Με μεγάλη επιτυχία και απήχηση συνεχίζει η συλλογή υπογραφών από το ψήφισμα με τίτλο:
ΔΩΣΤΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
Όλο και περισσότερα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας υπογράφουν για να μπει φρένο στα σχέδια της κυβέρνησης για πανεπιστημιακή αστυνομία, για να δοθούν λεφτά για την Παιδεία! Την ίδια στιγμή, μια σειρά από μαζικούς φορείς του πανεπιστημίου τοποθετούνται κατά της πανεπιστημιακής αστυνομίας και δηλώνουν ότι δε θα το επιτρέψουν.
Το ψήφισμα υπογράφουν:
Περισσότεροι από 4800 προπτυχιακοί φοιτητές/τριες, από σχολές των εξής ιδρυμάτων:
ΕΚΠΑ, ΕΜΠ, ΠΑΔΑ, ΓΠΑ, Χαροκόπειο, Πάντειος, ΟΠΑ (πρώην ΑΣΟΕΕ), Πα.Πει., ΑΣΚΤ
ΑΠΘ, ΠΑΜΑΚ, ΔΙΠΑΕ
Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Πελοπονήσσου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Πανεπιστήμιο Κρήτης, Πολυτεχνείο Κρήτης, ΕΛΜΕΠΑ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Πανεπιστήμιο Ιονίου
ΑΣΠΑΙΤΕ
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Περισσότεροι από 500 μεταπτυχιακοί φοιτητές/τριες, από σχολές των εξής ιδρυμάτων:
ΑΠΘ, ΑΣΚΤ, ΟΠΑ, ΓΠΑ, ΔΠΘ, ΕΚΠΑ, ΕΑΠ, ΕΛΜΕΠΑ, ΕΜΠ, Πανεπιστήμιο Ιονίου, Πα.Πει., Πα.Πελ., ΠΑΔΑ, Πανεπ. Αιγαίου, Πανεπ. Δυτικής Μακεδονίας, Πανεπ. Θεσσαλίας, Πανεπ. Ιωαννίνων, Πανεπ. Κρήτης, Πανεπ. Πατρών, Πάντειος, Πα.Πει., Χαροκόπειο
Περισσότεροι από 200 Διδάκτορες και Μεταδιδάκτορες
Περισσότεροι από 300 εργαζόμενοι και εργαζόμενες στα ιδρύματα
Οι παρακάτω πανεπιστημιακοί:
Hasan Gkiiul, Γλώσσα, φιλολογία και πολιτισμός Παρευξείνιων Χωρών, ΔΠΘ
Laine Jaana, ΒΣΑΣ, Π.Α.Μ.Α.Κ.
Αγγελίδου Αλίκη, Κοινωνικών Επιστημών, Πάντειο Πανεπιστήμιο
Αλβανούδη Αγγελική, Φιλοσοφική, ΑΠΘ
Αλετράς Αλέξιος, Θετικών Επιστημών-Τμήμα Χημείας, Πανεπιστήμιο Πατρών
Αξιομακάρου Αικατερίνη, Επιστήμη και Τεχνολογίας Τροφίμων, ΠΑΔΔ
Αρανίτου Βάλια, Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Αρμενάκης Αντώνης, ΟΠΕ-ΕΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Αστρινάκη Ράνια, Κοινωνικών Επιστημών, Πάντειο Πανεπιστήμιο
Βελούδης Γιάννης, Φιλοσοφική, ΑΠΘ
Γαϊνουτντίνοβ Ταμερλάν, ΕΚΠΑ
Γιώτη Λαμπρίνα, Παιδαγωγική Σχολή, ΑΠΘ
Γκαστή Ελένη, Φιλοσοφική, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Γούτσος Διονύσης, Φιλοσοφική, ΕΚΠΑ
Γρόλλιος Γιώργος, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΑΠΘ
Δαμίγος Δημήτρης, Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Ζαφειροπούλου-Καρατζόγλου Φιλαρέτη, Θετικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Πατρών
Ζαχαράτος Γεράσιμος, Τμημα Διοικησης Επιχειρησεων, Πανεπιστήμιο Πατρων
Ζερβουδάκης Γιώργος, Γεωπονικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Πατρών
Ζωίτσης Σπύρος, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Ιακωβίδη Αικατερίνη, Παραστατικών και Ψηφιακών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Ιορδανίδου Έλσα, Φιλολογία, Πανεπιστήμιό Ιωαννίνων
Καλατζής Ιωάννης, Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Καλλέργης Δημήτρης, Σχολή Μηχανικών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών Πανεπιστημιακός, ΠΑΔΑ
Καλιαμπακος Δημητρης, Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Καλλιωρας Ανδρεας, Μηχανικων Μεταλλειων-Μεταλλουργων, ΕΜΠ
Καπετανάκης Γεώργιος, Θετικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Κάργας Γεώργιος, περιβάλλοντος και γεωργικής μηχανικής, ΓΠΑ
Κατσαρδή Βανέσσα, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Κοντοπουλος Σπυρος, Αρχιτεκτονικη
Κορκοτσίδης Αναστάσιος, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, ΕΚΠΑ
Κουτσου Βενετία, Σχεδιασμού, ΔΙΠΑΕ
Λαμπρόπουλος Χάρης, Θετικών Επιστημών, ΕΚΠΑ
Λαμπροπούλου Αικατερίνη, Σχολή Μηχανικών, ΠΑΔΑ
Λεοτσινίδης Μιχάλης, Ιατρική, Πανεπιστήμιο Πατρών
Λέτσιος Οδυσσέας, Πληροφορική, Άρτας
Μαρκάτος Νίκος, Χημικών Μηχανικών, ΕΜΠ
Μαρκέτος Σπύρος, Τμήμα Πολιτικών Επιστημών, ΑΠΘ
Μάρκου Μαρία, Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, ΕΜΠ
Μαυρογιώργος Γιώργος, Φιλοσοφική, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Μηλιός Γιάννης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ
Μήλιου Αμαλία, Σχολή Θετικών Επιστημών, ΑΠΘ
Μιχελιουδάκης Δημήτρης, Φιλοσοφική, ΑΠΘ
Μπάρκας Νίκος, Πολυτεχνική Σχολή, ΔΠΘ
Μπασιούκας Κώστας, Ιατρική, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Νικολακάκη Μαρία, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Παναγιωτόπουλος Νίκος, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, ΕΚΠΑ
Πάνος Παναγιώτης, Εφαρμοσμένων Τεχνών και Πολιτισμού, ΠΑΔΑ
Παπαδοπετράκης Ευτύχης, Σχολή Θετικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Πατρών
Παπαδοπούλου Δέσποινα, Φιλοσοφική, ΑΠΘ
Παπαϊωάννου Τάσης, Σχολή Αρχιτεκτόνων, ΕΜΠ
Παπανίκας, Δημήτρης, Πολυτενική, Πανεπιστήμιο Πατρών
Παππάς Χρήστος, Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου , Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πασσάς Κώστας, Οικονομικών Επιστημών, ΕΚΠΑ
Πατέλης Δημήτρης, Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, Πολυτεχνείο Κρτήτης
Παυλίδης Περικλής, Παιδαγωγική Σχολή, ΑΠΘ
Πετρόπουλος Δημήτρης, Γεωπονίας και Τροφίμων, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Πολίτης Τάκης, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Πουλακιδάκος Σταμάτης, ΟΠΕ-ΕΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Ριτσάτου Κωνσταντινα, Καλών Τεχνών, ΑΠΘ
Ρουμπελάκη Μαρία, ΣΕΥ, ΕΛΜΕΠΑ
Σάκκουλα Ελένη, Ιατρική, Πανεπιστήμιο Πατρών
Σγαρδέλης Στέφανος, Βιολογικό, ΑΠΘ
Σεφεριάδης Σεραφείμ, Πολιτικών Επιστημών, Πάντειο Πανεπιστήμιο
Στεφάνου Ελένη, Κοινωνικών επιστημών, ΕΑΠ
Στυλιανάκης Βασίλης, Πολυτεχνική, Πανεπιστήμιο Πατρών
Ταξιλτάρης Χρίστος , Πολυτεχνική, ΑΠΘ
Τζήκας Χρήστος, Παιδαγωγική Σχολή, Α.Π.Θ.
Τσιριγώτης Γεώργιος, Σχολή Μηχανικών ΔΙ.ΠΑ.Ε.
Τσόκογλου Αγγελική, Φιλοσοφική, ΕΚΠΑ
Τσώνος Χρήστος, Σχολή Θετικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Φουσέκης Παναγιώτης, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, ΑΠΘ
Φωτεινος Δημητρης, Θετικων Επιστημων, Πανεπιστημιο Πατρων
Χαιρετάκης Μανώλης, ΟΠΕ-ΕΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Χαμόδρακας Γιάννης, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΕΚΠΑ
Χατζηπροκοπίου Πάνος, Πολυτεχνική Σχολή, ΑΠΘ
Χατζησταύρου Φιλίππα , Οικονομικών και Πολιτικών επιστημών, ΕΚΠΑ
Χιτζανίδης Κυριάκος, Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, ΕΜΠ
Χρύσης Αλέξανδρος Κοινωνικών Επιστημών-Τμήμα Κοινωνιολογίας, Πάντειο Πανεπιστημιο
Από ιδρύματα του εξωτερικού:
1. Γρυλλιας Κωνσταντίνος, Department of Mechanical Engineering, KU Leuven
2. Δημητρακάκη Άντζελα, Ιστορίας της Τέχνης, Πανεπιστήμιου Εδιμβούργου
3. Κουσουρής Δημήτρης , Πολιτισμικών και Ιστορικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Βιέννης, Καθηγητής επί θητεία
4. Μπουγιούκος Κώστας, Life sciences, Université de Paris
5. Παπαποστόλου Τάσος, Mathematics and Informatics, Sofia University
6. Σίνου Δέσποινα, Σχολή Νομικών, Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών, Université Sorbonne Paris Nord
Υπογραφές έχουν στείλει και προπτυχιακοί/ μεταπτυχιακοί φοιτητές από Ιδρύματα του εξωτερικού.
Το ψηφισμα
Εδώ και μήνες τα πανεπιστήμια κλειστά, οι διαλέξεις από τις οθόνες βαφτίστηκαν εκπαίδευση και οι απαγορεύσεις κανονικότητα. Και όλα αυτά γιατί όπως και στην υγεία, έτσι και στην παιδεία η κυβέρνηση επιλέγει να μη δώσει λεφτά για επαναφορά, σε όσο το δυνατόν γίνεται δια ζώσης λειτουργία, με όλα τα μέτρα προστασίας. Ακόμα και σε περίοδο εκτός lockdown, οι μαθητές αγωνίστηκαν για 15 μαθητές ανά τάξη και πήρανε πίσω παγουρίνο, μάσκες- τεντόπανα και καταστολή…
Στον προϋπολογισμό για το 2021 οι δαπάνες για την υγεία- εν μέσω πανδημίας-μειώνονται, το ίδιο και για τη παιδεία και τη μέριμνα.. Πήγαν όλα στους Μεγάλους Περιπάτους, στα ΜΜΕ, στους πολεμικούς εξοπλισμούς, στην καταστολή, στις μεγάλες επιχειρήσεις (βλ. AEGEAN) .Η ΟΕΝΓΕ βγάζει κραυγές αγωνίας για τη στήριξη των «μαχητών της πρώτης γραμμής», αυτών που η κυβέρνηση τάχα χειροκροτούσε στα μπαλκόνια, για να τους αφήσει άοπλους στη μάχη. Μάλλον θα μπέρδεψε τις ΜΕΘ με τα ΜΑΤ…
Στην ίδια ρότα, μάλλον θα μπέρδεψε και την εκπαίδευση με τη καταστολή. Σε μια πρωτοφανή κίνηση εξήγγειλε τη δημιουργία σώματος πανεπιστημιακής αστυνομίας, πειθαρχικά, κάρτες εισόδου και κάμερες.. Όταν οι φοιτητές ζητούσαν προσωπικό, εννοούσαν διδακτικό και υγειονομικό- όχι αστυνομικούς, όταν ζητούσαν αναβάθμιση των υποδομών εννοούσαν αίθουσες διδασκαλίας και όχι κάμερες ασφαλείας… Για πρώτη φορά στη μεταπολίτευση, η αστυνόμευση θα ναι μια κανονικότητα στο ελληνικό πανεπιστήμιο- μετά τη κατάργηση του ασύλου. Θέλουν να φτιάξουν ένα πανεπιστήμιο όπου θα κάνουν πάρτι οι εταιρείες και η επιχειρηματική δραστηριότητα αλλά δε θα χωράνε οι ανάγκες και τα δικαιώματα των φοιτητών και των εργαζόμενων σε αυτό. Και θέλουν να κάνουν τα πάντα για να μην μπορεί να αντιδράσει κανείς.
Σε ένα πανεπιστήμιο για λίγους και εκλεκτούς, δεν χωράει κανένας και καμία ! ΩΣ ΕΔΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ! «Θα δοθούν λεφτά για τις ανάγκες μας, ή θα συνεχίσουν να δίνονται για τα συμφέροντά τους;»
Δεν αποδεχόμαστε το καθεστώς της τηλεκπαίδευσης. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι απλά μετάδοση πληροφοριών μέσα από μια οθόνη, δεν είναι η εμπέδωση και η εξέταση κάποιων δεξιοτήτων. Είναι αλληλεπίδραση, είναι κοινωνικοποίηση, είναι κριτική και αμφισβήτηση. Θέλουμε και απαιτούμε ολόπλευρη μόρφωση και καθολική πρόσβαση στη γνώση και όχι πετσοκομμένα τηλεμαθήματα- τα οποία μάλιστα θα μπορούμε να παρακολουθούμε μόνο όσοι και όσες έχουμε τον κατάλληλο εξοπλισμό και σύνδεση. Τα πανεπιστήμια είναι χώροι πολιτικής δράσης, χώροι αγώνα. Δε δεχόμαστε την ίδια στιγμή που οι σχολές είναι κλειστές, η κυβέρνηση να περνά νομοσχέδια που αφορούν τις ζωές μας πίσω από την πλάτη μας. Να λοιδορεί τη νεολαία που αγωνίζεται για έλλειψη ευθύνης, ενώ ήταν η ίδια που στάθηκε στο πλάι των υγειονομικών για τα δίκαια αιτήματά τους. Να ζητάει μόρφωση, δημόσιο και δωρεάν πανεπιστήμιο και να παίρνει καταστολή και αστυνομία!
Θα μας βρουν μπροστά τους. Η υπουργός που πέρυσι είχε απέναντί της τους φοιτητές, που φέτος αντιμετώπισε την αγωνιστική οργή των μαθητών- η υπουργός που έστησε ηλεκτρονικές εκλογές των εκπαιδευτικών και δεν ξεπέρασε το 5%, ενώ κραυγάζει για μειοψηφίες, δε θα περάσει κανένα μέτρο που υποβαθμίζει τις σπουδές και τις ζωές μας! Τώρα μιλάμε εμείς!
ΚΑΜΙΑ ΙΔΡΥΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ- ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
ΚΑΝΕΝΑ Ν/ΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ:
· Να χωριστούν τώρα όλα τα τμήματα σε ομάδες των 50 ατόμων και να γίνουν κανονικά δια ζώσης.
· Να γίνουν μαζικές, μόνιμες προσλήψεις διδακτικού προσωπικού ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες καθώς με το πάγιο καθεστώς υποχρηματοδότησης τα ιδρύματα έχουν υποστελεχωθεί τραγικά. Να μην αξιοποιούνται σαν αναλώσιμοι με προσλήψεις περιορισμένου χρόνου με ΕΣΠΑ οι κάτοχοι διδακτορικού.
· Να γίνουν μαζικές προσλήψεις χωρίς εργολαβίες προσωπικού καθαριότητας και συντήρησης.
· Να χρησιμοποιηθούν κτήρια για την περαιτέρω διάχυση των φοιτητών.
· Μάσκες, αντισηπτικά και τεστ δωρεάν στους φοιτητές και τις φοιτήτριες, στο διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό των πανεπιστημίων.
· Να αυξηθούν τα δρομολόγια των ΜΜΜ ώστε να μη δημιουργείται συνωστισμός.
· Να ενισχυθεί η φοιτητική μέριμνα και να δοθεί επίδομα ενοικίου ώστε όλοι να μπορούμε να σπουδάσουμε.
https://sites.google.com/view/ypografes-panep-astynomia/home
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη