βαθμολογία μαθητών, τηλεκπαίδευση, σχολείο
Με mail οι έλεγχοι των μαθητών, με τηλέφωνα και τηλεδιάσκεψη η ενημέρωση των γονιών για την πρόοδο των παιδιών τους

Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ ο τρόπος αποστολής της βαθμολογίας των μαθητών των δημοτικών σχολείων για το Α' τετράμηνο του σχολικού έτους 2020-2021.

Οι Σύλλογοι των διδασκόντων θα συνεδριάζουν και θα φροντίζουν να παραλαμβάνουν οι γονείς τους ελέγχους προόδου των παιδιών τους για το Α' τετράμηνο.

Η παραλαβή θα γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου / mail.

Επίσης οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να τηλεφωνούν στους γονείς ή να συμμετέχουν σε τηλεδιάσκεψη με τους γονείς και τους κηδεμόνων ώστε να τους ενημερώνουν για την πρόοδο των παιδιών τους. Μόλις ανοίξουν τα σχολεία οι γονείς θα μπορούν να παραλάβουν τους ελέγχους προόδου και σε χαρτί μέσα σε φάκελο.

Συγκεκριμένα το ΦΕΚ αναφέρει:

Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, με απόφασή τους, προβαίνουν στις απαιτούμενες ενέργειες, ώστε να παραδίδονται οι έλεγχοι προόδου Α΄ τριμήνου στους γονείς/κηδεμόνες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι εκπαιδευτικοί της Α΄ και Β΄ τάξης ενημερώνουν μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή μέσω τηλεδιάσκεψης τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για την πρόοδό τους.

Με την επανέναρξη της λειτουργίας των σχολείων με φυσική παρουσία παραδίδονται οι έλεγχοι προόδου εντύπως εσώκλειστοι σε φάκελο στους μαθητές και στις μαθήτριες.

Δείτε ΕΔΩ το ΦΕΚ

τετράδιο, μολύβι, ξύστρα, μαθητές

Αξιολόγηση μαθητών: Η υποκρισία ότι όλα είναι κανονικά

Με εγκύκλιο του το υπουργείο Παιδείας απαιτεί την αξιολόγηση – βαθμολόγηση των μαθητών για το 1ο τετράμηνο, μια βαθμολόγηση που θα πρέπει να βασιστεί κυρίως στην τηλεκπάιδευση! Η εγκύκλιος καταδεικνύει την επιθυμία της κυβέρνησης να θεωρήσει ως απόλυτη κανονικότητα την τηλεκπαίδευση, να παγιωθεί ως μια διαδικασία που δεν υστερεί σε τίποτα από τη δια ζώσης διδασκαλία!

Επιπλέον μια τέτοια βαθμολόγηση των μαθητών προσθέτει απαξία και φαιδρότητα στην ήδη απαξιωμένη δευτεροβάθμια εκπάιδευση.

Είναι προφανές ότι τα βασικά στοιχεία αξιολόγησης του μαθητή (γραπτά τεστ και διαγωνίσματα, συμμετοχή στο μάθημα, προφορική εξέταση κ.α.), εκλείπουν εντελώς στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης, με τη στοιχειώδη αδιαβλητότητα που πρέπει να έχουν. Αυτό θα ήταν αδύνατο ακόμα και αν όλοι οι μαθητές συμμετείχαν κανονικά.

Πόσο μάλλον όταν καθημερινά προσωρινά τεχνικά προβλήματα ή και μόνιμες τεχνικές ελλείψεις, καθιστούν προβληματική τη συμμετοχή κάποιων μαθητών.

Πολλαπλές διακοπές, πολλοί μαθητές χωρίς μικρόφωνα, αδυναμία ακόμα και της απλής πιστοποίησης της παρουσίας ή όχι του μαθητή, κακοκαιρίες που καθιστούν μέρες ολόκληρες άγονες λόγω τεχνικών δυσκολιών, μαθητές χωρίς υλικοτεχνική υποδομη, με βλάβες στο δίκτυο για μέρες, όλα αυτά απαντώνται καθημερινά στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης. 

Θα μπορούσε κανείς να γράψει σελίδες για το προφανές: Είναι αδύνατο αλλά και άδικο να γίνει μια στοιχειωδώς αξιοπρεπής αξιολόγηση- βαθμολόγηση των μαθητών μέσω τηλεκπαίδευσης.

Συνέχεια του άρθρου εδώ...


Αξιολόγηση μαθητών: Poll, poll, pollά διαγωνίσματα

Διαγωνίσματα στο πλαίσιο της βαθμολόγησης

Το θέμα αυτής της περιόδου σίγουρα θα είναι η αξιολόγηση των μαθητών μέσω των διαγωνισμάτων. Πώς θα εξετάσουν οι εκπαιδευτικοί, πώς θα εξεταστούν οι μαθητές;

Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας για τον τρόπο εξέτασης των μαθητών για το Α και το Β τετράμηνο του σχολικού έτους 2020-2021 έχει πυροδοτήσει συζητήσεις, απορίες και ζωηρές αντιρρήσεις.

Είτε το διαγώνισμα είναι ωριαίο είτε ένα ολιγόλεπτο τεστ ο εκπαιδευτικός καλείται να βρει τρόπο για να προσαρμόσει τεχνικά την εξέτασή του. Επίσης μεγάλο θέμα είναι και η αντιγραφή.

Με ποιο τρόπο ο εκπαιδευτικός θα διασφαλίσει πως ο μαθητής δεν θα αντιγράψει; Πόσο δύσκολο είναι ο μαθητής να στείλει το τεστ στο φροντιστήριο ή να του το λύσει ένας γονιός;


Βαθμολογία μαθητών: e-αξιολόγηση και e-εξετάσεις υπάρχουν, e–ντροπή δεν υπάρχει;

Το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε νέα εγκύκλιο με την οποία περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών που παρακολουθούν διαδικτυακά μαθήματα αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες και τις πολλαπλές σοβαρές αδυναμίες της τηλεκπαίδευσης

Απίστευτα αντιπαιδαγωγικοί και άκρως υποκριτικοί είναι οι σχεδιασμοί του ΥΠΑΙΘ που αφορούν στις εξετάσεις και την αξιολόγηση στα Γυμνάσια και τα Λύκεια κατά την εφαρμογή της τηλε-«εκπαίδευσης».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

trimperis
Πρόταση του Ομότιμου Καθηγητή Φυσικής Γ.Τριμπέρη για τα πτυχία που αναγνωρίζονται ως Integrated Master
Ένα αναβαθμισμένο 5ετές Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών θα δώσει ισχυρότερα εφόδια
Πρόταση του Ομότιμου Καθηγητή Φυσικής Γ.Τριμπέρη για τα πτυχία που αναγνωρίζονται ως Integrated Master