Μία ακόμα καταγγελία φοιτητών για καθηγητική αυθαιρεσία στην εξεταστική του Ιουνίου 2020 λαμβάνει το alfavita.gr.
Όπως καταγγέλλει ο Φοιτητικός Σύλλογος των Ηλεκτρολόγων ΕΜΠ, οι φοιτητές καλούνται να εξεταστούν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε μεγάλο αριθμό θεμάτων μέσω τηλεξεταστικής, την ώρα που σειρά τεχνικών προβλημάτων δυσχεραίνει την ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας.
Όπως σημειώνουν οι φοιτητές, «αυτό έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο να μην προλαβαίνουμε να απαντήσουμε στο πλήρες αυτά που γνωρίζουμε, αλλά και ότι σε πάρα πολλές περιπτώσεις δεν γίνεται καν η υποβολή των απαντήσεων». «Στην ουσία εξεταζόμαστε στο πόσο γρήγορα απαντάμε και στο πόσο εξοικειωμένοι είμαστε με τα τεχνικά μέσα», συμπληρώνουν.
Παράλληλα, καταγγέλλουν και σειρά διδασκόντων για τον τρόπο εξέτασης, αλλά και τη συμπεριφορά τους απέναντι στους εξεταζόμενους. Συγκεκριμένα, ο Φ.Σ Ηλεκτρολόγων σημειώνει:
«Ένα από τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές είναι τα σειριακά τεστ τα οποία δεν μας επιτρέπουν να οργανώσουμε τον χρόνο μας με τα δικά μας κριτήρια. Και όλα αυτά την στιγμή που ο χρόνος εξέτασης είναι μειωμένος δίχως να υπάρχει αντίστοιχη μέριμνα για τον αριθμό των θεμάτων. Επίσης ο χρόνος που δίνεται από τους καθηγητές για την υποβολή των θεμάτων είναι εξαιρετικά λίγος και ταυτόχρονα πολλοι αρνούνται να δεχτούν οποιαδήποτε υποβολή στις πλατφόρμες εξέτασης έστω και για ένα λεπτό καθυστέρησης. Φαίνεται έτσι η πλήρης αδιαφορία για τον κόπο και την προσπάθεια που έχουν καταβάλει οι φοιτητές της σχολής μας τόσο όλο το εξάμηνο όσο και κατά την διάρκεια της εξέτασης. Το μόνο για το οποίο νοιάζονται είναι το πώς θα εξασφαλιστεί η αδιαβλητότητα της εξέτασης καταλήγοντας να είναι εκδικητικοί απέναντί μας».
Μάλιστα, ο Σύλλογος Φοιτητών καταγράφει συγκεκριμένα περιστατικά που έχουν λάβει χώρα κατά τη διάρκεια της εξεταστικής, ενώ προχώρησε και σε κινητοποίηση την Τετάρτη 8 Ιουλίου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΦΣ ΗΜΜΥ:
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΜΜΥ
Από την αρχή της πανδημίας οι φοιτητές της σχολής μας έχουν έρθει αντιμέτωποι με έναν τεράστιο όγκο προβλημάτων τόσο κατά την διάρκεια του εξαμήνου, όσο και κατά την διάρκεια της εξ’ αποστάσεως εξεταστικής όπου έχει παρατηρηθεί μια εξαιρετικά αυταρχική συμπεριφορά από πλευράς των καθηγητών. Η στάση τους υποδηλώνει πως εμείς είμαστε οι υπαίτιοι για την κατάσταση, άρα και εμείς θα πρέπει να την πληρώσουμε.
Ο φοιτητικός σύλλογος μέσα από τις αποφάσεις του και τις δράσεις του κατάφερε να διασφαλίσει ότι το εξάμηνο θα διεξαχθεί όσο πιο ομαλά γίνεται για τους φοιτητές και ότι η εξεταστική περίοδος θα γίνει κανονικά, με ασφάλεια για όλους. Μαζί με τους υπόλοιπους φοιτητικούς συλλόγους του ΕΜΠ μέσα από την παρέμβαση στην Σύγκλητο, καταφέραμε να διασφαλίσουμε ότι θα εφαρμοστούν κάποιες κόκκινες γραμμές που είχαν τεθεί, αναγκαίες για να διεξαχθεί η εξεταστική με όσο πιο ανθρώπινους όρους γίνεται.
Μετά από δύο βδομάδες εξεταστικής όμως είναι πλέον ξεκάθαρο ότι οι προβληματικές που είχε αναδείξει ο φοιτητικός σύλλογος εδώ και μήνες έχουν επιβεβαιωθεί και με το παραπάνω. Οι φοιτητές καλούμαστε να εξεταστούμε σε πάρα πολύ περιορισμένο χρόνο σε μεγάλο όγκο θεμάτων και όλα αυτά σε μια νέα κατάσταση, αυτή της τηλεξεταστικής που σημαίνει και μια σειρά από τεχνικά προβλήματα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο να μην προλαβαίνουμε να απαντήσουμε στο πλήρες αυτά που γνωρίζουμε, αλλά και ότι σε πάρα πολλές περιπτώσεις δεν γίνεται καν η υποβολή των απαντήσεων. Στην ουσία εξεταζόμαστε στο πόσο γρήγορα απαντάμε και στο πόσο εξοικειωμένοι είμαστε με τα τεχνικά μέσα.
Ένα από τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές είναι τα σειριακά τεστ τα οποία δεν μας επιτρέπουν να οργανώσουμε τον χρόνο μας με τα δικά μας κριτήρια. Και όλα αυτά την στιγμή που ο χρόνος εξέτασης είναι μειωμένος δίχως να υπάρχει αντίστοιχη μέριμνα για τον αριθμό των θεμάτων. Επίσης ο χρόνος που δίνεται από τους καθηγητές για την υποβολή των θεμάτων είναι εξαιρετικά λίγος και ταυτόχρονα πολλοι αρνούνται να δεχτούν οποιαδήποτε υποβολή στις πλατφόρμες εξέτασης έστω και για ένα λεπτό καθυστέρησης. Φαίνεται έτσι η πλήρης αδιαφορία για τον κόπο και την προσπάθεια που έχουν καταβάλει οι φοιτητές της σχολής μας τόσο όλο το εξάμηνο όσο και κατά την διάρκεια της εξέτασης. Το μόνο για το οποίο νοιάζονται είναι το πώς θα εξασφαλιστεί η αδιαβλητότητα της εξέτασης καταλήγοντας να είναι εκδικητικοί απέναντί μας. Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω είναι τα εξής:
- Στο μάθημα ΣΔΜ ο διδάσκοντας Ι. Β. δεν δέχθηκε καμία υποβολή ακόμα και 1 λεπτό μετά την λήξη της εξέτασης πετώντας τον κόπο των φοιτητών που εξεταζόντουσαν στα σκουπίδια και αδιαφορώντας αν αυτοί είχαν κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Ενώ όταν οι φοιτητές διαμαρτυρήθηκαν για την συγκεκριμένη στάση του διδάσκοντα αυτός σε ένα ρεσιτάλ αυταρχικότητας και δειλίας επέλεξε να την κάνει “mute” .
- Σε αντίστοιχο αλλά και ακόμα πιο ακραίο περιστατικό παρατηρήθηκε στην σχολή μας την Δευτέρα 30/6 στο μάθημα “ενεργειακή οικονομία” όπου ο κύριος Κ., ορμώμενος από τη χυδαία συμπεριφορά που επέδειξε σε μεταπτυχιακούς φοιτητές, έκλεισε την εξέταση του μαθήματος απότομα και όταν φοιτητές είχαν απορίες σε σχέση με την εξέταση και τον τρόπο βαθμολογίας απάντησε και του ζήτησε να ηρεμήσει καθώς οριότανε του απάντησε “Α να χαθείς θα σέβεσαι τον καθηγητή σου “.
- Στην εξέταση της Αριθμητικής Ανάλυσης του κ. Κ. σε διάρκεια μιας ώρας οι φοιτητές κλήθηκαν να απαντήσουν σε 50 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Έτσι όταν βγήκαν τα αποτελέσματα μόλις 84 φοιτητές από τους 350 εξεταζόμενους έλαβαν το πολυπόθητο “pass”
- Στις Προγραμματιστικές Τεχνικές του κ. Π. ενώ είχε ανακοινωθεί πως η εξέταση θα έχει διάρκεια μιας ώρας, εν τέλει αυτή περικόπηκε την τελευταία στιγμή στο μισό, προφανώς δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στους εξεταζόμενους φοιτητές. Ο συγκεκριμένος καθηγητής δεν είναι πρώτη φορά που εναντιώνεται στα συμφέροντα των φοιτητών. Χαρακτηριστική ήταν η στάση του σε Συνέλευση Τμήματος που συζητούσε για την επί πτυχίω εξεταστική και ενώ είχε σχεδόν αποφασιστεί ότι θα γίνει αποφάσισε να καταψηφίσει την διεξαγωγή της μόνος του.
- Στην εξέταση των Κυκλωμάτων του 1ου έτους, ο κ. Φ. έφτασε σε σημείο να κρίνει τους εξεταζόμενους από τον τρόπο ντυσίματος τους, από τον βαθμό εισαγωγής τους στην σχολή, ενώ ταυτόχρονα επέδειξε χυδαία συμπεριφορά σε εξεταζόμενες φοιτήτριες. Χαρακτηριστικές ατάκες που γνωστοποιήθηκαν: “Αισθάνομαι σαν να σέρνω το γαϊδούρι μου” ή “Αχ, έτσι είναι οι γυναίκες για να σε ταλαιπωρούν”
- Ο κ. Π. επιχείρησε στο μάθημα Διατάξεις Ημιαγωγών να πραγματοποιήσει την εξέταση με ανοιχτές κάμερες, κάτι που αντιβαίνει τόσο στην απόφαση της συγκλήτου όσο και στις αποφάσεις του φοιτητικού συλλόγου. Μετά από πιέσεις χώρισε τους φοιτητές σε δύο ομάδες, σε αυτούς που επιθυμούν να εξεταστούν με ανοιχτή κάμερα για επιτήρηση και αυτούς που δεν επιθυμούν. Όταν στο τέλος της εξέτασης προέκυψαν προβλήματα με την υποβολή και απορίες, όταν φοιτητής του έστειλε μειλ για μια διευκρίνιση εκείνος απάντησε με χυδαίο τρόπο λέγοντας: ''Δεν θα απαντήσω σε άτομα που χέζονται να βάλουν κάμερα''
Όταν στην Γενική Συνέλευση Τμήματος τα παρευρισκόμενα μέλη του φοιτητικού συλλόγου αναδείξανε αυτές τις αυθαιρεσίες από πλευράς καθηγητών οι περισσότεροι καθηγητές συμπεριλαμβανομένου του κοσμήτορα αρνιόντουσαν την πραγματικότητα και συγκάλυπταν τα γεγονότα. Ενώ ο Ι. Β. όταν εγκλήθηκε για την στάση του επέλεξε να στοχοποιήσει Συνδικαλίστρια πολιτικής δύναμης του συλλόγου με ψευδής προσωπικές κατηγορίες. Οι σκευωρίες και τα ψέματα δεν θα περάσουν να δικαιωθούν τα αιτήματα των φοιτητών .
Ο Φοιτητικός μας Σύλλογος καταγγέλλει :
- Την απαράδεκτη στάση του Κ. και την μεταχείριση του απέναντι στους Φοιτητές
- Την απαράδεκτη στοχοποίηση του Ι. Β. εις βάρος Συνδικαλίστριας του Συλλόγου μας
- Την απαράδεκτη συμπεριφορά όλων των καθηγητών κατά τη διάρκεια της εξεταστικής.
- Την ανοχή και το σιγοντάρισμα της διοίκησης της σχολής και του κοσμήτορα Ν.Κ. τόσο στις απαράδεκτες πρακτικές στην εξέταση των μαθημάτων όσο και στην χυδαία συμπεριφορά ορισμένων καθηγητών
Απαιτούμε
- Ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών!
- Λογικός χρόνος εξέτασης!
- Όχι στα σειριακά θέματα!
- Προσαρμογή των θεμάτων στις δεδομένες συνθήκες!
- Υποβολή των απαντήσεων σε διαφορετικό χρόνο. Κανένας να μην κοπεί επειδή δεν πρόλαβε να υποβάλλει!
- Καμία επιτήρηση μέσω καμερών!
- Επίδειξη γραπτών μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων!
- Να βρεθεί άμεσα λύση για όσους φοιτητές έχουν αποκλειστεί με αυτόν τον τρόπο από
την εξέταση
Καλούμε σε κινητοποίηση στα γραφεία των καθηγητών την Τετάρτη 8/7 στις 11.00 π.μ. Και στο γραφείο του κοσμήτορα αμέσως μετά!
**
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΦΟΙΤΗΤ(ΡΙ)ΩΝ ΤΟΥ ΔΠΜΣ "ΠΑΡΑΓΩΓΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Π.Κ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη