Αριθμός Μαθητών τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης, τμήματος Τομέα Β΄ τάξης και τμήματος Ειδικότητας Γ΄ τάξης ΕΠΑΛ

    Στις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Α΄ έως και Γ΄, όπως αυτές αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
    α. Για τη λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 15 μαθητές.
    β. Για τη λειτουργία τμήματος τομέα Β΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 13 μαθητές.
    γ. Για τη λειτουργία τμήματος ειδικότητας Γ΄ τάξης (και Δ΄ εσπερινών) απαιτούνται τουλάχιστον 10 μαθητές.

    Στις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Δ΄ έως και Ζ΄ όπως αυτές αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
    α. Για τη λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 12 μαθητές.
    β. Για τη λειτουργία τμήματος τομέα Β΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 10 μαθητές.
    γ. Για τη λειτουργία τμήματος ειδικότητας Γ΄ τάξης (και Δ΄ εσπερινών) απαιτούνται τουλάχιστον 8 μαθητές.

    Στις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Η΄- ΙΒ΄ όπως αυτές αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:
    α. Για τη λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας Α΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 10 μαθητές.
    β. Για τη λειτουργία τμήματος τομέα Β΄ τάξης απαιτούνται τουλάχιστον 8 μαθητές.
    γ. Για τη λειτουργία τμήματος ειδικότητας Γ΄ τάξης (και Δ΄ εσπερινών) απαιτούνται τουλάχιστον 6 μαθητές.

    Σε απομονωμένα Επαγγελματικά Λύκεια της νησιωτικής και ηπειρωτικής χώρας, όπου οι σχολικές μονάδες ανήκουν στις κατηγορίες Η΄-ΙΒ΄ και στα οποία η μετακίνηση των μαθητών είναι αντικειμενικά αδύνατη, μπορεί να εγκριθεί η λειτουργία τμήματος Γενικής Παιδείας, τομέα ή ειδικότητας ανεξάρτητα από τον αριθμό των φοιτούντων μαθητών μετά από πλήρως αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, η οποία κοινοποιείται στη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ, υπό την προϋπόθεση ότι υπηρετούν στις σχολικές αυτές μονάδες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που διδάσκουν τα μαθήματα του Τομέα/Ειδικότητας σε Α΄, Β΄ ή Γ΄ ανάθεση και υπάρχει η απαιτούμενη εργαστηριακή υποδομή.
    Στην περίπτωση λειτουργίας ενός μόνο τμήματος Τομέα της Β΄ τάξης ή ενός μόνο τμήματος Ειδικότητας της Γ΄ τάξης, το οποίο είναι το μοναδικό τμήμα ίδιου τομέα ή ειδικότητας στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητας μιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι δυνατή η έγκριση της λειτουργίας του τμήματος αυτού με βάση:
    α. Τα κατώτατα όρια της περίπτωσης 2 για τις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Α΄ έως και Γ΄ (περίπτωση 1).
    β. Τα κατώτατα όρια της περίπτωσης 3 για τις σχολικές μονάδες των κατηγοριών από Δ΄ έως και Ζ΄ (περίπτωση 2).
    Η έγκριση λειτουργίας του τμήματος αυτού γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, η οποία κοινοποιείται στη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ, ύστερα από αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Άρθρο 2 – Μεταβατικές Διατάξεις

Κατά το σχολικό έτος 2017-2018 είναι δυνατή η λειτουργία τμημάτων ειδικότητας της Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑΛ, τα οποία λειτουργούν σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4186/2013, και τα οποία δεν ικανοποιούν τα προβλεπόμενα στην παρούσα απόφαση όρια ελάχιστου αριθμού μαθητών, στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η μεταφορά μαθητών των τμημάτων αυτών σε αντίστοιχα τμήματα στο πλησιέστερο Επαγγελματικό Λύκειο. Η έγκριση λειτουργίας των τμημάτων αυτών γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, η οποία κοινοποιείται στη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ, ύστερα από πλήρως αιτιολογημένη εισήγηση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Άρθρο 3 – Καταργούμενες Διατάξεις

Καταργείται από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης κάθε γενική ή ειδική διάταξη η οποία αφορά σε θέματα που ρυθμίζονται από την απόφαση αυτή ή αντίκειται στις διατάξεις αυτής, εκτός και αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις.

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2017-2018.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παρουσίαση βιβλίου
"Έρωτας όπως Θάνατος": Το νέο βιβλίο της Μαρίας Χατζηχριστοδούλου παρουσιάζεται στο «Γαλαξία» της Ν. Σμύρνης, τη Δευτέρα 2 Δεκέμβρη, στις 7μμ.
Ελένη Αράπη, Νίνα Γεωργιάδου και Γιούλη Χρονοπούλου θα μιλήσουν για το βιβλίο
"Έρωτας όπως Θάνατος": Το νέο βιβλίο της Μαρίας Χατζηχριστοδούλου παρουσιάζεται στο «Γαλαξία» της Ν. Σμύρνης, τη Δευτέρα 2 Δεκέμβρη, στις 7μμ.
foto_education_pencils.jpg
Απίστευτο: «Το ΥΠΑΙΘΑ γνωμοδοτεί για τις απεργίες σαν να είναι δικαστήριο!» - Έγγραφο στα σχολεία
«Το ΥΠΑΙΘΑ σκόπιμα επικαλείται παλιότερες δικαστικές αποφάσεις σχετικά την  κήρυξη απεργίας- αποχής από την ατομική αξιολόγηση των συνδικαλιστικών...
Απίστευτο: «Το ΥΠΑΙΘΑ γνωμοδοτεί για τις απεργίες σαν να είναι δικαστήριο!» - Έγγραφο στα σχολεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Αξιολόγηση: «Αίσχος! Αντί να λύσουν τα προβλήματα της εκπαίδευσης, διώκουν εκπαιδευτικούς!»
«Στόχος είναι η αισχρή τρομοκράτηση όλου του κλάδου των εκπαιδευτικών, για να αποδεχτεί με την βία και φόβο, το κατάπτυστο περιεχόμενο της...
Αξιολόγηση: «Αίσχος! Αντί να λύσουν τα προβλήματα της εκπαίδευσης, διώκουν εκπαιδευτικούς!»