Νέα καταγγελία φοιτητών για καθηγητική αυθαιρεσία και προβλήματα με την εξ αποστάσεως εξεταστική
Σειρά προβλημάτων και επίδειξη αυταρχικής συμπεριφοράς από διδάσκοντες καταγγέλλει ο Φοιτητικός Σύλλογος των Ηλεκτρολόγων ΕΜΠ

Μία ακόμα καταγγελία φοιτητών για καθηγητική αυθαιρεσία στην εξεταστική του Ιουνίου 2020 λαμβάνει το alfavita.gr. 

Όπως καταγγέλλει ο Φοιτητικός Σύλλογος των Ηλεκτρολόγων ΕΜΠ, οι φοιτητές καλούνται να εξεταστούν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε μεγάλο αριθμό θεμάτων μέσω τηλεξεταστικής, την ώρα που σειρά τεχνικών προβλημάτων δυσχεραίνει την ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας.

Όπως σημειώνουν οι φοιτητές, «αυτό έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο να μην προλαβαίνουμε να απαντήσουμε στο πλήρες αυτά που γνωρίζουμε, αλλά και ότι σε πάρα πολλές περιπτώσεις δεν γίνεται καν η υποβολή των απαντήσεων». «Στην ουσία εξεταζόμαστε στο πόσο γρήγορα απαντάμε και στο πόσο εξοικειωμένοι είμαστε με τα τεχνικά μέσα», συμπληρώνουν.

Παράλληλα, καταγγέλλουν και σειρά διδασκόντων για τον τρόπο εξέτασης, αλλά και τη συμπεριφορά τους απέναντι στους εξεταζόμενους. Συγκεκριμένα, ο Φ.Σ Ηλεκτρολόγων σημειώνει:

«Ένα από τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές είναι τα σειριακά τεστ τα οποία δεν μας επιτρέπουν να οργανώσουμε τον χρόνο μας με τα δικά μας κριτήρια. Και όλα αυτά την στιγμή που ο χρόνος εξέτασης είναι μειωμένος δίχως να υπάρχει αντίστοιχη μέριμνα για τον αριθμό των θεμάτων. Επίσης ο χρόνος που δίνεται από τους καθηγητές για την υποβολή των θεμάτων είναι εξαιρετικά λίγος και ταυτόχρονα πολλοι αρνούνται να δεχτούν οποιαδήποτε υποβολή στις πλατφόρμες εξέτασης έστω και για ένα λεπτό καθυστέρησης. Φαίνεται έτσι η πλήρης αδιαφορία για τον κόπο και την προσπάθεια που έχουν καταβάλει οι φοιτητές της σχολής μας τόσο όλο το εξάμηνο όσο και κατά την διάρκεια της εξέτασης. Το μόνο για το οποίο νοιάζονται είναι το πώς θα εξασφαλιστεί η αδιαβλητότητα της εξέτασης καταλήγοντας να είναι εκδικητικοί απέναντί μας».

Μάλιστα, ο Σύλλογος Φοιτητών καταγράφει συγκεκριμένα περιστατικά που έχουν λάβει χώρα κατά τη διάρκεια της εξεταστικής, ενώ προχώρησε και σε κινητοποίηση την Τετάρτη 8 Ιουλίου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΦΣ ΗΜΜΥ:

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΜΜΥ

Από την αρχή της πανδημίας οι φοιτητές της σχολής μας έχουν έρθει αντιμέτωποι με έναν τεράστιο όγκο προβλημάτων τόσο κατά την διάρκεια του εξαμήνου, όσο και κατά την διάρκεια της εξ’ αποστάσεως εξεταστικής όπου έχει παρατηρηθεί μια εξαιρετικά αυταρχική συμπεριφορά από πλευράς των καθηγητών. Η στάση τους υποδηλώνει πως εμείς είμαστε οι υπαίτιοι για την κατάσταση, άρα και εμείς θα πρέπει να την πληρώσουμε.

Ο φοιτητικός σύλλογος μέσα από τις αποφάσεις του και τις δράσεις του κατάφερε να διασφαλίσει ότι το εξάμηνο θα διεξαχθεί όσο πιο ομαλά γίνεται για τους φοιτητές και ότι η εξεταστική περίοδος θα γίνει κανονικά, με ασφάλεια για όλους. Μαζί με τους υπόλοιπους φοιτητικούς συλλόγους του ΕΜΠ μέσα από την παρέμβαση στην Σύγκλητο, καταφέραμε να διασφαλίσουμε ότι θα εφαρμοστούν κάποιες κόκκινες γραμμές που είχαν τεθεί, αναγκαίες για να διεξαχθεί η εξεταστική με όσο πιο ανθρώπινους όρους γίνεται.

Μετά από δύο βδομάδες εξεταστικής όμως είναι πλέον ξεκάθαρο ότι οι προβληματικές που είχε αναδείξει ο φοιτητικός σύλλογος εδώ και μήνες έχουν επιβεβαιωθεί και με το παραπάνω. Οι φοιτητές καλούμαστε να εξεταστούμε σε πάρα πολύ περιορισμένο χρόνο σε μεγάλο όγκο θεμάτων και όλα αυτά σε μια νέα κατάσταση, αυτή της τηλεξεταστικής που σημαίνει και μια σειρά από τεχνικά προβλήματα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο να μην προλαβαίνουμε να απαντήσουμε στο πλήρες αυτά που γνωρίζουμε, αλλά και ότι σε πάρα πολλές περιπτώσεις δεν γίνεται καν η υποβολή των απαντήσεων. Στην ουσία εξεταζόμαστε στο πόσο γρήγορα απαντάμε και στο πόσο εξοικειωμένοι είμαστε με τα τεχνικά μέσα.

Ένα από τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές είναι τα σειριακά τεστ τα οποία δεν μας επιτρέπουν να οργανώσουμε τον χρόνο μας με τα δικά μας κριτήρια. Και όλα αυτά την στιγμή που ο χρόνος εξέτασης είναι μειωμένος δίχως να υπάρχει αντίστοιχη μέριμνα για τον αριθμό των θεμάτων. Επίσης ο χρόνος που δίνεται από τους καθηγητές για την υποβολή των θεμάτων είναι εξαιρετικά λίγος και ταυτόχρονα πολλοι αρνούνται να δεχτούν οποιαδήποτε υποβολή στις πλατφόρμες εξέτασης έστω και για ένα λεπτό καθυστέρησης. Φαίνεται έτσι η πλήρης αδιαφορία για τον κόπο και την προσπάθεια που έχουν καταβάλει οι φοιτητές της σχολής μας τόσο όλο το εξάμηνο όσο και κατά την διάρκεια της εξέτασης. Το μόνο για το οποίο νοιάζονται είναι το πώς θα εξασφαλιστεί η αδιαβλητότητα της εξέτασης καταλήγοντας να είναι εκδικητικοί απέναντί μας. Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω είναι τα εξής:

  1. Στο μάθημα ΣΔΜ ο διδάσκοντας Ι. Β. δεν δέχθηκε καμία υποβολή ακόμα και 1 λεπτό μετά την λήξη της εξέτασης πετώντας τον κόπο των φοιτητών που εξεταζόντουσαν στα σκουπίδια και αδιαφορώντας αν αυτοί είχαν κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Ενώ όταν οι φοιτητές διαμαρτυρήθηκαν για την συγκεκριμένη στάση του διδάσκοντα αυτός σε ένα ρεσιτάλ αυταρχικότητας και δειλίας επέλεξε να την κάνει “mute” .
  2. Σε αντίστοιχο αλλά και ακόμα πιο ακραίο περιστατικό παρατηρήθηκε στην σχολή μας την Δευτέρα 30/6 στο μάθημα “ενεργειακή οικονομία” όπου ο κύριος Κ., ορμώμενος από τη χυδαία συμπεριφορά που επέδειξε σε μεταπτυχιακούς φοιτητές, έκλεισε την εξέταση του μαθήματος απότομα και όταν φοιτητές είχαν απορίες σε σχέση με την εξέταση και τον τρόπο βαθμολογίας απάντησε και του ζήτησε να ηρεμήσει καθώς οριότανε του απάντησε “Α να χαθείς θα σέβεσαι τον καθηγητή σου “.
  3. Στην εξέταση της Αριθμητικής Ανάλυσης του κ. Κ. σε διάρκεια μιας ώρας οι φοιτητές κλήθηκαν να απαντήσουν σε 50 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Έτσι όταν βγήκαν τα αποτελέσματα μόλις 84 φοιτητές από τους 350 εξεταζόμενους έλαβαν το πολυπόθητο “pass”
  4. Στις Προγραμματιστικές Τεχνικές του κ. Π. ενώ είχε ανακοινωθεί πως η εξέταση θα έχει διάρκεια μιας ώρας, εν τέλει αυτή περικόπηκε την τελευταία στιγμή στο μισό, προφανώς δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στους εξεταζόμενους φοιτητές. Ο συγκεκριμένος καθηγητής δεν είναι πρώτη φορά που εναντιώνεται στα συμφέροντα των φοιτητών. Χαρακτηριστική ήταν η στάση του σε Συνέλευση Τμήματος που συζητούσε για την επί πτυχίω εξεταστική και ενώ είχε σχεδόν αποφασιστεί ότι θα γίνει αποφάσισε να καταψηφίσει την διεξαγωγή της μόνος του.
  5. Στην εξέταση των Κυκλωμάτων του 1ου έτους, ο κ. Φ. έφτασε σε σημείο να κρίνει τους εξεταζόμενους από τον τρόπο ντυσίματος τους, από τον βαθμό εισαγωγής τους στην σχολή, ενώ ταυτόχρονα επέδειξε χυδαία συμπεριφορά σε εξεταζόμενες φοιτήτριες. Χαρακτηριστικές ατάκες που γνωστοποιήθηκαν: “Αισθάνομαι σαν να σέρνω το γαϊδούρι μου” ή “Αχ, έτσι είναι οι γυναίκες για να σε ταλαιπωρούν”
  6. Ο κ. Π. επιχείρησε στο μάθημα Διατάξεις Ημιαγωγών να πραγματοποιήσει την εξέταση με ανοιχτές κάμερες, κάτι που αντιβαίνει τόσο στην απόφαση της συγκλήτου όσο και στις αποφάσεις του φοιτητικού συλλόγου. Μετά από πιέσεις χώρισε τους φοιτητές σε δύο ομάδες, σε αυτούς που επιθυμούν να εξεταστούν με ανοιχτή κάμερα για επιτήρηση και αυτούς που δεν επιθυμούν. Όταν στο τέλος της εξέτασης προέκυψαν προβλήματα με την υποβολή και απορίες, όταν φοιτητής του έστειλε μειλ για μια διευκρίνιση εκείνος απάντησε με χυδαίο τρόπο λέγοντας: ''Δεν θα απαντήσω σε άτομα που χέζονται να βάλουν κάμερα''

Όταν στην Γενική Συνέλευση Τμήματος τα παρευρισκόμενα μέλη του φοιτητικού συλλόγου αναδείξανε αυτές τις αυθαιρεσίες από πλευράς καθηγητών οι περισσότεροι καθηγητές συμπεριλαμβανομένου του κοσμήτορα αρνιόντουσαν την πραγματικότητα και συγκάλυπταν τα γεγονότα. Ενώ ο Ι. Β. όταν εγκλήθηκε για την στάση του επέλεξε να στοχοποιήσει Συνδικαλίστρια πολιτικής δύναμης του συλλόγου με ψευδής προσωπικές κατηγορίες. Οι σκευωρίες και τα ψέματα δεν θα περάσουν να δικαιωθούν τα αιτήματα των φοιτητών .

Ο Φοιτητικός μας Σύλλογος καταγγέλλει :

  • Την απαράδεκτη στάση του Κ. και την μεταχείριση του απέναντι στους Φοιτητές
  • Την απαράδεκτη στοχοποίηση του Ι. Β. εις βάρος Συνδικαλίστριας του Συλλόγου μας
  • Την απαράδεκτη συμπεριφορά όλων των καθηγητών κατά τη διάρκεια της εξεταστικής.
  • Την ανοχή και το σιγοντάρισμα της διοίκησης της σχολής και του κοσμήτορα Ν.Κ. τόσο στις απαράδεκτες πρακτικές στην εξέταση των μαθημάτων όσο και στην χυδαία συμπεριφορά ορισμένων καθηγητών

Απαιτούμε

  • Ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών!
  • Λογικός χρόνος εξέτασης!
  • Όχι στα σειριακά θέματα!
  • Προσαρμογή των θεμάτων στις δεδομένες συνθήκες!
  • Υποβολή των απαντήσεων σε διαφορετικό χρόνο. Κανένας να μην κοπεί επειδή δεν πρόλαβε να υποβάλλει!
  • Καμία επιτήρηση μέσω καμερών!
  • Επίδειξη γραπτών μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων!
  • Να βρεθεί άμεσα λύση για όσους φοιτητές έχουν αποκλειστεί με αυτόν τον τρόπο από

την εξέταση

Καλούμε σε κινητοποίηση στα γραφεία των καθηγητών την Τετάρτη 8/7 στις 11.00 π.μ. Και στο γραφείο του κοσμήτορα αμέσως μετά!

**

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΦΟΙΤΗΤ(ΡΙ)ΩΝ ΤΟΥ ΔΠΜΣ "ΠΑΡΑΓΩΓΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Π.Κ

