Νίκη Κεραμέως
Το γαϊτανάκι των τροπολογιών- και δη των εκπρόθεσμων- σε άσχετα νομοσχέδια καλά κρατεί από την υπουργό Παιδείας - Γράφει ο Βασίλης Παπαχρήστου, αιρετός του ΠΥΣΔΕ Σερρών για τις εκλογές των αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια

«Όταν η περί της νομικής επιστήμης υπουργός απολέσει τη ψυχραιμία, την ηρεμία και την αξιοπιστία, τότε εμφανίζεται η πλήρης σύγχυση και η ακαταστασία» 

Το γαϊτανάκι των τροπολογιών- και δη των εκπρόθεσμων- σε άσχετα νομοσχέδια καλά κρατεί από την νομικό και προϊστάμενο του υπουργείου παιδείας. Τη νομικό που θα έπρεπε να γνωρίζει ότι κάτι τέτοιο δε συνάδει ούτε με τη θέση του προϊσταμένου ούτε με τις προεκλογικές δεσμεύσεις του κόμματος που την τίμησε με αυτή τη θέση, δηλαδή της υπουργού παιδείας. Εκείνη την κυρία που εντρύφησε στα περί της νομικής επιστήμης στα πιο σπουδαία πανεπιστήμια της Εσπερίας, και μάλιστα ως αρίστη!

Την 29η Σεπτεμβρίου 2020 στο Ν. 4728/2020 με θέμα

«Επείγουσες ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των καταστροφικών συνεπειών από την πορεία του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανός», περαιτέρω μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις.»

η περί της νομικής επιστήμης εμβριθύσασα και πολιτική προϊσταμένη του υπουργείου παιδείας εισάγει το άρθρο 22. Και το άρθρο αυτό ασχολείται με τη διεξαγωγή των εκλογών για την ανάδειξη των αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια. Όπως καταλαβαίνει και ο πιο αδαής, καμία σχέση δεν έχει το άρθρο αυτό με το νόμο εντός του οποίου έχει κατατεθεί ως τροπολογία!

  1. Θέλησε να αιφνιδιάσει η νουνεχής, η αγαπώσα-μόνο τοις λόγοις- την επικοινωνία κυρία υπουργός.
  2. Θέλησε για μία ακόμη φορά να απαξιώσει την εκπαιδευτική κοινότητα.
  3. Θέλησε για μία ακόμη  φορά να επιβάλει την άποψή της,  χωρίς να υλοποιήσει αυτό που- δυστυχώς μόνο λεκτικά- πρεσβεύει, ήτοι το διάλογο.
  4. Θέλησε για μία ακόμη φορά να αποδείξει περίτρανα ότι έχουσα τη δύναμη ως αρχή και ως εξουσία θα επιβάλλει με κάθε τρόπο τις όποιες απόψεις της.
  5. Θέλησε να δείξει με κάθε τρόπο και προς κάθε κατεύθυνση ότι το αποφασίζομεν και διατάσσομεν είναι ίδιον της πολιτικής της σκέψης και του πολιτικού της οράματος.

Την 26η Οκτωβρίου 2020 σε νομοσχέδιο του υπουργείου οικονομικών καταθέτει ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ τροπολογία  αποτελούμενη από ένα άρθρο με θέμα:

«Εξουσιοδοτική διάταξη για τη ρύθμιση θεμάτων σχετικά με τη διενέργεια των εκλογικών διαδικασιών κατ’ εφαρμογή του ΠΔ 1/2003»

«Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθορίζονται οι αναγκαίες λεπτομέρειες για τη διενέργεια των εκλογικών διαδικασιών με ηλεκτρονική ψηφοφορία κατ’ εφαρμογή του π.δ. 1/2003 (Α΄1) σε συνδυασμό με το άρθρο 22 του ν. 4728/2020, ανεξαρτήτως αν και σε ποιο στάδιο εκκρεμούν, οι οποίες αφορούν ιδίως στην έδρα, τον αριθμό, τη σύσταση, συγκρότηση, σύνθεση, απαρτία και λειτουργία των Εφορευτικών  Επιτροπών των άρθρων 22 και 37 του π.δ. 1/2003, τα όργανα που εκδίδουν τις διοικητικές πράξεις για τη συγκρότηση και λειτουργία τους, την κατάργηση επιτροπών εκλογών, τις επαναληπτικές εκλογικές διαδικασίες, την κατάργηση, ανάκληση ή επανάληψη πράξεων που έχουν εκδοθεί στο πλαίσιο των εν λόγω διαδικασιών και εν γένει στον τρόπο διεξαγωγής τους, ακόμη και κατά παρέκκλιση του π.δ. 1/2003 και άλλων διατάξεων που ρυθμίζουν τα της διεξαγωγής των διαδικασιών αυτών με φυσική παρουσία.»

Ένα άρθρο εκ του προχείρου, με ιδέες ατάκτως ερριμμένας! Ένα άρθρο που είναι ηλίου φαεινότερον ότι πρόεκυψε ως αδήριτη ανάγκη να παρουσιαστεί  μετά την ισχυρή και ομόφωνη αντίδραση του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας στο άρθρο 22 του Ν. 4728/2020.

Αφού σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα,

  1. δήλωσε την απόσυρση των ψηφοδελτίων -και ω! της πρωτοτυπίας - το υπουργείο παιδείας δεν απάντησε επισήμως παρά μόνον με τον γνωστό τρόπο των διαρροών,
  2. αρνήθηκε να συμμετάσχει στην υποχρεωτική ηλεκτρονική ψηφοφορία,
  3. δεν πρότεινε συναδέλφους για τις εφορευτικές επιτροπές,

η νομικός και πολιτική προϊσταμένη του υπουργείου παιδείας απαντά σπασμωδικά, ευρισκόμενη σε πλήρη σύγχυση και παντελή εκνευρισμό.

Για πολλοστή φορά η περί της νομικής επιστήμης εντρυφήσασα πολιτική προϊσταμένη του υπουργείου παιδείας και αγνοούσα παντελώς τα της Δημόσιας Ελληνικής Εκπαίδευσης προτείνει τη ρύθμιση κάθε θέματος,

  1. που ανακύπτει και εστιάζει στην κριτική σκέψη των εκπαιδευτικών,
  2. που προκύπτει από την ομόφωνη άρνηση των εκπαιδευτικών,
  3. που δεν είχε προβλεφθεί εκ μέρους του υπουργείου λόγω άγνοιας,
  4. που δεν είχε αξιολογηθεί σωστά λόγω της ψευδαίσθησης ότι οι εκπαιδευτικοί είναι του χεριού τους,

με υπουργικές αποφάσεις!!!

Τόσο απλά, τόσο διεκπεραιωτικά, τόσο «δημοκρατικά», τόσο απαξιωτικά προς ημάς, τόσο ανερυθρίαστα και αυταρχικά, τόσο απολυταρχικά!!!

Και όλα αυτά,  για να φανεί ποιος είναι αυτός που αποφασίζει και διατάζει.

Και για όποιον σκεφτεί καλοπροαίρετα  να αντιτείνει: μήπως είναι υπερβολικά όλα τα ανωτέρω;;;

 το άρθρο καταλήγει:

«…ακόμη και κατά παρέκκλιση του π.δ. 1/2003 και άλλων διατάξεων που ρυθμίζουν τα της διεξαγωγής των διαδικασιών αυτών με φυσική παρουσία.»

Δηλαδή, μία υπουργική απόφαση, η οποία θα εκδίδεται όποτε χρειάζεται , για να παρακάμπτει τις ορθές και λογικές αντιρρήσεις και αντιδράσεις των μάχιμων εκπαιδευτικών! Στις όποιες έλλογες και έννομες αντιρρήσεις των εκπαιδευτικών το υπουργείο παιδείας θα αντιτείνει μία χρονικά καθυστερημένη υπουργική απόφαση με σκοπό τη χειραγώγηση της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Το παρόν άρθρο πρέπει να αναιρεθεί άμεσα από την νομικό-υπουργό,  αφού το μόνον που δηλώνει εμφατικά είναι την αποτυχία της να χειραγωγήσει και να διασπάσει το συνδικαλιστικό κίνημα. Δηλώνει απερίφραστα την αγωνία της  να πιστωθεί την νίκη της έναντι ημών. Αυτό όμως δεν είναι νίκη, είναι παταγώδης αποτυχία της πολιτικής της σκέψης.

Υ.Γ.

Πρώτιστα εύχομαι ολόψυχα στην υπουργό παιδείας περαστικά, ταχεία ανάρρωση, δίχως η ασθένειά της να αφήσει οποιοδήποτε πρόβλημα στην υγεία της.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες