αγόρι κορίτσι μαθητές υπολογιστές εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Οι  γονείς των μικρών μαθητών εξουθενώνονται  (γιατί αναλαμβάνουν ρόλο δασκάλου), η ροή του μαθήματος χάνεται, οι μαθητές ματαιώνονται, το μάθημα και όλη η εκπαιδευτική διαδικασία ακυρώνεται

Σκηνή πρώτη: Προσπαθώντας να εναλλάσσω δραστηριότητες, κατά τη διάρκεια του μαθήματος, έτσι ώστε να διατηρώ το ενδιαφέρον των παιδιών μπροστά σε μια οθόνη –κινητού σε κάποιες περιπτώσεις, στήνω μια άσκηση – αφήγηση ιστορίας,  με ηχοποιητικές λέξεις (όπου τα παιδιά  ακούγοντας λέξεις που περιγράφουν ήχους, πρέπει  να μιμηθούν  τους ήχους).

Κι εκεί, στην πρόβα και στην εξήγηση,  μπαίνει ο γονιός στο υπνοδωμάτιο του παιδιού (το οποίο έχει μετατραπεί σε αίθουσα διδασκαλίας)  και κάτι λέει στο παιδί του. Η μαθήτρια,  μου αναφέρει το εξής:

«Κυρία, ο  μπαμπάς μου μου είπε να μην κάνουμε θόρυβο, γιατί θέλει να κοιμηθεί»!!  Σωστά.

Η ώρα είναι  3.30 μετά το μεσημέρι. Η ώρα που πολλοί άνθρωποι επιστρέφουν στο σπίτι τους από τη δουλειά τους και θέλουν να ξεκουραστούν. Αλλά στον καιρό της τηλεκπαίδευσης ο ιδιωτικός, προσωπικός χώρος του σπιτιού δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω.  Έναν χρόνο τώρα.

Και μένω κάγκελο εγώ, η δασκάλα,  η οποία, σαφώς και σταματώ τη δραστηριότητα (σέβομαι το δικαίωμα του γονιού), σταματώ ουσιαστικά το μάθημα και μένουν μετέωροι, ματαιωμένοι και ακυρωμένοι οι μαθητές.

Σκηνή δεύτερη:

Στη διάρκεια του τηλεμαθήματος ακούγονται συχνά τα παρακάτω: «Κυρία, πάγωσε η εικόνα σας», «Κυρία, μικροφωνίζετε»,  «Μαρκέλλα, είσαι εδώ; Με ακούς;» κλπ κλπ.

Για να μην αναφέρω ότι χάνεται ολοκληρωτικά η σύνδεση στο διαδίκτυο γιατί η δυνατότητα του συγκεκριμένου σχολείου (στο κέντρο της πόλης) αντέχει το 1/3 (των αναγκών) στην ποιότητα-ταχύτητα σύνδεσης στο διαδίκτυο (γιατί κάποιοι εκπαιδευτικοί – μεταξύ των οποίων κι εγώ, μετά από έναν χρόνο στη διάρκεια του οποίου «βάλαμε πλάτη» στην «εθνική μάχη» ενάντια στον ιό, χρησιμοποιώντας ίδια μέσα και κάνοντας τα σπίτια μας εργασιακούς χώρους, αποφασίσαμε να επιστρέψουμε για εργασία εκεί που πρέπει: στα σχολειά μας).

Καταλήγοντας:  

Οι  γονείς των μικρών μαθητών εξουθενώνονται  (γιατί αναλαμβάνουν ρόλο δασκάλου), η ροή του μαθήματος χάνεται, οι μαθητές ματαιώνονται, το μάθημα και όλη η εκπαιδευτική διαδικασία ακυρώνεται.

Και

Καλείται κάποιος να πάρει την ευθύνη για όλο αυτό.

* Κοτσώνα Σπυριδούλα  -  δασκάλα (ανησυχούσα και αγωνιούσα)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dikastes-1.jpg
Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων: Η κυβέρνηση υποχρεούται να καταβάλει τον 13ο και 14ο μισθό
Καταγγέλλεται η κυβερνητική στάση ως κοινωνική αδικία, σημειώνοντας ότι ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη οι μισθοί και οι συντάξεις έχουν αποκατασταθεί...
Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων: Η κυβέρνηση υποχρεούται να καταβάλει τον 13ο και 14ο μισθό
ntountouka_55_4.jpg
Απεργία 9 Απριλίου - ΟΙΕΛΕ: «Αρνούμαστε να είμαστε το πιο χαμηλά αμειβόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό στην Ε.Ε.»
Η ΟΙΕΛΕ συμμετέχει στην απεργία της 9ης Απριλίου: Δεν αντέχουμε άλλο, τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια γεμάτα, οι τσέπες μας άδειες!
Απεργία 9 Απριλίου - ΟΙΕΛΕ: «Αρνούμαστε να είμαστε το πιο χαμηλά αμειβόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό στην Ε.Ε.»
κυμακης
ΕΛΜΕΠΑ: Ο Καθηγητής Μάνος Κυμάκης μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Επιστημών (EURASC)
Η επίσημη τελετή υποδοχής του κ. Κυμάκη στην Ακαδημία θα γίνει στη Γενεύη τον Δεκέμβριο του 2025
ΕΛΜΕΠΑ: Ο Καθηγητής Μάνος Κυμάκης μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Επιστημών (EURASC)