Μαθητές «δύο ταχυτήτων»
Η διασάλευση του εκπαιδευτικού προγράμματός αποτελεί τροχοπέδη και δημιουργεί ελλείψεις σε όλους τους τομείς που δεν θα μπορούν να αναπληρωθούν καίρια και άμεσα

Με το επικείμενο και σταδιακό άνοιγμα του συνόλου των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διαπιστώνεται για ακόμα μια φορά η παντελής έλλειψη ενδιαφέροντος για τον χώρο της Ειδικής Αγωγής από την επίσημη πολιτεία, καθώς δεν προβλέπεται από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων να επανέλθουν στις σχολικές αίθουσες οι μαθητές που φοιτούν σε Ειδικά Γυμνάσια και Λυκεια. Γεγονός που εντείνει την ανησυχία των οικογενειών τους, οι οποίοι ασφαλώς και βρίσκονται σε επισφαλή θέση, αδυνατώντας να βοηθήσουν ουσιαστικά τα παιδιά τους που έχουν μείνει ήδη αρκετά πίσω δύο μήνες τώρα. Συγχρόνως οι λειτουργοί στον τομέα της Ειδικής Εκπαίδευσης νιώθουν να επαναλαμβάνεται η γνώριμη τακτική του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να διαχωρίζει τους μαθητές και να μεταθέτει συνεχώς τις ευθύνες του στην επόμενη ηγεσία, τιμωρώντας και αφήνοντας ουσιαστικά στην τύχη τους το σύνολο των μαθητών που χρήζουν Ειδικής Αγωγής.

Απαιτείται η συστράτευση και η κινητοποίηση όλων των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών φορέων, καθώς το χρονικό διάστημα μέχρι την έναρξη του νέου σχολικού έτους τον Σεπτέμβριο είναι υπερβολικά μεγάλο και οι συνέπειες αυτής της παρατεταμένης απουσίας από τη σχολική διαδικασία καθίστανται ολέθριες για την πρόοδο αυτών των μαθητών. Η διασάλευση του εκπαιδευτικού προγράμματός τους αποτελεί τροχοπέδη και δημιουργεί ελλείψεις σε όλους τους τομείς που δεν θα μπορούν να αναπληρωθούν καίρια και άμεσα. Σε συνδυασμό με το νομοσχέδιο Κεραμέως που έρχεται προς διαβούλευση, το οποίο εντείνει την περικοπή οικονομικών πόρων και εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως διαφαίνεται από τις συνεχείς ανακοινώσεις και ενημερώσεις των συναδέλφων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, δημιουργείται ένα ιδιαίτερα αρνητικό κλίμα, καθώς είναι ολοφάνερο πλέον ότι στον χώρο της Εκπαίδευσης δεν έχουμε δει ακόμα τα χειρότερα!

Φαρούπος Δημήτρης, εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εργαζόμενος σε Κέντρο Ειδικής Αγωγής

Γράφει ο Φαρούπος Δημήτρης, εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εργαζόμενος σε Κέντρο Ειδικής Αγωγής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μια σταγόνα γάλα στον καφέ μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία που δεν
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
Όσοι κατανάλωναν καθημερινά το ισοδύναμο ενός μεγάλου latte σε γάλα για το σύνολο της μελέτης, διέτρεχαν 5% υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας...
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
donti.jpg
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
Τα στοματικά έλκη που δεν θεραπεύονται εντός τριών εβδομάδων μπορεί να είναι ένα από τα πρώτα σημάδια καρκίνου του στόματος
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε