Thumbnail
Δείτε αναλυτικά τα έγγραφα στους παρακάτω συνδέσμους

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «Παράλληλη στήριξη παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τα σχολικά έτη 2018-2021» με κωδικό ΟΠΣ 5031773 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ήπειρος 2014-2020»,στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 5 «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Κοινωνική Ένταξη και Καταπολέμηση Διακρίσεων».

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Σχολικό Έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το έτος 2018 – 2019» με Κωδικό ΟΠΣ 5030386 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Θεσσαλίας 2014-2020» του Άξονα Προτεραιότητας 2.α «Ανάπτυξη και αξιοποίηση ικανοτήτων ανθρώπινου δυναμικού – ενεργός κοινωνική ενσωμάτωση», του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ 2018 -2021 ΣΤΑ ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ» με Κωδικό ΟΠΣ 5030985 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ιόνια Νησιά 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 5 «Κοινωνική ένταξη, ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και καταπολέμηση της φτώχειας & των διακρίσεων» .

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή / ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ για το σχολικό έτος 2018-2019», με Κωδικό ΟΠΣ 5030593 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020» , στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας ΑΞ09Β «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας – ΕΚΤ» του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή / ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ για τα σχολικά έτη 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021», με κωδικό ΟΠΣ 5030982, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 4 «Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης – Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού», ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Σχολικό Έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (σχολικά έτη: 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021)» με Κωδικό ΟΠΣ 5030373 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Πελοπόννησος 2014-2020» του άξονα προτεραιότητας 2Α «Ανάπτυξη και αξιοποίηση ικανοτήτων ανθρώπινου δυναμικού-Ενεργός κοινωνική ενσωμάτωση», του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τα σχολικά έτη (2018 – 2019, 2019 – 2020 και 2020 – 2021)» με Κωδικό Ο.Π.Σ. 5031825 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Στερεά Ελλάδα 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 10 «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας – ΕΚΤ»

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideutikoi_diokseis_dide_peirai
Κείμενο αλληλεγγύης 300 πανεπιστημιακών στις/στους απεργούς εκπαιδευτικούς που διώκονται
Εκφράζουν την πεποίθηση ότι οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται στήριξη στην προσπάθειά τους για τη μόρφωση των παιδιών και όχι αυταρχική αντιμετώπιση από...
Κείμενο αλληλεγγύης 300 πανεπιστημιακών στις/στους απεργούς εκπαιδευτικούς που διώκονται
teacher
Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους η επόμενη μισθοδοσία σε μόνιμους και αναπληρωτές
Υπολογισμός της μισθοδοσίας από 1η Μαρτίου
Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους η επόμενη μισθοδοσία σε μόνιμους και αναπληρωτές
agora ergasias
Στον πάτο της Ευρώπης οι Έλληνες νέοι με πτυχίο: Δεν βρίσκουν θέσεις εργασίας
Μόνο οι απόφοιτοι Λυκείου, μπορούν πιο εύκολα να βρουν δουλειά στην Ελλάδα από ό,τι στην υπόλοιπη Ευρώπη
Στον πάτο της Ευρώπης οι Έλληνες νέοι με πτυχίο: Δεν βρίσκουν θέσεις εργασίας