Σε παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τη υπουργείο Παιδείας, την Παρασκευή 21 Μαΐου, στις 13.00, καλεί ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Βύρωνα-Καισαριανής-Παγκρατίου «Ρόζα Ιμβριώτη», διαμαρτυρόμενος για τους επικείμενους μόνιμους διορισμούς.
Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι οι 5.250 διορισμοί που έχουν εξαγγελθεί δεν αρκούν για να καλύψουν τα κενά των σχολείων, τονίζοντας ότι «Η μεγάλη αύξηση των αναπληρωτών τα τελευταία χρόνια αποτελεί πολιτική επιλογή όλων των Κυβερνήσεων, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΟΟΣΑ- του οποίου η οδηγία είναι οι ευέλικτοι εκπαιδευτικοί να φτάσουν το 40%!».
Όπως επισημαίνουν οι μόνιμοι διορισμοί πρέπει να γίνουν άμεσα, με βάση τις τεράστιες ανάγκες της εκπαίδευσης που οξύνθηκαν ακόμη περισσότερο με την πανδημία.
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Πέρασε μία εβδομάδα που άνοιξαν για ακόμη μία φορά τα σχολεία μέσα στη σχολική χρονιά και η τραγική κατάσταση όσον αφορά την ασφάλεια και την υγιεινή παραμένει. Η κυβέρνηση μας έβαλε να είμαστε και επιτηρητές των δηλώσεων των self-test πετώντας και πάλι το μπαλάκι της ατομικής ευθύνης σε εμάς και τους γονείς των μαθητών. Πέρα όμως από την ανυπαρξία μέτρων για την πανδημία στα σχολεία, αναδεικνύεται καθημερινά η ανυπαρξία μέτρων για την αδιοριστία, τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν σε δασκάλους και καθηγητές, ακόμη και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα στα Λύκεια.
Οι αναπληρωτές που δουλεύουν μέχρι τώρα στα σχολεία για τη φετινή χρονιά ξεπερνούν ήδη τις 52.000. Με τις 8.000 συνταξιοδοτήσεις του καλοκαιριού, τον Σεπτέμβρη τα κενά θα ξεπερνούν τις 60.000. Κενά που μάλιστα υπολογίζονται με τις σημερινές συνθήκες που επικρατούν στα σχολεία.
Όλα αυτά, που είναι «έργα» της σημερινής αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων, δείχνουν ότι ακόμα και με 60.000 προσλήψεις, τα σχολεία θα λειτουργούν στοιχειωδώς, απέχοντας χιλιόμετρα από την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών των παιδιών, ιδίως αν αναλογιστούμε και τις επιπτώσεις όλης αυτής της δύσκολης περιόδου και της μακροχρόνιας αποχής τους από το σχολείο.
Με τους 5.250 διορισμούς, που εξαγγέλλονται εδώ και πάρα πολύ καιρό, τα σχολεία θα εξακολουθήσουν να υπολειτουργούν, με τις ανάλογες επιπτώσεις στη μόρφωση των παιδιών.
Η μεγάλη αύξηση των αναπληρωτών τα τελευταία χρόνια αποτελεί πολιτική επιλογή όλων των Κυβερνήσεων, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΟΟΣΑ- του οποίου η οδηγία είναι οι ευέλικτοι εκπαιδευτικοί να φτάσουν το 40%!
Η αγανάκτησή μας για όλη αυτή την κατάσταση, αλλά και η αγωνία μας για τη μόρφωση και το μέλλον των μαθητών μας, πρέπει να εκφραστεί με το δυνάμωμα του αγώνα μας!
Οι μόνιμοι διορισμοί πρέπει να γίνουν εδώ και τώρα, με βάση τις τεράστιες ανάγκες της εκπαίδευσης, που οξύνθηκαν ακόμα περισσότερο με την πανδημία και τον τρόπο που τη διαχειρίστηκε η Κυβέρνηση. Τώρα είναι πιο αναγκαίο από ποτέ να παλέψουμε πιο μαζικά και πιο αποφασιστικά για μόνιμη και σταθερή δουλειά!
Άλλωστε, οι επιδιώξεις της κυβέρνησης για την πλήρη διάλυση των εργασιακών σχέσεων φαίνεται ξεκάθαρα μέσα από το αντεργατικό έκτρωμα που ετοιμάζει για τα Εργασιακά με θέσπιση της 10ωρης δουλειάς. Θέλουν εμάς και τους μαθητές μας, τους επόμενους εργαζόμενους, να μας κάνουν σύγχρονους σκλάβους του 21ου αιώνα.
Η δύναμή μας βρίσκεται στους αγώνες μας, στην ενότητα του κλάδου και στην κοινή δράση με τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Η πολυδιάσπαση και οι «ψευτοαντιπαραθέσεις» μας οδηγούν στο να «τρωγόμαστε» μεταξύ μας και να μη βάζουμε στο στόχαστρο τη συγκεκριμένη πολιτική, που είναι η ρίζα των προβλημάτων.
Οι κινητοποιήσεις των τελευταίων ημερών με την απεργία στις 6 του Μάη από σωματεία του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα και το μαζικότατο συλλαλητήριο στις 13 του Μάη ως απάντηση στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης δείχνουν τον δρόμο. Άλλωστε ο κλάδος μας το τελευταίο διάστημα έχει σταθεί με ψηλά το κεφάλι και μέσα στην πανδημία με μαζικές κινητοποιήσεις, αλλά και πιο πριν, με αιχμή τους μαζικούς διορισμούς. Κομμάτι αυτών των αγώνων ήταν και οι αναπληρωτές.
Είναι η ώρα να μπούμε ακόμη πιο ενεργά σε αυτή τη μάχη. Να ζωντανέψουμε ακόμη περισσότερο τη δράση των σωματείων μας, τις κινητοποιήσεις μας. Να ανοίξουμε τη συζήτηση σε κάθε σχολείο, να συμμετάσχουμε στις συνεδριάσεις και τις συσκέψεις των σωματείων μας, να επικοινωνήσουμε με όλους τους συναδέλφους για να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση της Παρασκευής στο Υπουργείο Παιδείας.
Να διεκδικήσουμε:
· Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση. Μαζικούς – μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών άμεσα, πριν την έναρξη της επόμενη σχολικής χρονιάς.
· Κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου και οποιασδήποτε διάταξης ακυρώνει το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
· Κατάργηση του θεσμού των τριμήνων, των ΑΜΩ και των πολλαπλών κατηγοριών αναπληρωτών. Προσλήψεις όλων των αναπληρωτών σε μια φάση, με 12μηνη σύμβαση για όλους. Εξίσωση δικαιωμάτων με τους μόνιμους. Κατάργηση των διατάξεων που δίνουν στους Διευθυντές Εκπαίδευσης τη δικαιοδοσία κατάρτισης πινάκων αναπληρωτών, καθώς και πρόσληψης-απόλυσης αναπληρωτών ανά Διεύθυνση.
· Οργανικές θέσεις για όλες τις ειδικότητες με βάση τις πραγματικές ανάγκες, σύσταση νέων οργανικών για όσα αντικείμενα- ειδικότητες δεν έχει γίνει έως τώρα. Ο κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενό του.
· Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη. Κατάργηση του νόμου 4692/20 (Κεραμέως), που βάζει ελάχιστο όριο τους 15 μαθητές ανά τμήμα.
· Κατάργηση των ποινών για τους συναδέλφους που παραιτούνται και των κλειστών πινάκων, εδώ και τώρα λύση για τους απορριφθέντες του παράβολου.
· Μέτρα ουσιαστικής στήριξης των αναπληρωτών - δωρεάν μετακίνηση, επίδομα στέγασης, σίτιση κ.ά.
Συμμετέχουμε μαζικά στη ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στο ΥΠΑΙΘ, Παρασκευή 21 Μαΐου 13:00.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη