Μόνιμοι διορισμοί: Ισοκατανομή μεταξύ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ζητά η ΟΛΜΕ
Επιστολή σε Ν. Κεραμέως, Σ. Ζαχαράκη και Α. Γκίκα αποστέλλει η Ομοσπονδία, υπογραμμίζοντας τα σοβαρότατα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή

Επιστολή προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, την υφυπουργό, Σοφία Ζαχαράκη, και τη Γενική Γραμματέα ΠΕ και ΔΕ του ΥΠΑΙΘ, Αναστασία Γκίκα, αποστέλλει η ΟΛΜΕ, αναφορικά με τους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή, καθώς και την κατάσταση στα τμήματα ένταξης.

Όπως τονίζεται, η Ομοσπονδία διαμαρτύρεται «για τις δυσμενείς ρυθμίσεις που προβλέπονται στην τελευταία νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης και αφορούν τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη δημιουργία τμημάτων ένταξης», ενώ θεωρείται ότι πλήττεται η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, η οποία αντιμετωπίζει «σοβαρότατα προβλήματα υποστελέχωσης και λειτουργεί κυρίως με αναπληρωτές».

Η ΟΛΜΕ υπογραμμίζει ότι «είναι δίκαιο να υπάρξει ισοκατανομή των προσεχών διορισμών στην Ειδική Αγωγή μεταξύ της Α/βάθμιας και τη Β/βάθμιας Εκπαίδευσης».

Αναλυτικά η επιστολή:

ΘΕΜΑ: Διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή. Τμήματα Ένταξης

Κυρία Υπουργέ,

Κυρία Υφυπουργέ,

Κυρία Γενική Γραμματέα,

Σε συνέχεια των όσων καταθέσαμε στην Υφυπουργό Παιδείας κα Ζαχαράκη στην πρόσφατη μεταξύ μας συνάντηση θέλουμε να σας επισημάνουμε τα εξής:

  • Διαμαρτυρόμαστε για τις δυσμενείς ρυθμίσεις που προβλέπονται στην τελευταία νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης και αφορούν τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη δημιουργία τμημάτων ένταξης. Είναι ολοφάνερο ότι οι ρυθμίσεις αυτές είναι δυσμενείς για τη Β/βάθμια Εκπαίδευση. Επιπροσθέτως ο συντάκτης φαίνεται να αγνοεί βασικές παραμέτρους στη Β/βάθμια Εκπαίδευση, γεγονός που θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων και ειδικότερα στην ειδικότητα ΠΕ04 (Φυσικοί, Χημικοί, κ.ά.)
  • Θεωρούμε ότι όλο οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες έχουν ίσα δικαιώματα στη μάθηση, και θεωρούμε άκρως απαραίτητη για την περαιτέρω εξέλιξη τους τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση χωρίς προσκόμματα ,όρους και προϋποθέσεις.
  • Η ειδική εκπαίδευση στην Β/βάθμια αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα υποστελέχωσης και λειτουργεί κυρίως με αναπληρωτές. Είναι επίσης γεγονός ότι μέρος μόνο των εχόντων ειδικής μέριμνας μαθητών υποστηρίζεται.

Κατόπιν τούτου το ΔΣ της ΟΛΜΕ θεωρεί ότι είναι δίκαιο να υπάρξει ισοκατανομή των προσεχών διορισμών στην Ειδική Αγωγή μεταξύ της Α/βάθμιας και τη Β/βάθμιας Εκπαίδευσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eidikh_agwgh_1.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Δόθηκε η παραγγελία στο ΑΣΕΠ για την κατάρτιση των νέων πινάκων Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
Το ΑΣΕΠ παλεύει με το χρόνο για την έκδοση της προκήρυξης για την κατάρτιση των νέων Πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
Υπουργείο Παιδείας: Δόθηκε η παραγγελία στο ΑΣΕΠ για την κατάρτιση των νέων πινάκων Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
moro
Βίντεο: Απίστευτες αντιδράσεις από μωρό λίγων μηνών που είδε για πρώτη φορά τους γονείς του!
Φόρεσε γυαλιά και έπαθε σοκ - H απίστευτη στιγμή που ένα μωρό λίγο μηνών βλέπει για πρώτη φορά...τον κόσμο!
Βίντεο: Απίστευτες αντιδράσεις από μωρό λίγων μηνών που είδε για πρώτη φορά τους γονείς του!
απθ
Σημαντική ανακάλυψη ερευνητικής ομάδας με συμβολή του ΑΠΘ αλλάζει τις θεωρίες για τη δημιουργία άστρων
Διεθνής Αστρονομική Έρευνα με τη συμβολή του ΑΠΘ αποκαλύπτει τα Μαγνητικά Πεδία του Γαλαξία σαν τους αόρατους ρυθμιστές της δημιουργίας Ήλιων με...
Σημαντική ανακάλυψη ερευνητικής ομάδας με συμβολή του ΑΠΘ αλλάζει τις θεωρίες για τη δημιουργία άστρων