Η διοίκηση του ΟΑΕΔ και το Υπουργείο Εργασίας, σε «μια νύκτα» και με περιθώριο διαβούλευσης μερικές ώρες, επιχειρεί να αλλάξει τον τρόπο μοριοδότησης των ωρομισθίων και αναπληρωτών στις σχολές του ΟΑΕΔ (ΕΠΑΣ). Κεντρικό στοιχείο της απαράδεκτης προτεινόμενης μοριοδότησης είναι η πλήρης υποβάθμιση των σπουδών και της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, έναντι της επαγγελματικής προϋπηρεσίας η οποία κυριολεκτικά ισοπεδώνει οποιοδήποτε άλλο κριτήριο. Προχειρότητα ή σκοπιμότητα ή κακός συνδυασμός και των δυο; Το αποτέλεσμα πάντως είναι η υποβάθμιση του επιπέδου του εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολών (που στη συντριπτική του πλειοψηφία αποτελείται από ωρομίσθιους/αναπληρωτές) και άρα της δημόσιας εκπαίδευσης, το πέταγμα στην ανεργία εκατοντάδων συναδέλφων που επί δεκαετίες καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Αντί λοιπόν να συζητάμε για ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών του ΟΑΕΔ με μόνιμο προσωπικό, η πρόταση Υπουργείου Εργασίας-Διοίκησης ΟΑΕΔ είναι η ανακύκλωση της ανεργίας με χειρότερους όρους.
Να αποσυρθεί ΤΩΡΑ το σχέδιο μοριοδότησης του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού προσωπικού για τις σχολές μαθητείας ΕΠΑΣ-ΟΑΕΔ.
Δε νοείται διαβούλευση σε διάστημα μερικών ωρών με τους εκπαιδευτικούς απόντες.
Οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, οι αναπληρωτές των σχολών του ΟΑΕΔ (σε ΕΠΑΣ και ΙΕΚ) δεν είναι ανεπάγγελτοι, είναι εκπαιδευτικοί που έχουν προσληφθεί με επαγγελματική εμπειρία και έχουν επενδύσει στην ανάπτυξη τους ως εκπαιδευτικοί (παιδαγωγική κατάρτιση, μεταπτυχιακές σπουδές, σεμινάρια, επιμόρφωση στη χρήση ΤΠΕ)
Η απαράδεκτη προτεινόμενη μοριοδότηση επεκτείνει την ανασφάλεια, τις ελαστικές σχέσεις εργασίας των εκπαιδευτών. Κινείται στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση από την φιλοσοφία του οργανισμού ΟΑΕΔ, που είναι η προστασία της απασχόλησης.
Η απαράδεκτη προτεινόμενη μοριοδότηση θα σημαίνει υποβάθμιση των σχολών καθώς θα αφαιρέσει το πιο δυναμικό τμήμα του εκπαιδευτικού προσωπικού, που συνδυάζει υψηλού επιπέδου επιστημονική συγκρότηση, παιδαγωγική κατάρτιση και επαγγελματική εμπειρία.
Η υποβάθμιση θα είναι σε βάρος των παιδιών, της δημόσιας εκπαίδευσης και της κοινωνίας. Ποιος ωφελείται άραγε από αυτή την υποβάθμιση; Η κυβέρνηση έχει δείξει με σαφήνεια τις προθέσεις της, που δεν είναι άλλες από την ενίσχυση των εμπόρων της εκπαίδευσης.
Απαιτείται η στήριξη απ’ όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς. Οι μόνιμοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του ΟΑΕΔ θα είναι οι επόμενοι που θα βρεθούν στο στόχαστρο της αντι-εκπαιδευτικής και αντεργατικής πολιτικής. Ταυτόχρονα με την επιχειρούμενη απαξίωση του ωρομίσθιου προσωπικού του ΟΑΕΔ, «χτυπά η καμπάνα» και για τους ίδιους. Όταν χειροτερεύει η θέση μιας μερίδας εκπαιδευτικών, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις επιδείνωσης της θέσης του συνόλου των εκπαιδευτικών.
Καλούμε να στηρίξουν με ψηφίσματά τους:
1) τους Συλλόγους Ωρομισθίων και τους Συλλόγους Μόνιμων Εκπαιδευτικών του ΟΑΕΔ, τις ομοσπονδίες των μόνιμων υπαλλήλων του ΟΑΕΔ
2) τις Α΄ και Β΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας, της κατά τόπους ΕΛΜΕ Πανελλαδικά και την ΟΛΜΕ
3) το Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας, τους κατά τόπους Συλλόγους Δασκάλων-Νηπιαγωγών, τη ΔΟΕ
4) τα πρωτοβάθμια σωματεία ιδιωτικών εκπαιδευτικών και την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ)
Ο ΣΙΕΛ Αχαΐας, μέλη του οποίου είναι δεκάδες συνάδελφοι στις δομές του ΟΑΕΔ, θα στηρίξει με κάθε μέσο τις κινητοποίησης των συναδέλφων.
Παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Πελοποννήσου του ΟΑΕΔ, Παρασκευή 05/06/2020 στις 12:00 το μεσημέρι.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη