Αξιολόγηση σχολικής μονάδας: Διευθυντές πιέζουν εκπαιδευτικούς να δεχθούν την αξιολόγηση
«Υπάρχουν διευθυντές που πιέζουν τους συναδέλφους να δεχτούν την αξιολόγηση. Οι διευθυντές όμως δεν πρέπει να ξεχνούν τους αγώνες που έδωσαν για τον κλάδο πριν να αναλάβουν θέσεις ευθύνης. Δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ο κλάδος δεν είναι κατά της αξιολόγησης. Είναι κατά αυτού του είδους της αξιολόγησης»

Τα στερνά τιμούν τα πρώτα, λέει ο θυμόσοφος λαός θέλοντας να δείξει την αξία της συνέπειας λόγου και έργου κατά την διάρκεια του Βίου κάποιου και έγινε η λαϊκή ρήση κριτήριο όσων συμμετείχαν στους κοινωνικούς αγώνες και κάποια στιγμή άλλαξαν περπατησιά.

Θυμήθηκα αυτή την ρήση του λαού μας με αφορμή την στάση ορισμένων διευθυντών δημοτικών σχολείων με αφορμή την διαμάχη που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στην ηγεσία του Υπουργείου και των εκπαιδευτικών για το θέμα της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Υπάρχουν διευθυντές που πιέζουν τους συναδέλφους να δεχτούν την αξιολόγηση. Οι διευθυντές όμως δεν πρέπει να ξεχνούν τους αγώνες που έδωσαν για τον κλάδο πριν να αναλάβουν θέσεις ευθύνης. Δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ο κλάδος δεν είναι κατά της αξιολόγησης. Είναι κατά αυτού του είδους της αξιολόγησης. Δεν πρέπει να ξεχνούν ότι αντιδρούν γιατί είναι μια αξιολόγηση γραφειοκρατική. Χρειάζεται πολύς χαμένος χρόνος εκπαιδευτικού έργου. Το βλέπουμε καθημερινά στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας που χάνονται ώρες για να συμπληρώσουν φόρμες.

Αντιδρούν οι Δάσκαλοι γιατί βλέπουν τους Διευθυντές να ασχολούνται περισσότερο με την γραφειοκρατία του σχολείου χωρίς καμία βοήθεια και να ξεχνούν το παιδαγωγικό κομμάτι.

Αντιδρούν οι δάσκαλοι για την κατηγοριοποίηση των σχολείων και τον ανταγωνισμό που θα επιφέρει στα σχολεία και ως συνέπεια και στη ηγεσία των σχολείων. Έναν ανταγωνισμό που θα περάσει στους γονείς και στην κοινωνία που θα οδηγήσει στην επιλογή σχολείων από τους γονείς. Μια κατηγοριοποίηση σχολείων που θα έχει αντίκτυπο και στους ίδιους τους Διευθυντές.

Αντιδρούν οι δάσκαλοι γιατί δεν θέλουν τη δημοσιοποίηση αυτής της αξιολόγησης. Θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι οι δάσκαλοι δεν θέλουν τα σχολεία τους να γίνουν πασαρέλες στο διαδίκτυο.

Ζητούμε από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων λοιπόν να αφήσουν να εκφραστεί ελεύθερα η Βούληση των συναδέλφων. Χωρίς πιέσεις, χωρίς εξαναγκασμούς. Ας αποβάλλουμε το φόβο που θέλει να επιβάλλει το Υπουργείο και να ακολουθήσουμε συντεταγμένα  την γραμμή της συνδικαλιστικής μας ηγεσία σας για ένα καλύτερο αύριο στα σχολεία.

Για τους εαυτούς μας, για τα παιδιά μας, για την κοινωνία.

Αντωνιάδης Τάσος Αιρετός ΚΥΣΠΕ για τη ΔΟΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kilkis
Πιερρακάκης: Ιδρύουμε εξειδικευμένη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Κιλκίς
«Η σχολή θα εστιάζει στη μηχανοτρονική, έναν κλάδο υψηλής εξειδίκευσης και μεγάλης  ζήτησης στην αγορά εργασίας.»
Πιερρακάκης: Ιδρύουμε εξειδικευμένη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Κιλκίς
Έλενα Ακρίτα
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
H Έλενα Ακρίτα προαναγγέλλει παραίτηση από τα κοινοβουλευτικά αξιώματά της σε περίπτωση που ο Παύλος Πολάκης εκλεγεί πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
noimatiki_1.jpg
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
«Ενσυναίσθηση και συμπερίληψη» από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 2ου Δ.Σ. Πεύκης - Θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα