Αναθέσεις μαθημάτων: Οδηγός εκπαιδευτικών και αντιδράσεις ειδικοτήτων
Οδηγός με όλη τη νομοθεσία για τις αναθέσεις μαθημάτων και οι αντιδράσεις των εκπαιδευτικών

Διαμαρτυρίες για τις αναθέσεις μαθημάτων εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί και ζητούν αλλαγές και διευκρινίσεις από το υπουργείο Παιδείας.

Είναι ενδεικτική η αντίδραση των Φυσικών μετά από την ανακοίνωση των προσλήψεων,  που ανέφεραν ότι "δε νοείται διδασκαλία μαθήματος προσανατολισμού από εκπαιδευτικό που δεν το έχει ως  ανάθεση.  Η διαδεδομένη πρακτική να διδάσκουν όσα περισσότερα αντικείμενα όσο λιγότερες ειδικότητες έχει στην πράξη αποτύχει. Ιδιαίτερα στην ειδικότητά μας, είναι ομολογημένη η αποτυχία της διδασκαλίας της Φυσικής από οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα εκτός των Φυσικών"

Χαρακτηριστικά, με το παράδοξο γεγονός ότι η η Φυσική δεν θα διδάσκεται από τους Φυσικούς θα ξεκινήσει η φετινή σχολική χρονιά, καθώς υπάρχει μεγάλη αναντιστοιχία των μόνιμων διορισμών στις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Φυσικών Κρήτης. Σύμφωνα με τον Σύλλογο, «είναι αδιανόητο (σ.σ. το μάθημα) να διδάσκεται από συναδέλφους που οι σπουδές τους σε προπτυχιακό επίπεδο έχουν ένα ή δύο εξαμηνιαία μαθήματα βασικής Φυσικής και κανένα μάθημα εργαστηριακής Φυσικής»

Μάλιστα σε επιστολή της Ενωσης Ελλήνων Φυσικών  προς την υπουργό, αναφέρεται: "Και προκύπτει το παράδοξο Χημικοί, Βιολόγοι και Γεωλόγοι να προτρέπονται από τις Δ.Δ.Ε. να δηλώσουν κενά Φυσικών, αφού οι ίδιοι δεν τοποθετήθηκαν ποτέ για να τα διεκδικήσουν! Μετά λύπης διαπιστώνουμε να πληθαίνουν οι Δ.Δ.Ε. που δεν έχουν ώρες Α ́ανάθεσης για να καλύψουν το ωράριο οι νεοδιόριστοι του κλάδου ΠΕ04. Επομένως, προκρίνεται η αξιοποίηση της Β ́ ανάθεσης, με άμεσο αποτέλεσμα να μειωθούν οι διαθέσιμες θέσεις για αναπλήρωση για τους Φυσικούς"

Ανάλογες διαμαρτυρίες έχουν διατυπωθεί κατά καιρούς και από άλλους κλάδους, όπως οι Πληροφορικοί , οι Θεατρολόγοι που έστειλαν προ μηνών επιστολή στο ΙΕΠ μιλώντας για «αντιεπιστημονικές» αναθέσεις των μαθημάτων της Αισθητικής Αγωγής (Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική), Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής  , κ.α, οι Εικαστικοί που τονίζουν ότι απόκρυψη των πραγματικών κενών και ανάθεση της διδασκαλίας των Εικαστικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε μη εξειδικευμένο προσωπικό, έχει ως αποτέλεσμα να καταλήγουν άθυρμα, χάνοντας την επιστημονική τους διάσταση, κα. 

Το ζήτημα των αναθέσεων και των διαμαρτυριών δεν είναι βέβαια καινούργιο, καθώς εδώ και αρκετά χρόνια εκφράζονται διαμαρτυρίες από κλάδους εκπαιδευτικών, ειδικά μετά το 2016 με την εισαγωγή της Γ' ανάθεσης, ωστόσο δεν έχει επιλυθεί. Απασχολεί μονίμως τους υπουργούς Παιδείας, όπως για παράδειγμα τον Κ.Γαβρόγλου, στον οποίον το 2018 υπέβαλε ερώτηση στη Βουλή ο Νικήτας Κακλαμάνης κάνοντας λόγο για υποβάθμιση της Μαθηματικής Παιδείας, επειδή προβλεπόταν να διδάσκεται σε Β ανάθεση από Φυσικούς, Πληροφορικούς και σε Γ' ανάθεση στα ΕΠΑΛ από Μηχανολόγους, Ηλεκτρολόγους, Χημικούς μηχανικούς, κα! 

Προφανώς, "κλειδί" και στο θέμα αυτό, είναι ο αριθμός των προσλήψεων ανά ειδικότητα. Το alfavita.gr εν αναμονή της έναρξης του νέου σχολικού έτους αλλά και ενδεχόμενων νέων ανακοινώσεων, ετοίμασε στη συνέχεια έναν χρήσιμο οδηγό για τις αναθέσεις μαθημάτων όπως ισχύουν σήμερα.

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ-ΟΔΗΓΟΣ

Δημοτικό σχολείο

Σε εγκύκλιο του Υπουργείου που εστάλη στα σχολεία τον περασμένο Μάϊο, αναφέρεται ότι για τις αναθέσεις μαθημάτων στο Δημοτικό Σχολείο ισχύουν όσα αναφέρονται στις παρ. 6 και 7 του άρθρου 11 κεφ. Α΄ του ΠΔ79/ 2017 (Α΄109). Σχετικά με τη δήλωση του μαθήματος της δεύτερης ξένης γλώσσας για τις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄ στο Δημοτικό, καθώς και για τις ενέργειες για τη δεύτερη ξένη γλώσσα από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο θα αποσταλεί σχετική εγκύκλιος.

Τα άρθρα αυτά αναφέρουν τα εξής:( Η παρ. 6 της περ. Α’ του άρθρου 11 του π.δ. 79/2017 αντικαθίσταται ως εξής:)
«6. Στα δημοτικά σχολεία κάθε μάθημα διδάσκεται αποκλειστικά από έναν μόνο εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ 70 Δασκάλων ή από έναν εκπαιδευτικό της αντίστοιχης ειδικότητας, όταν πρόκειται για τα μαθήματα ειδικοτήτων που προβλέπονται στο ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα. Εξαίρεση αποτελούν τα διδακτικά αντικείμενα της αισθητικής αγωγής, Εικαστικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή, τα οποία μπορούν να ανατίθενται σε περισσότερους από έναν εκπαιδευτικούς. Κατά την υλοποίηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οργανώνουν, συντονίζουν και διδάσκουν με προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 70 Δασκάλων και ακολούθως οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων που υπηρετούν στη σχολική μονάδα»..

7. Σε περιπτώσεις μη κάλυψης των διδακτικών ωρών από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων κλάδων, τα διδακτικά αντικείμενα της Αισθητικής Αγωγής και της Φυσικής Αγωγής δύναται να ανατεθούν και σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων. Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ), δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ. 

Γυμνάσιο -Λύκειο

Στις 4/7/2020 δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ Β'2737, στο οποίο ορίζονται οι αναθέσεις των μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια ως εξής:

1.jpg
2.jpg

 

3.jpg
4.jpg

 ΟΔΗΓΙΕΣ

Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας, καθώς και οι διδακτικές ώρες της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης της δεύτερης ειδικότητας δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11) διδακτικών ωρών.

Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α΄ ανάθεση.

Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β΄ ανάθεση. Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας: Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

Ε. Η Τρίτη (Γ΄) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί, με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης. Επίσης, μετά την 30η Σεπτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ

Στις 4/8/2020 δημοσιεύθηκε τροποποίηση της προηγούμενης απόφασης  με θέμα «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» (Β΄ 2737)’ ως προς τη Βιολογία:

Τροποποιούμε την υπ’ αρ. 85980/Δ2/03-07-2020 υπουργική απόφαση με θέμα «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» (Β΄ 2737) ως προς τη Β΄ ανάθεση του μαθήματος της Βιολογίας της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας η οποία συμπληρώνεται ως εξής:

Tο μάθημα της Βιολογίας της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας έχουν ως Β΄ ανάθεση και οι εκπαιδευτικοί ειδικότητας ΠΕ88.01. Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ’ αρ. 85980/Δ2/03-07-2020 υπουργική απόφαση με θέμα «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» (Β΄ 2737).

Αναθέσεις Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο Γυμνάσιο

Στις 13 Αυγούστου δημοσιεύθηκε ΦΕΚ για τις αναθέσεις εργαστηρίων δεξιοτήτων στο Γυμνάσιο. Σε αυτό ορίζονται τα εξής:

Α’ Ανάθεση: ΠΕ08 (ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ) ΠΕ11 (ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) ΠΕ78 (ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ) ΠΕ79 (ΜΟΥΣΙΚΗΣ) ΠΕ80 (ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ) ΠΕ81 (ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ) ΠΕ82 (ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ) ΠΕ83 (ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ) ΠΕ84 (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ) ΠΕ85 (ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ) ΠΕ88 (ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ) ΠΕ86 (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ) ΠΕ89 (ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ) ΠΕ91 (ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)

Β’ Ανάθεση: Όλες οι άλλες ειδικότητες

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

Ειδικά για την Γ’ Γυμνασίου και την Θεματική Ενότητα Δημιουργώ και Καινοτομώ - Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία, ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός ανατίθεται σε όλες/όλους τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στην οικεία σχολική μονάδα με την ακόλουθη σειρά προτεραιότητας:

Α. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.

Β. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.

Γ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ειδίκευσης του Σ.Υ.Π./ΠΕΣΥΠ της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Δ. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος μεταπτυχιακού επιπέδου στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων χρονικής διάρκειας 1.000 ωρών.

Ε. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος επιμόρφωσης στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων χρονικής διάρκειας 520 ωρών ή πιστοποιητικό προγράμματος κατάρτισης στην τεκμηρίωση πληροφοριακού υλικού Σ.Ε.Π. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων χρονικής διάρκειας 660 ωρών.

ΣΤ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού πεντάμηνου σεμιναρίου επιμόρφωσης στελεχών στον Σ.Ε.Π.

Ζ. Εκπαιδευτικοί που έχουν πτυχίο ΑΣΕΤΕΜ - ΣΕΛΕΤΕ/ ΑΣΠΑΙΤΕ, πιστοποιητικό ΕΠΠΑΙΚ, ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ.

Η. Εκπαιδευτικοί που έχουν παρακολουθήσει ολιγοήμερα σεμινάρια Σ.Ε.Π

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Σύμφωνα με το ΦΕΚ  3339 που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο 2020, 

Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α ́) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με
τα μαθήματα δεύτερης (Β ́) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές
ανάγκες. Οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας καθώς και οι διδακτικές ώρες της
πρώτης και δεύτερης ανάθεσης της δεύτερης ειδικότητας δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11)
διδακτικών ωρών.


Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α ́ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας,προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α ́ ανάθεση.

Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β ́ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β ́ ανάθεση.


Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:


Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:


α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)


γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ανάθεση)


δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:

4. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

5. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

6. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ανάθεση) ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ανάθεση)


Ε. Η Τρίτη (Γ ́) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί, με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης. Επίσης, μετά την 30η Σεπτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ.

ΕΠΑΛ

Σε ΦΕΚ εκδόθηκε η απόφαση για τα μαθήματα «Αρχές Επεξεργασίας Τροφίμων» και «Ασφάλεια Τροφίμων» της ειδικότητας «Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών» της Γ’ τάξης του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος των ΕΠΑ.Λ.

Τα μαθήματα θα διδάσκονται από τους εκπαιδευτικούς κλάδου/ειδικότητας ΠΕ88.01 σε πρώτη ανάθεση.

epal_anath.jpg

Δείτε αναλυτικά τις αναθέσεις

Επίσης τον 2/2020 δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ τροποποίηση της Φ22/75401/Δ4/10-05-2018 (Β’ 1664) υπουργικής απόφασης περί των αναθέσεων μαθημάτων Επαγγελματικού Λυκείου, όπως ισχύει, ως προς τις αναθέσεις τεχνολογικών - επαγγελματικών μαθημάτων της Β’ τάξης του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών των ΕΠΑ.Λ.

