Thumbnail
Δείτε αναλυτικά τα έγγραφα στους παρακάτω συνδέσμους

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «Παράλληλη στήριξη παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τα σχολικά έτη 2018-2021» με κωδικό ΟΠΣ 5031773 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ήπειρος 2014-2020»,στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 5 «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Κοινωνική Ένταξη και Καταπολέμηση Διακρίσεων».

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Σχολικό Έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το έτος 2018 – 2019» με Κωδικό ΟΠΣ 5030386 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Θεσσαλίας 2014-2020» του Άξονα Προτεραιότητας 2.α «Ανάπτυξη και αξιοποίηση ικανοτήτων ανθρώπινου δυναμικού – ενεργός κοινωνική ενσωμάτωση», του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ 2018 -2021 ΣΤΑ ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ» με Κωδικό ΟΠΣ 5030985 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ιόνια Νησιά 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 5 «Κοινωνική ένταξη, ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και καταπολέμηση της φτώχειας & των διακρίσεων» .

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή / ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ για το σχολικό έτος 2018-2019», με Κωδικό ΟΠΣ 5030593 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020» , στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας ΑΞ09Β «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας – ΕΚΤ» του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή / ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ για τα σχολικά έτη 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021», με κωδικό ΟΠΣ 5030982, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 4 «Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης – Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού», ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Σχολικό Έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (σχολικά έτη: 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021)» με Κωδικό ΟΠΣ 5030373 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Πελοπόννησος 2014-2020» του άξονα προτεραιότητας 2Α «Ανάπτυξη και αξιοποίηση ικανοτήτων ανθρώπινου δυναμικού-Ενεργός κοινωνική ενσωμάτωση», του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τα σχολικά έτη (2018 – 2019, 2019 – 2020 και 2020 – 2021)» με Κωδικό Ο.Π.Σ. 5031825 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Στερεά Ελλάδα 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 10 «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας – ΕΚΤ»

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πατινια
Σοβαρό επεισόδιο στη Θεσσαλονίκη: Μοτοσικλετιστής εμβόλισε πατίνι και επιτέθηκε στον οδηγό του
Στο νοσοκομείο ο 28χρονος, κατηγορείται για επικίνδυνη σωματική βλάβη ο οδηγός της μηχανής.
Σοβαρό επεισόδιο στη Θεσσαλονίκη: Μοτοσικλετιστής εμβόλισε πατίνι και επιτέθηκε στον οδηγό του
plakias
Πλακιάς για Καρυστιανού: «Αν μπει στην πολιτική, αλλάζει ο τρόπος που θα τη βλέπουμε»
Προβληματισμός στους συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών για το ενδεχόμενο πολιτικής εμπλοκής – Τι λέει ο Νίκος Πλακιάς για τις δίκες, τους...
Πλακιάς για Καρυστιανού: «Αν μπει στην πολιτική, αλλάζει ο τρόπος που θα τη βλέπουμε»
Πανεπιστημίου Πειραιώς
Πανεπιστήμιο Πειραιά: Το βραβείο «Θεμιστοκλής» στον Επίτροπο Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού Α. Τζιτζικώστα
Α. Τζιτζικώστας: «Η συμμετοχή μας στην ΕΕ ήταν και παραμένει το μεγαλύτερο στρατηγικό κεκτημένο της Ελλάδας»
Πανεπιστήμιο Πειραιά: Το βραβείο «Θεμιστοκλής» στον Επίτροπο Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού Α. Τζιτζικώστα