Χαράλαμπος Γώγος
«Δεν αποτελεί προτεραιότητα», δήλωσε για τις υπόλοιπες τάξεις

Ως «δεδομένη» χαρακτήρισε την επαναλειτουργία των σχολείων για τη Γ' Λυκείου ο καθηγητής Χαράλαμπος Γώγος, δίνοντας το στίγμα για την επόμενη ημέρα. Ωστόσο, η επιστροφή των μαθητών στις μικρότερες τάξεις, αν και αποτελεί «ένδειξη ευρυθμίας του εκπαιδευτικού συστήματος, δεν αποτελεί αυτή τη στιγμή προτεραιότητα», συμπλήρωσε.

Μιλώντας στο ΣΚΑΪ, ο καθηγητής του πανεπιστημίου Πατρών και εκ των ειδικών που συμβουλεύει την κυβέρνηση, δήλωσε πως προτεραιότητα και του υπουργείου Παιδείας αποτελεί η ολοκλήρωση των Πανελλαδικών εξετάσεων, τοποθετώντας την επανελειτουργία των σχολείων προς τα μέσα Μαΐου.

Συνολικά για τη διαδικασία άρσης των περιορισμών, ο καθηγητής όρισε την 4η Μαΐου ως ημερομηνία-ορόσημο, ωστόσο η όποια επιστροφή στην προηγούμενη κατάσταση θα είναι σταδιακή, με τήρηση συγκεκριμένων μέτρων και πρωτοκόλλων.

«Αρχικά θα ανοίξουν μικρά καταστήματα και ταυτόχρονα άρση περιορισμών κυκλοφορίας μέσα στην πόλη, όχι ταξίδια, όχι μετάβαση από το ένα μέρος στο άλλο τουλάχιστον μέχρι να ελέχθη η κατάσταση. 

Αυτά θα έχουν να κάνουν με παράλληλες ενέργειες. Πάντα θα υπάρχει το διάστημα των 14 ημερών για να βλέπουμε το αποτέλεσμα. Για να ξέρουμε ότι δεν έχει γίνει διασπορά» .
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.