Συγκεκριμένα:

Στους κλάδους - ειδικότητες εκπαιδευτικών που διδάσκουν με α' ανάθεση τα τεχνολογικά - επαγγελματικά μαθήματα με τίτλο «Αρχές Σύνθεσης», «Εφαρμοσμένες Τέχνες με χρήση Η/Υ» και «Φωτογραφία και Ηλεκτρονική Επεξεργασία Εικόνας» του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών της Β' τάξης των ΕΠΑ.Λ. προστίθεται ο κλάδος ΤΕ02.05, χωρίς άλλη μεταβολή στις αναθέσεις των τεχνολογικών-επαγγελματικών μαθημάτων της Β' τάξης του ανωτέρω Τομέα, όπως αυτές ορίζονταν στην ανωτέρω υπουργική απόφαση. Κατά συνέπεια, οι αναθέσεις των τεχνολογικών - επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών της Β' τάξης ΕΠΑ.Λ. διαμορφώνονται ως ακολούθως:

epal2.jpg
epal3.jpg

ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ : ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ

Όπως το κωδικοποίησε η Πανελλήνια Ενωση Καθηγητών Γερμανικής ΕΔΩ

2021

Υπουργική Απόφαση (13.08.2021) Aναθέσεις υλοποίησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο Γυμνάσιο

ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΦΕΚ, τεύχος Α΄96/11.06.2021)

2020

Υπουργική Απόφαση (Αρ. Πρωτ. 85980/Δ2, 04-7-2020), Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου

Υπουργική Απόφαση (10-08-2020), Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίων Ε.Α.Ε. και των Λυκείων Ε.Α.Ε.

2018

Υπουργική Απόφαση (Αρ. Πρωτ. 76099/Δ2, 11-5-2018), Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου

Υπουργική Απόφαση (Αρ. Πρωτ. 75401/Δ4, 10-5-2018), Αναθέσεις μαθημάτων Επαγγελματικού Λυκείου

Υπουργική Απόφαση (05.07.2018) Τροποποίηση της υπ' αριθμ. Φ22/75401/Δ4/10-05-2018 (Β' 1664) υπουργικής απόφασης περί των αναθέσεων μαθημάτων Επαγγελματικού Λυκείου

2017

Υπουργική απόφαση
(ΦΕΚ, τεύχος Β´, αρ. Φύλλου 2797, 09-8-2017)
Αναθέσεις μαθημάτων Επαγγελματικού Λυκείου

2016
Υπουργική Απόφαση
(ΦΕΚ, τεύχος Β´, αρ. Φύλλου 2758, 01-9-2016)
Τροποποίηση-συμπλήρωση της με αριθ. 94588/Δ2/09-06-2016 (ΦΕΚ 1670) υπουργικής απόφασης με θέμα: «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» - (εισάγεται ο θεσμός της γ´ ανάθεσης)

Υπουργική Απόφαση
(ΦΕΚ, τεύχος Β´, αρ. Φύλλου 2605, 23-8-2016)
Αναθέσεις μαθημάτων Επαγγελματικού Λυκείου (εισάγεται ο θεσμός της γ´ ανάθεσης)

Υπουργική Απόφαση
(ΦΕΚ, τεύχος Β´, αρ. Φύλλου 1670, 10-6-2016)
Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syllipsi.jpg
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Γιάφκα στο Παγκράτι: Σύλληψη 49χρονου για την αποθήκη «οπλοστάσιο» – Φιλόλογος φέρεται να είναι ο ενοικιαστής
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Bullying πατέρα σε 17χρονη μαθήτρια στη Γλυφάδα
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)
Γλυφάδα: Πατέρας μαθήτριας χτύπησε 17χρονη μπροστά στα μάτια άλλων ανηλίκων
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)
pada
Υπουργείο Παιδείας: Νέα απόφαση για αντιστοίχιση τμήματος του ΠΑΔΑ με Πολυτεχνική Σχολή
Σε ΦΕΚ η νέα απόφαση αντιστοίχισης του τμήματος Τμήματος Ναυπηγών Μηχανικών του ΠΑΔΑ με Πολυτεχνική Σχολή
Υπουργείο Παιδείας: Νέα απόφαση για αντιστοίχιση τμήματος του ΠΑΔΑ με Πολυτεχνική Σχολή