Δεν «αποστασιοποιούμαστε» - Διεκδικούμε την απόσυρση του νομοσχεδίου
Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 47ου Νηπιαγωγείου Δήμου Αθηναίων

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 47ου Νηπιαγωγείου Δήμου Αθηναίων απαιτεί να αποσυρθεί άμεσα το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την παιδεία.

Εν μέσω μέτρων ¨κοινωνικής αποστασιοποίησης¨ και μετά τις παλινωδίες για  την παροχή ηλεκτρονικού εξοπλισμού στους μαθητές με κατάληξη την αναζήτηση χρημάτων από δήμους, σχολικές επιτροπές και χορηγίες και αντί το Υπουργείο να ασχοληθεί με τα προβλήματα της ανισότητας στη μόρφωση που οξύνονται εξαιτίας και της πανδημίας, καταθέτει ένα αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο με πρόθεση να εκμεταλλευθεί την επιτήρηση της κυκλοφορίας και την περιστολή των ελευθεριών. Το σχόλιο μας απέναντι σε μια τέτοια πρακτική είναι ότι η συμπεριφορά δεν «είναι μέρος της διαπαιδαγώγησης» αλλά «ζήτημα παιδείας». 

 Το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου οδηγεί στην εντατικοποίηση της εκπαίδευσης και στην αποδόμηση της δημόσιας παιδείας. Κατευθύνει προς ένα σχολείο εξεταστικό κέντρο που παρέχει και πιστοποιεί δεξιότητες και αποσπασματικές γνώσεις. Εργαλεία του: η βάση του δέκα, οι τράπεζες θεμάτων, η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων, το ηλικιακό όριο για εγγραφή σε ΕΠΑΛ, ο αποκλεισμός από την πανεπιστημιακή εκπαίδευση χιλιάδων μαθητών που θα γίνουν πελάτες των αναβαθμισμένων κολεγίων και των «σκοιλ ελικικου», τα δίδακτρα σε προπτυχιακά, τα πρότυπα σχολεία σε αντίθεση με την αναβάθμιση συνολικά της εκπαίδευσης, η αξιολόγηση αρχικά σχολικών μονάδων και αργότερα εκπαιδευτικών, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, οι αποβολές και η διαγωγή.

Ειδικότερα για το νηπιαγωγείο το Υπουργείο παραγνωρίζοντας τις ανάγκες των μαθητών αυτής της ηλικίας εισάγει την αυτοτελή διδασκαλία διακριτών αντικειμένων αντί να προσπαθήσει να επιλύσει τα προβλήματα της νηπιακής εκπαίδευσης (κτηριακά ζητήματα, ζητήματα καθαριότητας και απολύμανσης, ελλείψεις προσωπικού, νηπιαγωγοί, καθαρίστριες, ψυχολόγοι, τραπεζοκόμοι, παράλληλη στήριξη κλπ.). Η κατεύθυνση του νομοσχεδίου βρίσκεται σε αντίθεση με τα αναλυτικά προγράμματα για διαθεματικότητα και ολιστική γνώση στα νηπιαγωγεία, επιδιώκοντας την εισαγωγή ξεχωριστών διδακτικών αντικειμένων (αγγλικά, φυσική αγωγή, πληροφορική) και ειδικοτήτων. Ο κοινωνικός χαρακτήρας της γνώσης μπορεί να αποδοθεί μόνο μέσα από δραστηριότητες που ταιριάζουν στην ηλικία των παιδιών και συμβάλουν στην ανάπτυξη της προσωπικότητας, των συναισθημάτων  και των κοινωνικών ικανοτήτων, της δημιουργικής και κριτικής σκέψης και μπορεί να υπηρετηθεί μόνο από νηπιαγωγούς.

Δεν «αποστασιοποιούμαστε»

διεκδικούμε την απόσυρση του νομοσχεδίου.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eksetasi.jpg_b2_1.jpg
Πανελλήνιες 2024: Το πρόγραμμα υποψηφίων της Ειδικής κατηγορίας Ελλήνων Εξωτερικού
Πρόγραμμα εξετάσεων για τις Πανελλήνιες 2024, υποψηφίων της Ειδικής κατηγορίας των Ελλήνων του εξωτερικού
Πανελλήνιες 2024: Το πρόγραμμα υποψηφίων της Ειδικής κατηγορίας Ελλήνων Εξωτερικού