αγγλικά
Την άνιση μεταχείρισή τους κατά την ανακοίνωση των οργανικών κενών καταγγέλλουν το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αγγλικής Γλώσσας και η Ένωση Πτυχιούχων Αγγλικής Φιλολογίας Νομού Ηρακλείου Ε.Π.Α.Φ.Η

Αίτημα για ενημέρωση, αλλά και αποκατάσταση της άνισης μεταχείρισής τους από το υπουργείο Παιδείας αναφορικά με την ανακοίνωση των οργανικών κενών των αναπληρωτών ΠE06 Αγγλικής Γλώσσας ζητούν με ανοιχτή επιστολή τους το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αγγλικής Γλώσσας και η Ένωση Πτυχιούχων Αγγλικής Φιλολογίας Νομού Ηρακλείου Ε.Π.Α.Φ.Η.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Αλγεινή εντύπωση έχει προκαλέσει σε εκατοντάδες αναπληρωτές ΠE06 Αγγλικής Γλώσσας η ανακοίνωση μόνο 640 οργανικών κενών, την στιγμή μάλιστα που εισάγεται το μάθημα και στα νηπιαγωγεία. Επί της ουσίας, ερωτήματα εγείρει κυρίως η ανακοίνωση μόλις 528 οργανικών θέσεων Αγγλικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, σε μια χρονιά που οι προσλήψεις αναπληρωτών έφτασαν τις 1.253.

Έκπληκτοι οι συνάδελφοι, που υπηρετούν τόσα χρόνια αναπληρώνοντας ουσιαστικά τους εαυτούς τους σε έναν φαύλο κύκλο ανά την επικράτεια, διερωτώνται για την κατάσταση αυτή. Ωστόσο, είμαστε όλοι πρόθυμοι να υποδείξουμε τις πραγματικές οργανικές θέσεις ΠΕ06 καθώς είναι υπαρκτές και αυτές καλύπτουμε κάθε χρόνο.

Σε περίπτωση δε, που γίνει περαιτέρω διερεύνηση για σύσταση οργανικών θέσεων, είμαστε σε ετοιμότητα να επισημάνουμε τα κενά, αφού πλέον και στα 4θεσια δημοτικά καλύπτουμε ωράριο περισσότερων των 12ωρων.

Ως εκ τούτου, αιτούμαστε:

Επίσημη και αιτιολογημένη απάντηση του Υπουργείου, σχετικά με τους λόγους αφενός εξαίρεσης του κλάδου μας από την διερεύνηση για σύσταση οργανικών θέσεων αφετέρου της τελικής απουσίας του από τις νέες οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως αυτές ανακοινώθηκαν με τροπολογία στις 08.06.2021.

  • Αποκατάσταση της άνισης μεταχείρισης που υφίστανται οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας, η οποία (ενν. η αποκατάσταση) μπορεί να επιτευχθεί με την πλήρη κάλυψη των οργανικών κενών μέσω των διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών του ανωτέρω κλάδου.
  • Θα είμαστε πάντα παρόντες στην μάχη για μια ποιοτική δημόσια εκπαίδευση και θα παραμένουμε στις επάλξεις για την προάσπιση της διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας στο Δημόσιο Σχολείο, αφού η γνώση της προσφέρει ευκαιρίες για σημαντική πνευματική, κοινωνική και επαγγελματική εξέλιξη στους μαθητές μας.

Με εκτίμηση, Αθήνα, 20.07.2021

Το Συντονιστικό των Αναπληρωτών Αγγλικής Γλώσσας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τεμμ
Φοιτητές Φιλοσοφικής Αθηνών ΕΚΠΑ: Εκδήλωση-συζήτηση για το έγκλημα στα Τέμπη
«Δεν ξεχνάμε, θα φτάσουμε ως το τέρμα! Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας!»: Εκδήλωση-συζήτηση την Πέμπτη 3 Απριλίου, στις 16:00 στην κεντρική είσοδο της...
Φοιτητές Φιλοσοφικής Αθηνών ΕΚΠΑ: Εκδήλωση-συζήτηση για το έγκλημα στα Τέμπη
ΔΙΕΚ
ΟΙΕΛΕ: «Σκληρή η εργασιακή πραγματικότητα των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια»
ΟΙΕΛΕ για έρευνα ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ: Μεγάλη η αύξηση των δαπανών των νοικοκυριών για φροντιστήρια, όξυνση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, τραγικές οι...
ΟΙΕΛΕ: «Σκληρή η εργασιακή πραγματικότητα των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια»
σχολικές τσάντες σάκες δημοτικό σχολείο πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Σφοδρές αντιδράσεις γονέων για τη νέα πλατφόρμα εγγραφής στην Α’ Δημοτικού
Η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας για την εγγραφή των μαθητών στην Α’ Δημοτικού προκαλεί αντιδράσεις λόγω αδικιών και αποκλεισμών,...
Σφοδρές αντιδράσεις γονέων για τη νέα πλατφόρμα εγγραφής στην Α’ Δημοτικού