Thumbnail
Τι αλλάζει στα καθήκοντα των εκπαιδευτικών και των διευθυντών

"Ο Διευθυντής σχολικής μονάδας, που είναι ο μόνος που αξιολογείται, όπως ήδη έχει ανακοινωθεί πολλές φορές, είναι αυτός που μπορεί να αναθέσει καθήκοντα, αλλά όμως και θα μπορεί να ελεγχθεί ανά πάσα στιγμή  για την ορθότητα και την "αποτελεσματικότητα" των ενεργειών του σε σχέση με αυτά"

Συγκεκριμενοποιούνται τα καθήκοντα των εκπαιδευτικών σύμφωνα με προτεινόμενη διάταξη στο νέο νόμο που αντικαθιστά  την παρ. 8 του άρθρου 13 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167). 

Oι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή 30 ώρες την εβδομάδα και με την επιφύλαξη της παρ. 2 του Κεφ. ΣΤ του άρθρου 11, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών  που ανατίθενται από τα όργανα διοίκησης του σχολείου και συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως:

 η προετοιμασία του εποπτικού εκπαιδευτικού υλικού και των εργαστηριακών ασκήσεων,
η διόρθωση εργασιών και διαγωνισμάτων,
η καταχώρηση- ενημέρωση της αξιολόγησης των μαθητών,
η συμμετοχή στην προετοιμασία και την πραγματοποίηση εορταστικών, αθλητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων,
ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου,
η επικοινωνία με δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου,
η συνεργασία με εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο ίδιο τμήμα ή που διδάσκουν τα ίδια γνωστικά αντικείμενα,
οι παιδαγωγικές συναντήσεις για την κατάρτιση ομαδικών ή εξατομικευμένων προγραμμάτων υποστήριξης συγκεκριμένων μαθητικών ομάδων ή μαθητών,
η επίβλεψη σχολικών γευμάτων,
η ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων,
η τήρηση βιβλίων του σχολείου και η εκτέλεση διοικητικών εργασιών.

 Kάποια από τα νέα καθήκοντα  είναι:

ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου ( σύμφωνα με τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας που θα θεσμοθετηθεί τους επόμενους μήνες)

η επικοινωνία με δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου( αναμένεται η θεσμοθέτηση των νέων δομών)

η επίβλεψη των σχολικών γευμάτων 

To fresh-education σχολιάζει: "Ο Διευθυντής σχολικής μονάδας, ο οποίος είναι ο μόνος που αξιολογείται, όπως ήδη έχει ανακοινωθεί πολλές φορές, είναι αυτός που μπορεί να αναθέσει καθήκοντα αλλά όμως και θα μπορεί να ελεγχθεί ανά πάσα στιγμή  για την ορθότητα και την "αποτελεσματικότητα" των ενεργειών του σε σχέση με αυτά"

Υπουργείο Παιδείας: H προτεινόμενη διάταξη για το υποχρεωτικό ωράριο (30ωρο) των εκπαιδευτικών (Διαβάστε εδώ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σεξουαλική παρενόχληση
Φρίκη σε σχολείο του Κορυδαλλού: 18χρονη κατήγγειλε ότι έπεσε θύμα βιασμού από συμμαθητή της μέσα στο ασανσέρ
Εφιαλτικές στιγμές βίωσε μία 18χρονη στα χέρια συμμαθητή της
Φρίκη σε σχολείο του Κορυδαλλού: 18χρονη κατήγγειλε ότι έπεσε θύμα βιασμού από συμμαθητή της μέσα στο ασανσέρ