Thumbnail
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΕΠΑΛ ΑΡΙΔΑΙΑΣ του 1ου Ε.Κ ΑΡΙΔΑΙΑΣ & Του ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑ.Λ ΑΡΙΔΑΙΑΣ

Με αφορμή την επίσκεψη του Υφυπουργού Παιδείας Κου Μπαξεβανάκη Δ. στις Σχολικές μονάδες Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Αριδαία (1Ο ΕΠΑΛ , Εσπερ. ΕΠΑΛ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΡΙΔΑΙΑΣ) την 19/04/2018 , οι διευθύνσεις των σχολείων επέδωσαν στο υφυπουργό Υπόμνημα αιτημάτων των συλλόγων διδασκόντων στο οποίο αναφέρονται ζητήματα που χρήζουν αντιμετώπισης και αφορούν ιδιαίτερα θέματα των σχολικών μονάδων της  Αλμωπίας , αλλά και γενικότερα που Αφορούν την Τεχνική & Επαγγελματική εκπαίδευση και την αναβάθμιση της,

Πιο συγκεκριμένα επιδόθηκε το παρακάτω υπόμνημα

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ  ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΕΠΑΛ ΑΡΙΔΑΙΑΣ του 1ου Ε.Κ ΑΡΙΔΑΙΑΣ & Του ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑ.Λ ΑΡΙΔΑΙΑΣ

Αξιότιμε κε Υφυπουργέ

Με αφορμή την επίσκεψη σας στο Σχολικό συγκρότημα   των ΕΠΑ.Λ & Δ.ΙΕΚ Αριδαίας σας ενημερώνουμε για τα θέματα ,τα οποία κατά την άποψη  των Συλλόγων διδασκόντων  χρήζουν αντιμετώπισης , και στα οποία  η συμβολή του Υπουργείου Παιδείας και η δική σας προσωπικά, ως αρμοδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση Υφυπουργού κρίνεται άκρως απαραίτητη.

ΓΕΝΙΚΑ

Στην Αριδαία λειτουργούν οι εξής Σχολικές Μονάδες Τεχνικής & Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

  • 1ο ΕΠΑΛ Αριδαίας-«Νίκανδρος Παπαϊωάννου»
  • Εσπερινό ΕΠΑΛ Αριδαίας
  • Δ.ΙΕΚ Αριδαίας
  • Οι οποίες υποστηρίζονται εργαστηριακά από 1ο Ε.Κ Αριδαίας

Το μαθητικό δυναμικό αυτών των σχολικών μονάδων προέρχεται από τους  Δήμους Αλμωπίας , Σκύδρας & Έδεσσας και αποτελείται από ανήλικους  και ενήλικες πολίτες

Τα ζητήματα στα οποία ζητάμε την συμβολή και την υποστήριξη της Πολιτείας και της δική σας προσωπικά είναι :

 

Ι .ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Οι Τομείς και οι ειδικότητες που λειτουργούν στα ΕΠΑΛ(ημερήσιο & Εσπερινό) είναι αυτοί που φαίνονται στον πιο κάτω πίνακα, θεωρούμε  αναγκαία την προμήθεια & εγκατάσταση, αλλά και τον εκσυγχρονισμό  του εργαστηριακού εξοπλισμού με στόχο την υλοποίηση των εργαστηριακών ασκήσεων,  όπως αυτές προβλέπονται από τα αναλυτικά προγράμματα των τομέων και ειδικοτήτων.

Πιο συγκεκριμένα

ΤΟΜΕΑΣ -ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

 

ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ

 

Τεχνικός Οχημάτων

Προσομοιωτές  των επί μέρους ηλεκτρικών - ηλεκτρονικών  και μηχανολογικών κυκλωμάτων-συστημάτων  του αυτοκινήτου για την υλοποίηση του αναλυτικού προγράμματος

Τεχνικός Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου

 

Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών

Προμήθεια εκπαιδευτικού Τόρνου CNC

 

ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΗΛΕΡΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ

 

Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων

  • Δυναμοπέδη Ηλεκτρικών Μηχανών
  • Γέφυρα Winston
  • Growler για μέτρηση συνέχειας τυλίγματος Τυμπάνου
  • Πεδιόμετρο για δορυφορικά Σήματα

 

ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

 

Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής

Εκσυγχρονισμός θερμοκηπίου με εγκατάσταση συστήματος θέρμανσης με ήπιες μορφές ενέργειας

Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών

Προμήθεια εκπαιδευτικού-πειραματικού «κάδικα»

ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ

Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων

Προμήθεια ξενοδοχειακού εξοπλισμού-πρόπλασμα βρέφους-όργανα μουσικό-κινητικής αγωγής(orf)

 

ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

 

Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής

  • Προμήθεια νέων σύγχρονων Η/Υ με οθόνες
  • Έναν τριδιάστατο εκτυπωτή

ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 

Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών

 

Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων

 

ΙΙ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΕΠΑ.Λ

 

Απλοποίηση του συστήματος εισόδου των αποφοίτων ΕΠΑΛ στην αγορά εργασίας

-Μείωση του απαιτούμενου χρόνου  προϋπηρεσίας για την απόκτηση επαγγελματικών αδειών

(π.χ  Ηλεκτρολόγου ,Μηχανολόγου) Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι για την άδεια τεχνίτη οχημάτων  απαιτούνται 500 ένσημα κάτι που είναι αποτρεπτικό για την είσοδο στο επάγγελμα, θεωρούμε ότι με τον χρόνο της μαθητείας- ή 6-μηνη προϋπηρεσία με ένσημα- να δίνεται η δυνατότητα στους αποφοίτους ΕΠΑΛ να ασκούν το επάγγελμα της ειδικότητας τους.

- Θεσμοθέτηση  θέσεων επιπέδου 4 (ΕΠΠ) σε όλους τους φορείς δημόσιας και ιδιωτικής απασχόλησης.

Το επίπεδο να αναγράφεται στις προκηρύξεις του δημοσίου, αλλά και να αναφέρεται στις άδειο-δοτούμενες από το δημόσιο επαγγελματικές εγκαταστάσεις (π.χ. Ι.ΚΤΕΟ, Ιδιωτικούς Παιδικούς Σταθμούς)

- Συμμετοχή σε εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ των αποφοίτων ΕΠΑΛ των αντίστοιχων

ειδικοτήτων και απόκτησης των αντίστοιχων πιστοποιήσεων  ( π.χ οι απόφοιτοι του τομέα Οικονομίας

Διοίκησης να μπορούν να συμμετέχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης  ως «στελέχη εξαγωγικού εμπορίου», οι απόφοιτοι πληροφορικής ως  «σχεδιαστές ιστοσελίδων» κ.λ.π)

- Να θεσμοθετηθεί η κατάταξη των αποφοίτων ΕΠΑ.Λ στις Ένοπλες Δυνάμεις, σε ομοειδείς ειδικότητες με αυτές του πτυχίου τους και αυτό να προσμετράτε σαν  αναγνωρισμένη προϋπηρεσία.

ΙΙΙ. ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΕΠΑΛ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει βήματα βελτίωσης σε αυτόν τον τομέα, θεωρούμε όμως ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει περαιτέρω ενίσχυση σε αυτήν κατεύθυνση.

  • Στην αύξηση του αριθμού των εισακτέων από τα ΕΠΑ.Λ στις παραγωγικές σχολές της Αστυνομίας του Στρατού  της Πυροσβεστικής & Λιμενικού (  ο σημερινός αριθμός κρίνεται ως προκλητικά μικρός)
  • Στην διεύρυνση της δυνατότητας εισαγωγής όλων των τομέων των ΕΠΑΛ στα παιδαγωγικά τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης
  • Στην αύξηση του αριθμού των εισακτέων  από τα ΕΠΑΛ στα ΑΕΙ

ΙV.ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ    (Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης -Ε.Ε.Κ)

 

Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Ε.Ε.Κ. είναι κομβικό στοιχείο της αποτελεσματικής εκπαίδευσης-κατάρτισης στην χώρα μας.

Η πρόσφατη ενοποίηση των κλάδων θα  δημιουργήσει περαιτέρω  δυσκολίες στην αποτελεσματική διδασκαλία πολλών μαθημάτων-που θα να ανατεθούν στις ενοποιημένες  ειδικότητες -χωρίς επαρκή επιστημονική κατάρτιση  αυτών που θα τα διδάξουν.

Είναι απαραίτητο να υπάρξουν πλήρως καλυπτόμενα  & αναγνωρισμένα από το ΥΠΕΘ  Προγράμματα επιμόρφωσης των  εκπαιδευτικών της Ε.Ε.Κ σε όλα τα εκπαιδευτικά αντικείμενα.

-Να υπάρξει μοριοδότηση των προγραμμάτων επιμόρφωσης  του ΕΚΔΔΑ/ΙΝΕΠ για τους εκπαιδευτικούς που τα παρακολουθούν αντίστοιχη με αυτήν των άλλων Δημόσιων Υπαλλήλων.

 

V. ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ –ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

        

Προμήθεια και διάθεση στις σχολικές μας μονάδες Σχολικού εξοπλισμού μέσω ΟΣΚ

( Θρανία, έδρες-γραφεία εκπαιδευτικών, καθίσματα μαθητών/τριων, βιβλιοθήκες.)

            Η κατασκευή ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ,για χρήση από όλες τις όμορες Σχολικές μονάδες ,κρίνεται άκρως απαραίτητη – χώρος υπάρχει διαθέσιμος στο οικόπεδο του ΕΠΑΛ

Τέλος σας ενημερώνουμε ότι οι κτιριακές εγκαταστάσεις του 1ου Ε.Κ Αριδαίας χρήζουν άμεσης & επείγουσας συντήρησης των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων. Στο κτίριο του 1ου Ε.Κ Αριδαίας δεν έχουν γίνει επεμβάσεις συντήρησης  από το 2000 ,όταν & και παραδόθηκε για χρήση.

Παρακαλούμε για τις ενέργειες σας, στην κατεύθυνση αυτή οι Σύλλογοι διδασκόντων ,μέσω των οργάνων διοίκησης είναι στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνιση και υποστήριξη.

 

ΓΙΑ ΤΟΥΣ  ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ  ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ

 

Οι Διευθυντές Σ.Μ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;