τάξη, θρανία, αξιολόγηση
«Εκτός από το μπέρδεμα σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων εκτός Δημοτικής Ενότητας Πατρέων, το οποίο και διευκρινίστηκε μόλις χθες, χρειάστηκε να φτάσει Κυριακή μεσημέρι, ενώ ήδη από την Παρασκευή έχει ανακοινωθεί το κλείσιμο των σχολικών μονάδων όλων των βαθμίδων, για να υπάρξει ενημέρωση λειτουργίας των σχολείων»

Για «μπάχαλο» που επικρατεί στην ενημέρωση σχετικά με την λειτουργία των σχολείων στο Δήμο Πατρέων κάνει λόγο ο Σύλλογος Δασκάλων & Νηπιαγωγών Πάτρας.

Ο Σύλλογος, με αφορμή τις αποφάσεις για τα σχολεία, κατηγορεί την «Κυβέρνηση, Υπουργείο Παιδείας, Διευθυντή Α/θμιας και  Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης ότι αντιμετωπίζουν τα σχολεία, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς σαν τον τελευταίο τροχό της αμάξης σε αυτό που ονομάζουν διαχείριση της πανδημίας και στο όνομα πάντα της λήψης έκτακτων υγειονομικών μέτρων».

Σε ανακοίνωσή του ο σύλλογος αναφέρει πως εκτός από το μπέρδεμα που υπήρξε αναφορικά με τη λειτουργία των σχολείων εκτός Δημοτικής Ενότητας Πατρέων, το οποίο και διευκρινίστηκε μόλις χθες, χρειάστηκε να φτάσει Κυριακή μεσημέρι, ενώ ήδη από την Παρασκευή έχει ανακοινωθεί το κλείσιμο των σχολικών μονάδων όλων των βαθμίδων, για να υπάρξει ενημέρωση λειτουργίας των σχολείων η οποία γράφει:  

«σε όλα τα σχολεία του Δήμου Πατρέων ξεκινάει την ίδια ημέρα σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία. Το πρόγραμμά της, σύμφωνα με την ενημέρωση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας συστήνεται να υλοποιηθεί σύμφωνα με το καθημερινό ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων, ώστε να μη διαταραχθεί η εύρυθμη συνέχιση της λειτουργίας των μαθημάτων και να μη χρειαστεί περαιτέρω αναπροσαρμογή του προγράμματος από το Σύλλογο Διδασκόντων. Επ΄ αυτού θα σταλεί αύριο διευκρινιστική οδηγία του Υπουργείου»

Είναι προφανές πως οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί για άλλη μία φορά αποδεικνύονται περισσότερο έτοιμοι και με μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη λειτουργία των σχολείων καθώς ήδη από την ώρα που ανακοινώθηκε το κλείσιμο έχουν επικοινωνήσει με τους γονείς και τους μαθητές για να τους καθησυχάσουν και να ετοιμάσουν το έδαφος για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ πολλοί έχουν ήδη φτιάξει πρόγραμμα σύμφωνα με αυτό που είχαν την προηγούμενη φορά που λειτούργησαν με αυτό τον τρόπο.

Και έρχεται τώρα αυτή η ενημέρωση, με μεγάλη καθυστέρηση, χωρίς να πατάει κάπου, υποκριτικά μιλώντας για «εύρυθμη συνέχιση της λειτουργίας των μαθημάτων» να φέρει τα πάνω κάτω συστήνοντας τη λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σύμφωνα με το καθημερινό ωρολόγιο πρόγραμμα. Έρχεται δηλαδή να φέρει μεγαλύτερη αναστάτωση από την ήδη υπάρχουσα σε γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές με το ενδεχόμενο αύριο να έρθει διευκρινιστική οδηγία η οποία θα συστήνει κάτι διαφορετικό.

Γι΄αυτό το λόγο και μετά από επικοινωνία με συναδέλφους οι οποίοι εκφράζουν την αγωνία αλλά και το θυμό τους για τα όσα συμβαίνουν, τους καλούμε να πράξουν με γνώμονα το πώς οι ίδιοι γνωρίζουν να καλύπτουν τις ανάγκες των μαθητών και των γονιών τους σε αυτές τις συνθήκες όπως άλλωστε επανειλημμένα μέχρι τώρα έχουν κάνει.

Με βάση την απόφαση για αναστολή λειτουργίας Δημοτικών και Νηπιαγωγείων απαιτούμε:

  • Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Δωρεάν τάμπλετ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet.

  • Το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο προγραμματισμός και τα μέσα που θα επιλεγούν πρέπει να αποφασίζονται με ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευτικών.

  • Είναι προφανές ότι καμία «απουσία» μαθητή δεν πρέπει να περαστεί για το διάστημα που τα σχολεία είναι κλειστά.

  • Καμία διοικητική αυθαιρεσία δε θα γίνει αποδεκτή.

  • Να υπάρξει μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις με δεδομένο ότι: πρώτον, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν καλύπτει ολοκληρωμένα την γνωστική διαδικασία και δεύτερον, θα υπάρχουν μαθητές που δε θα συμμετάσχουν.

  • Να υπάρξει ειδική μέριμνα για δια ζώσης κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών που θα δημιουργηθούν (ενισχυτική διδασκαλία, φροντιστηριακά μαθήματα κ.τ.λ.) καθώς και από τις άδειες ειδικού σκοπού που θα προκύψουν στους συναδέλφους που τις δικαιούνται και εργάζονται σε όμορους Δήμους από το Δήμο Πατρέων που τα σχολεία είναι ανοιχτά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;
Οι διορισμοί αυτοί είναι το τίμημα που πρέπει να πληρωθεί για να ξεδιπλώσει το υπουργείο Παιδείας με λιγότερες δυσκολίες τη νέα του κίνηση που...
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;