 
Αναφορικά με την εξέταση του μαθήματος «Οικονομικά Ενεργειακών Αγορών» και την απαράδεκτη στάση του καθηγητή Π. Κάπρου
Την Δευτέρα 29/6/2020 γίναμε μάρτυρες μιας εξέτασης παρωδίας στο μάθημα «Οικονομικά Ενεργειακών Αγορών» του ΔΠΜΣ “Παραγωγή και Διαχείριση Ενέργειας”. Η υπεροπτική και απαξιωτική συμπεριφορά, με απουσία σεβασμού προς τους φοιτητές, που είχε ο καθηγητής καθ’ όλη την διάρκεια του εξαμήνου κορυφώθηκε κατά την εξέταση του μαθήματος. Για την παρωδία αυτή καταγγέλλουμε τα εξής:
·Καμία επικοινωνία με τους φοιτητές πριν ή κατά την διάρκεια της εξέτασης, τόσο για την επεξήγηση του τρόπου εξέτασης, πρωτόγνωρος για τους φοιτητές, όσο και για τυχούσες απορίες διαδικαστικής φύσεως, π.χ. αναφορικά με την ώρα λήξης του διαγωνίσματος.
·Προσβλητική και ειρωνική συμπεριφορά απέναντι στους φοιτητές κατά την διάρκεια της ταυτοπροσωπείας χρησιμοποιώντας φράσεις όπως «έλεος», «καλά δεν μπορείς να καταλάβεις τι σου λέω;», γεγονός που υποτιμά και μειώνει όλους τους φοιτητές όχι μόνο σε ακαδημαϊκό επίπεδο αλλά και σε προσωπικό.
·Η διάρκεια της εξέτασης ορίστηκε στη 1 ώρα (αν και προβλεπόντουσαν 2 ώρες για την εξέταση με βάση το πρόγραμμα αλλά και μέιλ του ίδιου του καθηγητή), ενώ τα θέματα αντιστοιχούσαν σε κανονικής διάρκειας 3ώρη εξέταση.
·Θέματα αυξημένης δυσκολίας, που δεν συνάδουν με όσα παρουσιάστηκαν στο μάθημα. Ειδικά για αυτό το ζήτημα, ενώ η εξέταση περιλάμβανε θέματα με υπολογισμούς, στην παράδοση μαθήματος δεν έγινε καμία επίλυση άσκησης. Μάλιστα όταν επανειλημμένα ζητήθηκε από τους φοιτητές να επιλυθούν θέματα, η απάντηση του ήταν απαράδεκτη με εκφράσεις όπως «νόμιζα ότι μιλάω σε αποφοίτους Πολυτεχνείου».
·Απαίτηση για ανέβασμα των λύσεων στην εξέταση μέσω word, χωρίς πρότερη ενημέρωση όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Πρωτοφανής απαίτηση καθώς όλοι οι καθηγητές είτε ζήτησαν ανέβασμα μέσω σκαναρίσματος είτε μέσω συμπλήρωσης κελιών (online) των απαντήσεων.
·Πλήρης απουσία του διδάσκοντα κατά τη διάρκεια της εξέτασης με αποτέλεσμα να μην απαντηθεί καμία ερώτηση-απορία ενώ υπήρχαν ασάφειες στην εκφώνηση, καθώς τα θέματα ήταν ιδιαίτερα κακογραμμένα χωρίς να γνωρίζουμε ποια δεδομένα αντιστοιχούσαν σε ποια ερωτήματα, και ενώ υποβάλλονταν ερωτήσεις.
·Είναι απαράδεκτο το ότι οι οδηγίες της διαδικασίας της εξέτασης ήταν μόνο στα Αγγλικά, με παράλληλη άρνηση από τον καθηγητή για καθοδήγηση ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία.
·Γενικότερα, η αξιολόγηση των μαθημάτων του συγκεκριμένου καθηγητή έχει κάθε ακαδημαϊκή χρονιά χαμηλό ποσοστό επιτυχίας, το οποίο θα έπρεπε να αποτελεί λόγο προβληματισμού (τη χρονιά που μας πέρασε συγκεκριμένα το ποσοστό επιτυχίας κυμάνθηκε κάτω από το 50%)
Με βάση τα παραπάνω θεωρούμε απαράδεκτη την όλη στάση και αντιεκπαιδευτική την συμπεριφορά του καθηγητή Π. Κάπρου, η οποία δεν αντιστοιχεί με το πλαίσιο του ΔΠΜΣ, του ιδρύματος και των υπολοίπων καθηγητών. Αυτές οι συμπεριφορές κρίνονται αντιεκπαιδευτικές, αντιεπιστημονικές και αναντίστοιχες με το Ίδρυμα.
Εδώ να τονιστεί ότι στα πλαίσια του ΔΠΜΣ για την λήψη του τίτλου υπάρχουν μόνο 2(!) ευκαιρίες εξέτασης σε κάθε μάθημα, καθώς δεν υπάρχει εξεταστική το Σεπτέμβρη. Επομένως οι φοιτητές του 2ου έτους που έδιναν το μάθημα και είναι οι μισοί (όπως αναφέρεται παραπάνω)  κόβονται και δεν λαμβάνουν τον τίτλο μετά από 19 μαθήματα και μία διπλωματική!
Δεδομένου ότι δεν δόθηκε η δυνατότητα πραγματικής εξέτασης των φοιτητών, θεωρούμε αφενός ότι δεν γίνεται να ακυρωθεί μία εξεταστική διαδικασία στην οποία συμμετείχαμε και προετοιμαστήκαμε για αυτήν, αφετέρου όμως, πρέπει ο συντονιστής του μαθήματος να εγγυηθεί προβιβάσιμο βαθμό σε όλους τους συμμετέχοντες.
 
Το σύνολο των φοιτητών του ΔΠΜΣ “Παραγωγή και Διαχείριση Ενέργειας”

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ploia-apergia.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
taksi
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Νέο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα για εκπαιδευτικές υποδομές και εξοπλισμό
Η παρούσα πρόσκληση έχει ως στόχο την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και τη χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών...
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Νέο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα για εκπαιδευτικές υποδομές και εξοπλισμό
Linda_McMahon
Υπουργός Παιδείας των ΗΠΑ: Ποια είναι η Λίντα ΜακΜάον, πρώην CEO του WWE που εμπλέκεται σε υπόθεση σεξουαλικής εκμετάλλευσης παιδιών
H νέα υπουργός Παιδείας που επέλεξε ο Τραμπ είναι πρώην CEO του WWE - Εμπλέκεται σε υπόθεση σεξουαλικής εκμετάλλευσης παιδιών
Υπουργός Παιδείας των ΗΠΑ: Ποια είναι η Λίντα ΜακΜάον, πρώην CEO του WWE που εμπλέκεται σε υπόθεση σεξουαλικής εκμετάλλευσης παιδιών