Η κατάσταση στον πλανήτη είναι κρίσιμη, όχι μόνο λόγο του κορωνοϊού αλλά και εξαιτίας του περιβάλλοντος, όπου από χρόνο σε χρόνο η κατάσταση γίνεται όλο και χειρότερη και ως εκ τούτου, χρειάζεται να υπάρξει μια ενημέρωση της κοινωνίας και ειδικά της νέας γενιάς.
Πιο συγκεκριμένα, οι περιβαλλοντολογικοί ρύποι αυξάνονται όλο και περισσότερο ενώ η αποδάσωση, η ερημοποίηση και η ποσοστιαία αύξηση όξινης βροχής δεν βοηθούν στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. (Σε μεγάλο βαθμό οι περιβαλλοντολογικοί ρύποι αυξήθηκαν μετά την βιομηχανική επανάσταση).
Η κλιματική αλλαγή έχει σημαντικές συνέπειες για τον πλανήτη.
Πρώτο είναι το ζήτημα της θερμοκρασίας, όπου στα στοιχεία του Μετεωρολογικού Σταθμού Αθηνών βλέπουμε ότι, ενώ το διάστημα από το 1978 έως το 1997 ο μέσος όρος θερμοκρασίας το καλοκαίρι ήταν 26,4, όμως από το 1998 έως το 2017 ήταν 28,3 και βλέπουμε πως η αύξηση είναι 1,9 βαθμοί Κελσίου (κάτι το οποίο είναι ανησυχητικό).
Δεύτερο ζήτημα είναι το λιώσιμο των πάγων, όπου σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσίευσε το CNN το 2019 μας δείχνει ότι, ενώ από το 1979 έως το 1990 χανόντουσαν 40 τόνοι πάγων κάθε χρόνο, από το 2009 έως το 2017 χανόντουσαν 252 τόνοι κάθε χρόνο, κάτι το οποίο δημιουργεί σοβαρά ζητήματα ως προς την στάθμη του νερού στον πλανήτη.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι ώστε να λυθεί το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής και μερικοί από αυτούς είναι:
1ον Το κράτος χρειάζεται να ενημερώσει τους πολίτες σχετικά με την ανακύκλωση μέσω των ΜΜΕ, των δήμων και περιφερειών, έτσι ώστε οι πολίτες όχι μόνο να κάνουν ανακύκλωση αλλά και να μάθουν τις συνέπειες όταν αυτό δεν γίνεται.
2ον Η Ελλάδα αλλά και η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζονται να προχωρήσουν με πιο γοργούς ρυθμούς σε μια πιο καθαρή ενέργεια, η οποία μπορεί να έρθει με διάφορους τρόπους όπως με την υδροηλεκτρική ενέργεια, μέσω των φωτοβολταϊκών πάνελ κλπ.
3ον Δημιουργία μαθήματος περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσης στις τάξεις του λυκείου (για αρχή), έτσι ώστε να γνωρίζουν οι μαθητές τα προβλήματα που υπάρχουν στο περιβάλλον αλλά και το τι μπορούν να κάνουν αυτοί ώστε να βοηθήσουν τον πλανήτη μας. Θα βοηθούσε παράλληλα ως προς την ενημέρωση των μαθητών, να γίνονται εκδρομές στους χώρους παραγωγής καθαρής ενέργειας ώστε να μπορούν να γνωρίζουν από τους ειδικούς για το πως λειτουργούν οι εγκαταστάσεις κλπ.
Σε περίπτωση βεβαίως που συνεχίσουμε την ίδια κατάσταση θα δημιουργηθούν διαφορά ζητήματα όπως είναι:
1ον Μέσω του λιώσιμου των πάγων (που θα έρθει από την αύξηση της θερμοκρασίας) οδηγούμαστε σε βύθισμα περιοχών, το οποίο θα οδηγήσει σε οικονομική κατάρρευση και απώλεια ζωών πχ υπάρχουν ενδείξεις που μας δείχνουν πως θα πάνε κάτω απ' τον βυθό της θάλασσας τμήμα της Ολλανδίας, το Λονδίνο, η Βενετία αλλά και η Ελλάδα θα χάσει ένα σημαντικό μέρος των νησιών της.
2ον Ως προς τον οικονομικό τομέα θα επηρεάσει σημαντικά την χώρα μας, ειδικά σε ένα από τα πιο σημαντικά έσοδα που είναι ο τουρισμός, και αυτό λόγω της αλλαγής του κλίματος η Ελλάδα θα είναι μια πολύ ζεστή χώρα στην οποία δεν θα θέλουν οι τουρίστες να έρθουν αλλά θα πηγαίνουν σε χώρες με μικρότερες θερμοκρασίες (πιο δροσερές) πχ Γερμανία και Φιλανδία
3ον Λόγω της αλλαγής της θερμοκρασίας θα έχουμε και περισσότερες φωτιές με αποτέλεσμα να υπάρξει καταστροφή περιουσιών, οικονομικών δραστηριοτήτων αλλά και απώλεια ζωών.
Η κλιματική αλλαγή είναι ένας κίνδυνος για την ανθρωπότητα και αν δεν δράσουμε γρήγορα, θα υπάρξουν τεράστιες συνέπειες.
...
Λάμπης Χριστόπουλος,
Φοιτητής, Μέλος του τομέα περιβάλλοντος, της Νομαρχιακής επιτροπής Χανίων και στην Νέα Γενιά του Κινήματος Αλλαγής,
Άγγελος Τζίτζιρας,
Φοιτητής Μέλος της Γραμματείας του Τομέα Παιδείας και της Νέας Γενιάς του Κινήματος
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 12/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη