aithousa
Σε παράσταση διαμαρτυρίας καλεί η Ε΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για τις αδιαφανείς τοποθετήσιες

Χωρίς δημοσιοποίηση των κενώ πραγματοποιήθηκαν οι αποσπάσεις από το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης, καταγγέλλει η Ε΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης και καλεί σε παράσταση διαμαρτυρίας.

Αναλυτικά:

ΟΛΟΙ/ΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΕΤΑΡΤΗ 9/9 2μμ.

Η ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Απαιτούμε διαφανείς και αντικειμενικές τοποθετήσεις με όλα τα κενά δημόσια

 και με βάση τις αιτήσεις προτίμησης του καθενός

Παρά τα αιτήματα των σωματείων και του κλάδου, Διοίκηση και πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ, αφού προχώρησαν  στον προσδιορισμό  των κενών  ειδικής αγωγής για τους νεοδιόριστους , πολύ λιγότερων των πραγματικών, αποφάσισαν να γίνουν  προσωρινές   τοποθετήσεις  για τους αποσπασμένους και αναπληρωτές  χωρίς δημοσιοποίηση κενών και αιτήσεις προτίμησης.

Στο όνομα της προσωρινότητας απαξιώνονται οι συνάδελφοι και το δικαίωμα τους

να γνωρίζουν τα κενά και να δηλώσουν την προτίμηση τους, παραβιάζονται οι αρχές της διαφάνειας, της ισοτιμίας και αντικειμενικότητας, διαμορφώνεται  κατάλληλο έδαφος για «διευκολύνσεις», «εξυπηρετήσεις»  και  πελατειακές σχέσεις.

 

Η βιασύνη και οι fast-track τοποθετήσεις δεν είναι τυχαία. Διοίκηση και πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ

σε πλήρη εναρμόνιση με την αντιεκπαιδευτική  κυβερνητική  πολιτική , την προωθούν  με ταχύ ρυθμό εξυπηρετώντας  την επικοινωνιακή πολιτική του υπουργείου.

Τον ίδιο στόχο υπηρετούν και οι έγγραφες εντολές της Διεύθυνσης στα σχολεία την Τρίτη 1/8 να σταλούν μέχρι το μεσημέρι στη Διεύθυνση οι κατανομές μαθημάτων όλων των συναδέλφων!

 Μια διαδικασία που γνωρίζουν καλά πως δεν μπορεί να αποτυπώσει τη σχολική πραγματικότητα  σε μία μέρα ,και  μάλιστα την πρώτη μέρα παρουσίας μας στα σχολεία ,και προσκρούει σε μια σειρά εκκρεμότητες που υπάρχουν εξ αιτίας των  συνεχόμενων αντιεκπαιδευτικών πολιτικών.

Στόχος  της κυβέρνησης είναι να πειστεί η κοινωνία   πως στις 1-9 όλα είναι έτοιμα  στα σχολεία και βαίνουν καλώς

Τι και αν ανοίγουν τα σχολεία χωρίς μέτρα ασφαλούς προστασίας μαθητών – εκπαιδευτικών,

Τι και αν όλη η εκπαιδευτική κοινότητα είναι ανάστατη;

Τι και αν οι μαθητές μας  στοιβάζονται σε 27 τμήματα εν μέσω πανδημίας,

Τι και αν οι προσλήψεις των αναπληρωτών δεν καλύπτουν τα κενά των σχολείων,

Τι και αν εκκρεμεί η έγκριση   των λεγόμενων ολιγομελών,

 τι και αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι  εγγραφές και μετεγγραφές,

Διοίκηση και πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ  υπηρετούν την επίπλαστη  «κανονικότητα», που η κυβέρνηση επιδιώκει να επιβάλλει στα σχολεία , παραβιάζοντας αρχές και  εργασιακά δικαιώματα.

 

ΔΕ ΘΑ ΑΝΕΧΘΟΥΜΕ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.

 

Να σταματήσουμε τις αντιεκπαιδευτικές επιδιώξεις  υπουργείου και  διοίκησης  που  προσπαθούν να αποκρύψουν την πραγματικότητα με τη μη  δημοσιοποίηση  όλων  των κενών   , επιτείνοντας τα  προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων και καταπατώντας τις αρχές της διαφάνειας και αντικειμενικότητας. Παράλληλα  κατασκευάζουν  μέσω του καθορισμού των κενών την  «κανονικότητα» των λιγότερων δυνατών  προσλήψεων αναπληρωτών.  

Δεν θα δεχτούμε να καταπατηθούν τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Δυναμώνουμε τις διεκδικήσεις μας μέσα από τα σωματεία για μόρφωση, υγιεινή και ασφάλεια σε όλα τα σχολεία.

 

Απαιτούμε διαφανείς διαδικασίες και με όλα τα κενά για όλες τις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών με βάση τις δηλώσεις και τα μόρια των συναδέλφων.  Δε θα επιτρέψουμε την καταπάτηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων στις τοποθετήσεις.

 

  • Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά με μαζικούς μόνιμους διορισμούς και μαζικές προσλήψεις αναπληρωτών ενιαία και όχι αποσπασματικά και σε φάσεις και για όλες τις εκπαιδευτικές δομές.
  • Να δοθούν όλα τα λειτουργικά κενά με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων.
  • Οι νεοδιόριστοι να τοποθετηθούν μετά από συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ και από το ίδιο το ΠΥΣΔΕ. Τα κενά να καθοριστούν από το ΠΥΣΔΕ και να αντιστοιχούν στις προτάσεις των σχολείων, όπως έγινε πέρσι στον προσδιορισμό των κενών για τους αναπληρωτές και οι τοποθετήσεις να γίνουν από το ΠΥΣΔΕ.
  • Τα κενά να προσδιορίζονται από το ΠΥΣΔΕ και να καταθέτουν πρόταση και οι ΕΛΜΕ.
  • Οι προσωρινές τοποθετήσεις αποσπασμένων και αναπληρωτών να γίνουν από το ΠΥΣΔΕ μετά από δημοσιοποίηση των κενών  με βάση τις δηλώσεις και τα μόρια των συναδέλφων.
  •  Η κατανομή των μαθημάτων είναι ανεπίτρεπτο να ζητείται να γίνει σε μία μέρα. Το υπουργείο να λύσει τις εκπαιδευτικές εκκρεμότητες, όπως απαιτούν οι ΕΛΜΕ και σύλλογοι διδασκόντων. Ο καθορισμός των κενών στα σχολεία να γίνει μετά από συνεδριάσεις των συλλόγων
  • Μαζικοί  μόνιμοι διορισμοί/ μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών.
  • Κανένας συνάδελφος απολυμένος, κανένας εκτός πινάκων
  • Πλήρη δικαιώματα στους αναπληρωτές – Εξίσωση με αυτά των μονίμων. Πλήρης 9μηνη άδεια ανατροφής σε νεοδιόριστους και αναπληρωτές.
  • Να λειτουργήσουν με το ξεκίνημα των σχολείων και όλες οι εκπαιδευτικές δομές με άμεσες προσλήψεις εκπαιδευτικών για πρόσφυγες (τάξεις υποδοχής, ΔΥΕΠ), για στήριξη των μαθητών (ενισχυτική, ΕΠΑΛ) και σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.
  • Να εγκριθούν όλα τα λεγόμενα ολιγομελή στα Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ και να υπολογίζονται στον προσδιορισμό των κενών.
  • Να καταβληθεί άμεσα το επίδομα ανεργίας σε όλους τους αναπληρωτές. Να μην εξαιρεθούν από αυτό οι νεοδιορισμένοι συνάδελφοι της ειδικής αγωγής.  
  • Να ολοκληρωθούν άμεσα οι μεταβολές των μονίμων πριν την τοποθέτηση αναπληρωτών
  • Να αναρτηθούν όλα τα κενά  των σχολείων και όλες οι ειδικότητες
  • Να κοινοποιηθούν και όλα τα κενά κάτω από 12 ώρες και οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου να γίνουν με αιτήσεις των συναδέλφων
  • Να ανακοινωθούν όλα τα κενά για την παράλληλη στήριξη με βάση τα σύνολο των αιτημάτων που έχει αιτηθεί το κάθε σχολείο. Να μην ισχύσει ο πίνακας που έχει αναρτηθεί και περιλαμβάνει μόνο σχολικές μονάδες
  • Να πραγματοποιηθεί πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η δεύτερη φάση προσλήψεων, καλύπτοντας ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη και τις άδειες που θα ληφθούν από εκπαιδευτικούς και μαθητές που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου
  • Οι οριστικές τοποθετήσεις αναπληρωτών, να γίνουν με όλα τα κενά των σχολείων δημοσιοποιημένα με ευθύνη των ΠΥΣΠΕ
  • Να ληφθούν υπόψη κατά τη διαδικασία τοποθέτησης, ιδιαίτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι όπως για παράδειγμα σοβαρά προβλήματα υγείας
  • Nα λειτουργήσουν μικρά τμήματα μέχρι 15 μαθητές (με πρόβλεψη ανάπτυξης των σχολικών υποδομών).
  • Κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου (ν.4589/19-προσοντολόγιο). Κατάργηση του νόμου Κεραμέως (ν.4692/20).

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

donti.jpg
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
Τα στοματικά έλκη που δεν θεραπεύονται εντός τριών εβδομάδων μπορεί να είναι ένα από τα πρώτα σημάδια καρκίνου του στόματος
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε