ΟΙΕΛΕ: Τελευταία ευκαιρία για διάλογο - Να απαντήσει σε 10 ερωτήματα η υπουργός Παιδείας
Σε μια «τελευταία ευκαιρία για διάλογο» καλεί η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος τη Νίκη Κεραμέως - Άμεσες απαντήσεις σε 10 ερωτήματα

Για έλλειψη πνεύματος διαλόγου και μεθοδεύσεις για την αποσιώπηση των εκπαιδευτικών κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η ΟΙΕΛΕ, σχολιάζοντας τη συμμετοχή της ομοσπονδίας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Σε ανακοίνωσή της ζητά από την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως να επανορθώσει, θέτοντας προς απάντηση 10 καίρια ερωτήματα για την ιδιωτική εκπαίδευση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΟΙΕΛΕ δίνει μια τελευταία ευκαιρία για ειλικρινή διάλογο στην Υπουργό Παιδείας

Στο κλείσιμο της ομιλίας της στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στη Βουλή η Υπουργός Παιδείας κ. Κεραμέως κάλεσε την ΟΙΕΛΕ σε διάλογο, όντας «απογοητευμένη» που δεν άκουσε τις απόψεις των εκπαιδευτικών για να προβεί σε «βελτιώσεις» στο νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση.

Ωστόσο, και παρά το γεγονός ότι ο εξ αρχής προσχηματικός χαρακτήρας του διαλόγου αποδείχθηκε απροκάλυπτα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, εκεί όπου η κ. Κεραμέως:

  • Απέκλεισε από το διάλογο όλους τους κοινωνικούς φορείς με το βαθιά αντιδημοκρατικό επιχείρημα ότι θα …ακούγεται συνέχεια η ίδια άποψη (ενώ κάλεσε δύο εργοδοτικούς φορείς που εκπροσωπούν …νηπιαγωγεία), ώστε το σκορ στην Επιτροπή-φιέστα να είναι 4 (τρεις εργοδοτικοί φορείς και η επιτροπή γονέων) εναντίον 1 (ΟΙΕΛΕ). Στην ΟΛΜΕ δόθηκε εντολή να μην μιλήσει (!) για το νομοσχέδιο, εντολή την οποία προς τιμήν του δεν τήρησε ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας.

  • Έστησε από κοινού με τον εκπρόσωπο του ΣΙΣ, ένα άθλιο επικοινωνιακό παιχνίδι λάσπης είτε με αδιανόητα ψεύδη που υιοθέτησε και η ίδια από το βήμα της Βουλής, όπως ότι τάχα ο Πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ ήταν σε συνάντηση του πρώην Υπουργού Παιδείας κ. Γαβρόγλου με την τρόικα, ή με εσκεμμένη διαστρέβλωση γεγονότων.

  • Δεν επέτρεπε με συνεχείς οργισμένες διακοπές στον Πρόεδρο της ΟΙΕΛΕ να ολοκληρώσει την ομιλία του.

το ΔΣ της ΟΙΕΛΕ αποφάσισε κατά πλειοψηφία ότι θα δώσει μια τελευταία ευκαιρία στην Υπουργό για ειλικρινή διάλογο. Ενημερώσαμε με επιστολή μας την κ. Κεραμέως, παρά το γεγονός ότι η κατάθεση και ψήφιση ενός προκάτ νομοσχεδίου βλάπτει σοβαρά την Παιδεία και τη δημοκρατία, ότι αποδεχόμαστε την πρόσκληση και δεχόμαστε να συναντηθούμε μαζί της την ερχόμενη Δευτέρα, ώστε να καταθέσουμε τις απόψεις μας για το νομοσχέδιο και να ακούσουμε τις δικές της θέσεις.

Η διατύπωση των θέσεων της Υπουργού είναι απαραίτητη, διότι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί από τη συζήτηση κατάλαβαν ότι η κ. Κεραμέως απέφυγε να απαντήσει ευθέως στις σαφείς και με στοιχεία κατηγορίες του Προέδρου της Ομοσπονδίας μας πως ψεύδεται. Για το θέμα της αντισυνταγματικότητας του νόμου, των αδήλωτων δράσεων, της αξιολόγησης, της ευελιξίας των ιδιωτικών σχολείων, της «εργασιακής προστασίας», των απολύσεων. Πέραν των πολιτικάντικων απαντήσεων και όσων της υπαγόρευσε ως επιχειρήματα ο ΣΙΣ, ουδεμία απάντηση σε τίποτα.

Δώστε καθαρές απαντήσεις, Κυρία Υπουργέ

Στο διάλογο αυτό ο κλάδος των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και κάθε πολίτης θα περιμένει από την Υπουργό, αυτή τη φορά με καθαρότητα και ειλικρίνεια, απαντήσεις για τα ακόλουθα 10 ζητήματα:

1. Επέτρεπε, ναι ή όχι, το προηγούμενο νομοθετικό καθεστώς ωράριο 40 ωρών και απεριόριστες απογευματινές δράσεις στα ιδιωτικά σχολεία χωρίς κανένα έλεγχο περιεχομένου, αλλά με μια απλή δήλωση εργαζόμενων και μαθητών; Θα αναμένουμε αυτή τη φορά απάντηση με παραπομπή σε διατάξεις νόμου.

2. Γιατί την ενοχλεί ο έλεγχος των διδασκόντων στις απογευματινές δράσεις; Μήπως το Υπουργείο Παιδείας κλείνει το μάτι στη φοροδιαφυγή και την αδήλωτη εργασία στα ιδιωτικά σχολεία;

3. Τελικά, θα μας απαντήσει τι εννοεί με τη φράση «δημιουργική εποπτεία κι όχι έλεγχο σκοπιμότητας»;

- Μήπως εννοεί έναν έλεγχο «σκόπιμο», όταν αυτός «τολμά» να ανακαλύπτει σε ιδιωτικό σχολείο δεκάδες εκπαιδευτικούς χωρίς διοριστήριο;

- Μήπως βαπτίζει «σκόπιμο» έναν έλεγχο, επειδή η νόμιμη εκπρόσωπός του ίδιου αυτού σχολείου έχει παραπεμφθεί για τα αποδεδειγμένα αυτά βαριά αδικήματα σε πειθαρχικό έλεγχο;

- Θα καταστεί, άραγε, «παραγωγική» η εποπτεία στην εκπαίδευση, όταν τέτοιοι άνθρωποι όπως η εν λόγω ορίζονται μέλη στο ΙΕΠ, άρα αναγορεύονται με τον πιο επίσημο τρόπο στενοί συνεργάτες της Υπουργού;

3. Τελικά, μπορούσαν, ναι ή όχι, τα ιδιωτικά σχολεία να εφαρμόσουν αξιολόγηση με δικούς τους όρους και μάλιστα εξαιρετικά σκληρή με το άρθρο 56 του Ν. 4472/2017;

4. Ισχυρίζεται η Υπουργός ότι παρέχει τη δυνατότητα να εργάζονται οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί και το απόγευμα σε οποιαδήποτε εκπαιδευτική μονάδα επιθυμούν για να συμπληρώσουν το ωράριό τους. Είναι αλήθεια, ναι ή όχι, ότι αυτό ίσχυε ούτως ή άλλως μέσω τόσο της νομοθετικής ρύθμισης του άρθρου 203 του Ν. 4610/2019 όσο και της παροχής άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου, όπως ισχύει και για τους δημόσιους εκπαιδευτικούς;

5. Η εκτρωματική ρύθμιση για την «οικειοθελή» παραίτηση από μέρος του ωραρίου είναι, ναι ή όχι, επί της ουσίας εξαναγκασμένη παραίτηση για να προσλάβει ο εργοδότης νεότερους και «φθηνότερους» εκπαιδευτικούς, ή για να τον απολύσει με μειωμένο ωράριο, άρα και με μικρότερη αποζημίωση; (Να γνωρίζει η Υπουργός ότι χιλιάδες ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί γελούν με τη ρομαντική ιστορία της χομπίστριας μάνας που ζει σε συνθήκες χλιδής και δεν έχει πρόβλημα να θυσιάσει μέρος του μισθού της για να …κάτσει σπίτι με τα παιδιά της. Όχι μόνο για το επικολυρικό του πράγματος, αλλά διότι ακριβώς το ίδιο επιχείρημα της πονεμένης μάνας χρησιμοποιούν μονότονα από το 2010 οι εκπρόσωποι του ΣΙΣ. Και δεν είναι το μοναδικό επιχείρημα που η Υπουργός έκανε κόπι …πάστε από το Σύνδεσμο των σχολαρχών).

6. Είναι αλήθεια, ναι ή όχι, ότι με την εφαρμογή της διετίας οι εκπαιδευτικοί έφταναν τουλάχιστον μέχρι το δεύτερο έτος και συμπλήρωναν κάποια προϋπηρεσία, ενώ τώρα θα απολύονται από την πρώτη ημέρα;

7. Αναφέρει η Υπουργός τάχα με αγανάκτηση ότι απολύθηκαν 300 στη διετία πέρσι, θεωρώντας το νούμερο τεράστιο. Θα μας πει όμως με επίσημα στοιχεία πόσοι τελικά έγιναν αορίστου χρόνου; Μήπως το περίπου 75% και πλέον των εκπαιδευτικών; Μήπως τελικά η αγανάκτηση αυτή ήταν fake και «εργασιακή προστασία αλά Κεραμέως» σημαίνει για τους περισσότερους απόλυση στο πρώτο κιόλας έτος για να μη διεκδικούν και αποζημιώσεις;

8. Αν έχει τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη, όπως ανέφερε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, τι την ενοχλεί η Ανεξάρτητη Επιτροπή Πρωτοδικών Εργατικών Διαφορών; Μήπως ότι αυτή συνεδριάζει εντός 90 ημερών και δίδεται η δυνατότητα στο δικαιωμένο εκπαιδευτικό να επιστρέφει γρήγορα στο σχολείο του, ενώ μέσω δικαιοσύνης θα απαιτηθεί χρόνος (τουλάχιστον 2 έως 5 έτη) και χρήμα (οι νομικοί μιλούν για πάνω από 15000 ευρώ, αν η υπόθεση φθάσει σε τρίτο βαθμό), γεγονός που σημαίνει ότι σχεδόν κανείς δεν θα αντέξει να είναι άνεργος και απλήρωτος τόσον καιρό και μάλιστα να καταβάλει τέτοια ποσά; Μήπως εκεί κρύβεται η «φιλελεύθερη» πρόθεση της Υπουργού να καταργήσειτην επιτροπή; Για να επιβάλλεται τη Σιωπή των Αμνών στα ιδιωτικά σχολεία;

9. Στη «σοβιετική» αυτή Επιτροπή γνωρίζετε ότι το 95% των εκπαιδευτικών απολύθηκαν; Πόσο μεγαλύτερη ευελιξία χρειάζεται πια αυτό το Υπουργείο; Πόση μεγαλύτερη …εμπιστοσύνη;

 

Θα ενημερώσουμε άμεσα με ανακοίνωσή μας για οποιαδήποτε εξέλιξη.

 

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

 

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα