Thumbnail
ΔΔΕ Καρδίτσας 

Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ΧΑΡΑΜΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ

Την Καρδίτσα επισκέπτεται ο Παύλος Χαραμής, Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ),  στο πλαίσιο του Μαθητικού Συνεδρίου, όπου θα μιλήσει κατά την έναρξή του, την Τετάρτη 9-5-2018 και ώρα 7:00 μμ στην αίθουσα της Δημοτικής Πινακοθήκης.

Ο Παύλος Χαραμής είναι πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στο Πάντειο και στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Από το 1982 εργάζεται στη δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Έχει διδάξει στη ΣΕΛΕΤΕ και στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών, είναι πρόεδρος του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ, ενώ τώρα υπηρετεί από τη θέση του Αντιπροέδρου του ΙΕΠ.

Διετέλεσε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων και της Α΄ ΕΛΜΕ Αθήνας. Συνεργάστηκε συχνά με τη UNICEF και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες καθώς και με μεταναστευτικές οργανώσεις και φορείς. Σε ποικίλα θέματα, κυρίως εκπαιδευτικά, έχει αναπτύξει πολύμορφη συγγραφική, ερευνητική και διδακτική δραστηριότητα.

Στα επιστημονικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η Συγκριτική Εκπαίδευση, η Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης με έμφαση στις κοινωνικές και μορφωτικές ανισότητες και στον κοινωνικό αποκλεισμό, τα ζητήματα του φύλου, η εκπαιδευτική πολιτική, η διαπολιτισμική εκπαίδευση, η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση και οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας.

Το Μαθητικό Συνέδριο οργανώνεται από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Καρδίτσας, με τη στήριξη του Δήμου Καρδίτσας και την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας. Έχει τίτλο “Δημιουργική Πολυφωνία στο Σύγχρονο Σχολείο” και περιλαμβάνει πέντε θεματικές ενότητες, την ενεργή πολιτειότητα, την αειφορία, το περιβάλλον, την εκπαίδευση και τον πολιτισμό. Στόχος είναι η ενεργός συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών σε όλες τις φάσεις και διαδικασίες ενός συνεδρίου, ώστε να καλλιεργηθούν και αναπτυχθούν οι κατάλληλες δεξιότητες, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσεται η εξωστρέφεια του σχολείου.

Όλες οι παρουσιάσεις πραγματοποιούνται αποκλειστικά από μαθητές και μαθήτριες την Πέμπτη και Παρασκευή 10 και 11 Μαΐου στις αίθουσες της Δημοτικής Πινακοθήκης και του Αρχαιολογικού Μουσείου, ενώ οι συνεδρίες θα μεταδίδονται  ταυτόχρονα μέσω livestreaming στη διεύθυνση https://goo.gl/UwH2T6.

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του συνεδρίου https://synkar2018.wixsite.com/site/anakoinoseis.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παρουσίαση βιβλίου
"Έρωτας όπως Θάνατος": Το νέο βιβλίο της Μαρίας Χατζηχριστοδούλου παρουσιάζεται στο «Γαλαξία» της Ν. Σμύρνης, τη Δευτέρα 2 Δεκέμβρη, στις 7μμ.
Ελένη Αράπη, Νίνα Γεωργιάδου και Γιούλη Χρονοπούλου θα μιλήσουν για το βιβλίο
"Έρωτας όπως Θάνατος": Το νέο βιβλίο της Μαρίας Χατζηχριστοδούλου παρουσιάζεται στο «Γαλαξία» της Ν. Σμύρνης, τη Δευτέρα 2 Δεκέμβρη, στις 7μμ.
foto_education_pencils.jpg
Απίστευτο: «Το ΥΠΑΙΘΑ γνωμοδοτεί για τις απεργίες σαν να είναι δικαστήριο!» - Έγγραφο στα σχολεία
«Το ΥΠΑΙΘΑ σκόπιμα επικαλείται παλιότερες δικαστικές αποφάσεις σχετικά την  κήρυξη απεργίας- αποχής από την ατομική αξιολόγηση των συνδικαλιστικών...
Απίστευτο: «Το ΥΠΑΙΘΑ γνωμοδοτεί για τις απεργίες σαν να είναι δικαστήριο!» - Έγγραφο στα σχολεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Αξιολόγηση: «Αίσχος! Αντί να λύσουν τα προβλήματα της εκπαίδευσης, διώκουν εκπαιδευτικούς!»
«Στόχος είναι η αισχρή τρομοκράτηση όλου του κλάδου των εκπαιδευτικών, για να αποδεχτεί με την βία και φόβο, το κατάπτυστο περιεχόμενο της...
Αξιολόγηση: «Αίσχος! Αντί να λύσουν τα προβλήματα της εκπαίδευσης, διώκουν εκπαιδευτικούς!»