Σχολεία: Όλα «δουλεύουν ρολόι» λέει η Κεραμέως - Δεν δημοσιεύετε τις εισηγήσεις των ειδικών απαντά ο Βερναδάκης
Η Νίκη Κεραμέως δηλώνει ότι εφαρμόζονται πιστά οι προτάσεις των ειδικών, την ώρα που ο Χριστόφορος Βερναρδάκης ζητά στοιχεία για τα κλειστά σχολεία λόγω κορονοϊού σε μηνιαία βάση, κατηγορώντας την υπουργό ότι δεν δημοσιεύει τις εισηγήσεις των Λοιμωξιολόγων

Το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ αναφορικά με την αναστολή της λειτουργίας σχολικών μονάδων ή τμημάτων και τη λήψη υγειονομικών μέτρων σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος κορονοϊού, ανέλυσε για μία ακόμα φορά η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, απαντώντας στη Βουλή σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χριστόφορο Βερναρδάκη σχετικά με τις προτάσεις της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων. Την ίδια ώρα ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης τονίζει ότι δεν δίνονται στη δημοσιότητα οι εισηγήσεις των ειδικών, καθώς και οι εκπαιδευτικές δομές που δεν λειτουργούν σε μηνιαία βάση.

Η υπουργός Παιδείας, επεσήμανε ότι μετά από πέντε εβδομάδες επαναλειτουργίας των σχολείων μόλις 32 σε σύνολο 14.000 παραμένουν κλειστά, αριθμός που αντιστοιχεί στο 0,2%. Την ίδια ώρα, το 0,3% από τα 80.000 τμήματα παραμένουν κλειστά.

Η Νίκη Κεραμέως επανέλαβε ότι για ένα τμήμα κλείνει για προληπτικούς λόγους βάσει πρωτοκόλλου του ΕΟΔΥ, όταν ένας εκπαιδευτικός θετικός στον κορονοϊό διδάσκει σε δύο και πλέον διαφορετικά τμήματα.

Παράλληλα, η υπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι τα κρούσματα προέρχονται έξω από το σχολείο, από την κοινωνία, και μεταφέρονται εντός της σχολικής μονάδας, αναφερόμενη έτσι και στα συμπεράσματα των ειδικών ότι τα παιδιά δύσκολα νοσούν, ενώ δεν μεταδίδουν εύκολα τη νόσο.

Ακόμα, η υπουργός αναφέρθηκε για μία ακόμα φορά στο μεγάλο αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών που πραγματοποιήθηκαν φέτος, σχεδόν 50.000, κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ επί ΣΥΡΙΖΑ, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

Κατά τη Νίκη Κεραμέως, η εισήγηση των ειδικών για επαναλειτουργία των σχολείων με αυξημένα μέτρα ήταν ομόφωνη.

Αναφερόμενη στον αριθμό των μαθητών ανά τάξη, η κ. Κεραμέως σημείωσε ότι μόλις τι 3% των τμημάτων έχουν πάνω από από 25 μαθητές, ενώ η Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΟΣΑ που επικαλέστηκε η υπουργός, έχει τον τέταρτο μικρότερο αριθμό μαθητών ανά αίθουσα.

Επιπλέον τόνισε ότι τα μέτρα ενάντια στον κορονοϊό είναι διαφορετικά για κάθε πληθυσμιακή ομάδα, άλλα για ενήλικες και άλλα για παιδιά, τα οποία έχουν μια φυσική τάση να έρχονται πιο κοντά.

Έτσι, σύμφωνα με την κ. Κεραμέως, η μάσκα είναι το πιο αποτελεσματικό μέσο, μετά το εμβόλιο το οποίο αναμένεται.

Οι ειδικοί αναλύουν τα δεδομένα καθημερινά υπογράμμισε η υπουργός, όπως έγινε στην Κοζάνη, όπου τα σχολεία έμειναν ανοιχτά έπειτα από συγκεκριμένη πρόταση της Επιτροπής, για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.

Βερναρδάκης σε Κεραμέως: Δεν δημοσιεύετε τις εισηγήσεις των ειδικών

Από την πλευρά του, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Χριστόφορος Βερναρδάκης κατηγόρησε την υπουργό Παιδείας ότι δεν απάντησε συγκεκριμένα στα ερωτήματά του, ρωτώντας και πάλι: Υπάρχει εισήγηση των εμπειρογνωμόνων ναι ή όχι; Την καταθέσατε στη Βουλή ναι ή όχι;

Επιπλέον ο κ. Βερναρδάκης ζήτησε να δοθεί στη δημοσιότητα η ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων για τα σχολεία και συγκεκριμένα για τις αποστάσεις ανάμεσα στους μαθητές.

Επίσης, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι αποκρύπτονται έγγραφα από την Βουλή και τον ελληνικό λαό, καθώς δεν δημοσιοποιήθηκε ακριβώς η εισήγηση για την τήρηση των αποστάσεων. Ποια είναι η εισήγηση και πώς θεμελιώνεται η απόφαση για ανοιχτά σχολεία εν μέσω lockdown διερωτήθηκε. Όλες οι εισηγήσεις θα πρέπει να είναι στο Κοινοβούλιο συμπλήρωσε.

Τέλος, έθεσε τρία ερωτήματα αναφορικά με το άνοιγμα σχολείων, τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη, καθώς και το άθροισμα των κλειστών τμημάτων και σχολείων συνολικά από το άνοιγμα των σχολείων και όχι ημερησίως.

Ο κ. Βερναρδάκης ρώτησε για τα στοιχεία των κλειστών σχολείων ανά μήνα και όχι ανά ημέρα, με βάσει και την πρακτική του ΕΟΔΥ, ενώ έκανε λόγο για ανοδική καμπύλη κρουσμάτων.

Νίκη Κεραμέως: Ομόφωνη η εισήγηση των ειδικών για ανοιχτά σχολεία

Κατά τη δευτερολογία της, η υπουργός Παιδείας έκανε λόγο για ομόφωνη εισήγηση των ειδικών για πλήρη λειτουργία των σχολείων, για σειρά λόγων, όπως η κοινωνική και συναισθηματική ολοκλήρωση των μαθητών και η επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία κλπ.

Η υπουργός Παιδείας επανέλαβε ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην τέταρτη καλύτερη θέση μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ αναφορικά με τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη.

Κατηγόρησε δε το ΣΥΡΙΖΑ και τον κ. Βερναδάκη, όσο ο τελευταίος διατελούσε υπουργός Εσωτερικών, ότι δεν κατάφερε να διπλασιάσει τον αριθμό των αιθουσών για τα νηπιαγωγεία και τη δίχρονη προσχολική αγωγή, ενώ ζητά αύξηση αιθουσών σήμερα για το σύνολο της Εκπαίδευσης.

Η Νίκη Κεραμέως έκλεισε λέγοντας ότι η Ελλάδα τα πήγε καλύτερα στη διαχείριση του κορονοϊού συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες και ότι τα μέτρα θα επικαιροποιηθούν αναλόγως την περίσταση, όπως έγινε στην Κοζάνη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητές χούντα
Μαθητικές τιμωρίες τον καιρό της Χούντας: Το μαθητικό ποινολόγιο
Τη σχολική πραγματικότητα τον καιρό της χούντας εικονογραφεί με τον πιο πιστό τρόπο ένα μικρό κιτρινισμένο τετράδιο που έπεσε τυχαία στα χέρια μας.
Μαθητικές τιμωρίες τον καιρό της Χούντας: Το μαθητικό ποινολόγιο