Thumbnail
Του Ζαχαρία Καψαλάκη

Πολλά μηνύματα με παράπονα για τους συναδέλφους των Τμημάτων Ένταξης και παράλληλης Στήριξης λαμβάνω καθημερινά και έχουν να κάνουν με το ρόλο τους μέσα στη σχολική μονάδα.

Ο Σχολικός Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής της Κρήτης κ. Κ. Τριπολιτάκης είχε στείλει στα σχολεία του νησιού την παρακάτω χρήσιμη εγκύκλιο με θέμα: «Καθήκοντα και Αρμοδιότητες Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης».

Τα γραφόμενά του σίγουρα λύνουν πολλές απορίες:

Υπενθυμίζουμε στους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων και στους Εκπαιδευτικούς των Τμημάτων Ένταξης και των Παράλληλων Στηρίξεων Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετική νομοθεσία που αναφέρει τα εξής:

  • 1) Οι εκπαιδευτικοί των Τμημάτων Ένταξης:

«Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές συστεγαζόμενων σχολείων ή σε προγράμματα παράλληλης στήριξης όμορου σχολείου ύστερα από εισήγηση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκει το σχολείο»

Από την παραπάνω παράγραφο της νομοθεσίας προκύπτει ότι οι εκπαιδευτικοί των Τμημάτων Ένταξης, προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές Παράλληλης Στήριξης συστεγαζόμενου σχολείου, όμορου σχολείου ή του σχολείου τους, ΜΟΝΟ ύστερα από εισήγηση τουΣχολικού Συμβούλου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

  • 2) Οι εκπαιδευτικοί των Παράλληλων Στηρίξεων

«Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές συστεγαζόμενου ή όμορου σχολείου που χρειάζονται παράλληλη στήριξη ύστερα από εισήγηση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής και του Διευθυντή Εκπαίδευσης»

Εκ της ανωτέρω παραγράφου της νομοθεσίας προκύπτει ότι, τροποποίηση της αρχικής τοποθέτησης των Εκπαιδευτικών των Παράλληλων Στηρίξεων, σε συστεγαζόμενο ή όμορο σχολείο ή στο σχολείο που έχουν τοποθετηθεί για τους συγκεκριμένους μαθητές, μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ ύστερα από εισήγηση του Σχολικού Συμβούλου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Για την εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων της νομοθεσίας παρακαλούμε οι Διευθυντές των Σχολείων να επικοινωνούν με το Σχολικό Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, για περαιτέρω ενέργειες.

(ΥΓ: Οι υπογραμμίσεις είναι του κ. Τριπολιτάκη)

e-mesara.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
«Η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει την ακεραιότητα των εκπαιδευτικών αξιολογήσεων. Δεν θα επιστρέψουμε απαραιτήτως πλήρως στις χειρόγραφες εξετάσεις,...
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
vaseis-201213.jpg
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές
Βάσεις εισαγωγής: Πως κινούνται ανά Επιστημονικό Πεδίο - Πόσα μόρια θα είναι η άνοδος ή η πτώση
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές