sxoleia
Σχολεία-Εκπαιδευτικοί: Αλλαγή ωρολόγιου προγράμματος σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και εξ αποστάσεως εκπαίδευση και στα Γυμνάσια με Λυκειακές Τάξεις στις «κόκκινες» περιοχές προβλέπει εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας

Σχολεία-Εκπαιδευτικοί: Αναπροσαρμογή των ωρολογίων προγραμμάτων, στις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν το ωράριό τους σε Γυμνάσια και Λύκεια, συγχρόνως προβλέπει εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, ενώ με εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα πραγματοποιούνται τα μαθήματα στα Λύκεια, καθώς και στα Γυμνάσια με Λυκειακές Τάξεις που βρίσκονται στις «κόκκινες» περιοχές, λόγω κορονοϊού.

Σε σχετική διευκρίνηση του υπουργείου Παιδείας επισημαίνεται ότι στα Γυμνάσια με Λυκειακές Τάξεις, το Λύκειο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Γυμνασίου. Η δομή είναι ενιαία και δεν είναι δυνατόν να διαχωριστεί, οπότε το Λύκειο που οφείλει να είναι κλειστό στις «κόκκινες περιοχές», συμπαρασύρει και το Γυμνάσιο. Τα σχολεία αυτά είναι ελαχιστα σε όλη τη χώρα, κυριως σε χωριά.

Το ίδιο ισχύει και για τα περισσότερα Μουσικά Γυμνάσια που συνήθως έχουν Λυκειακές Τάξεις και θεωρούνται ενιαία. Σε αυτά παρουσιάζονται επιπλέον δυσκολίες (τραγούδι, πνευστά όργανα κλπ), οπότε στις «κόκκινες» περιοχές παραμένουν κλειστά.

Ολόκληρη η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας:

Σας γνωρίζουμε ότι στις περιοχές της Επικράτειας, στις οποίες έχουν επιβληθεί έκτακτα μέτρα, επιπροσθέτως των προβλεπόμενων, για λόγους αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου δημόσιας υγείας που συνίστανται στη μείωση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, συνεχίζεται η αναστολή της δια ζώσης εκπαιδευτικής λειτουργίας των Λυκείων γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, καθώς και των Γυμνασίων με λυκειακές τάξεις.

Οι εν λόγω σχολικές μονάδες εξακολουθούν να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Επίσης, ενόψει της επαναλειτουργίας της δια ζώσης διδασκαλίας των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και συνεκτιμώντας τα επιπρόσθετα έκτακτα μέτρα αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου δημόσιας υγείας, συνιστάται η αναπροσαρμογή των ωρολογίων προγραμμάτων, στις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν το ωράριό τους σε Γυμνάσια και Λύκεια, συγχρόνως.

Η αναπροσαρμογή των ωρολογίων προγραμμάτων γίνεται με ευθύνη των Διευθυντών καιτη συνεργασία των Συλλόγων Διδασκόντων των εμπλεκόμενων σχολικών μονάδων, προκειμένου να υλοποιηθεί τόσο η δια ζώσης όσο και η εξ αποστάσεως διδασκαλία, δίνοντας προτεραιότητα στο πρόγραμμα των Λυκείων.

Για οποιαδήποτε αναπροσαρμογή του ωρολογίου προγράμματος ενημερώνεται αρμοδίως η οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το έγγραφο εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
«Η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει την ακεραιότητα των εκπαιδευτικών αξιολογήσεων. Δεν θα επιστρέψουμε απαραιτήτως πλήρως στις χειρόγραφες εξετάσεις,...
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
vaseis-201213.jpg
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές
Βάσεις εισαγωγής: Πως κινούνται ανά Επιστημονικό Πεδίο - Πόσα μόρια θα είναι η άνοδος ή η πτώση
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές