Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Μας αγνοεί η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας
«Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αγνοεί, παντελώς, την ύπαρξη και το ρόλο των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων» επισημαίνει η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Ανοιχτή επιστολή στην υφυπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη έστειλε η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.

Αναλυτικά, η επιστολή:

Κυρία Υφυπουργέ,

Μας λυπεί, ιδιαίτερα, η άγνοια του οργανογράμματος, των δομών λειτουργίας και του προσωπικού του Υπουργείου, στο οποίο προΐσταστε.

     Δεν εξηγείται αλλιώς, πώς για πολλοστή φορά, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αγνοεί, παντελώς, την ύπαρξη και το ρόλο των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων, που διόλου δεν αναφέρονται στην Υ.Α Φ13/ 68892 /Δ7/5-6-2020 με θέμα: «Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2020».

     Από  το 1992, που θεσμοθετήθηκε η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, οι Υπεύθυνοι/ες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στις Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης των σχολείων μας, κάθε  χρόνο με αφορμή την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος (5η Ιουνίου), διοργανώνουν ανελλιπώς παρουσιάσεις προγραμμάτων και υλοποιήσεις δράσεων των μαθητών/τριών, για χάριν του περιβάλλοντος.

     Είναι κρίμα, που ποτέ καμία ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας  δεν μπήκε στον κόπο να αξιολογήσει τις απολογιστικές εκθέσεις των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών θεμάτων και Σχολικών Δραστηριοτήτων! Αν το είχαν πράξει, θα είχαν διαπιστώσει ότι ένα πολύ σοβαρό ποσοστό μαθητών/τριών και εθελοντών εκπαιδευτικών, σε συνεργασία με τους Υπεύθυνους, τις Παιδαγωγικές Ομάδες των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμια, τοπικούς, εθνικούς και διεθνείς φορείς, συνεχώς επιμορφώνονται και δραστηριοποιούνται στην κατεύθυνση της Αειφορίας, μεταμορφώνοντας το σχολείο σε ζωντανό οργανισμό και κύτταρο βιωματικής μάθησης και δημιουργικής/νοηματοδοτημένης έκφρασης. Όλοι όσοι υπηρετούμε την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, στηριζόμαστε και στηρίζουμε ο ένας τον άλλον, εξασφαλίζοντας μια συνέχεια παρά τις αντιξοότητες  και τις ελλείψεις. Ήμασταν δυο, ήμασταν τρεις, είμαστε χίλιοι δεκατρείς… .είμαστε χιλιάδες. Και μας ενώνουν περισσότερα από όσα μπορεί να μας χωρίζουν.

 «Πάρτε μαζί σας νερό. Το μέλλον έχει πολλή ξηρασία».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες