Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών σχολιάζουν το γεγονός πως μετά από έξι μήνες με κλειστά σχολεία η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας επιμένουν στη μείωση εισακτέων στα ΑΕΙ και «σκέφτονται αν θα γίνουν προαγωγικές» στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.
«Όχι δεν είναι απλό θράσος. Όχι δεν είναι κυβερνητικό λάθος. Η επιμονή της κυβέρνησης στην εφαρμογή της βάσης εισαγωγής και της μείωσης εισακτέων αλλά και η συνεχής παράταση της συζήτησης γύρω από τις προαγωγικές/απολυτήριες εξετάσεις (όπου, όπως διαρρέεται «εξετάζονται τρία σενάρια») και την συνακόλουθη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, αποτελούν δείγμα της μανίας της να προχωρήσει αποφασιστικά την επίθεσή της στα παιδιά του λαού και της εργατικής τάξης», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι ΑΚΕ.
Και συνεχίζουν σημειώνονται πως «ο θίασος παίζει το έργο «όλα πήγαν καλά στην τηλε-εκπαίδευση». Έξι μήνες κλειστά σχολεία, έξι μήνες όπου ούτε οι πιο βαθιές συστημικές φωνές δεν μπορούν να κρύψουν τη διαλυτική κατάσταση που επέφερε η τηλε-«εκπαίδευση» στους μαθητές».
Ο υφυπουργός ΥΠΑΙΘ δήλωσε ότι στην τηλεκπαίδευση είναι «σαν να μιλάς σε τοίχο».
Η απόλυτα συστημική «Καθημερινή» βασιζόμενη σε έρευνα αντίστοιχης βρετανικής αποδεικνύει ότι «η τηλεκπαίδευση βλάπτει τη μελέτη». Η ίδια εφημερίδα παραδέχεται ότι έρευνά του ΑΠΘ δείχνει ότι 3 στους 4 μαθητές «δήλωσαν ότι έχουν εμπεδώσει λίγο ή και καθόλου την ύλη που διδάχθηκε στα τηλεμαθήματα». Και ότι κυριαρχούσαν το άγχος, η ψυχική εξάντληση, η ρουτίνα, η θλίψη.
Ενώ η Deutsche Welle σε άρθρο της παραδέχεται ότι «Η Γερμανία εγκαταλείπει τα παιδιά που προέρχονται από οικογένειες με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο. Η επί εβδομάδες εξ αποστάσεως διδασκαλία επιδεινώνει τις κοινωνικές ανισότητες».
Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών δηλώνουν πως «βέβαια όλα αυτά τα ζήσαμε και τα ζούμε οι εκπαιδευτικοί. Τα ξέρουμε από πρώτο χέρι. Έχει όμως ενδιαφέρον ότι αυτή την πραγματικότητα που βοά, δύσκολα μπορούν να την κρύψουν… Και αν μπορεί ακόμα να πουλάει η υπουργική ομάδα το παραμύθι ότι όλα πήγαν καλά, ήταν γιατί σε όλη αυτή την επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης» είχαν την πρόθυμη βοήθεια από τη συνδικαλιστική ηγεσία της συμμόρφωσης και της ήττας».
«Δεν είναι αργά!» σημειώνουν οι ΑΚΕ και συνεχίζουν λέγοντας πως «εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς πρέπει να υψώσουμε τη φωνή μας για να υπερασπίσουμε τα δικαιώματα των μαθητών. Για να μην περάσει το η εξεταστική σφαγή της Τράπεζας Θεμάτων, της βάσης εισαγωγής και της μείωσης εισακτέων».
Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών ζητούν:
- Να μην πληρώσει η νεολαία τις συνέπειες της πανδημίας: Προαγωγή – απολυτήριο όλων των μαθητών χωρίς εξετάσεις. Αναπροσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις την επόμενη χρονιά.
- Μείωση της ύλης των πανελλαδικών – ανατροπή της μείωσης εισακτέων – γενναία αύξησή τους – κατάργηση της βάσης εισαγωγής.
- Κάτω ο νόμος Κεραμέως – Χρυσοχοΐδη - ΚΑΤΩ ΟΙ ΝΟΜΟΙ 4692/4763/4777.
«Οι εκπαιδευτικοί έχουμε υποχρέωση να αγωνιστούμε με και για τους μαθητές μας: Να προαχθούν όλες και όλοι χωρίς εξετάσεις – να καταργηθεί η βάση εισαγωγής και η μείωση εισακτέων – γενναία αύξησή τους», καταλήγουν οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη