Αξιολόγηση σχολικής μονάδας: Διευθυντές πιέζουν εκπαιδευτικούς να δεχθούν την αξιολόγηση
«Υπάρχουν διευθυντές που πιέζουν τους συναδέλφους να δεχτούν την αξιολόγηση. Οι διευθυντές όμως δεν πρέπει να ξεχνούν τους αγώνες που έδωσαν για τον κλάδο πριν να αναλάβουν θέσεις ευθύνης. Δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ο κλάδος δεν είναι κατά της αξιολόγησης. Είναι κατά αυτού του είδους της αξιολόγησης»

Τα στερνά τιμούν τα πρώτα, λέει ο θυμόσοφος λαός θέλοντας να δείξει την αξία της συνέπειας λόγου και έργου κατά την διάρκεια του Βίου κάποιου και έγινε η λαϊκή ρήση κριτήριο όσων συμμετείχαν στους κοινωνικούς αγώνες και κάποια στιγμή άλλαξαν περπατησιά.

Θυμήθηκα αυτή την ρήση του λαού μας με αφορμή την στάση ορισμένων διευθυντών δημοτικών σχολείων με αφορμή την διαμάχη που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στην ηγεσία του Υπουργείου και των εκπαιδευτικών για το θέμα της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Υπάρχουν διευθυντές που πιέζουν τους συναδέλφους να δεχτούν την αξιολόγηση. Οι διευθυντές όμως δεν πρέπει να ξεχνούν τους αγώνες που έδωσαν για τον κλάδο πριν να αναλάβουν θέσεις ευθύνης. Δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ο κλάδος δεν είναι κατά της αξιολόγησης. Είναι κατά αυτού του είδους της αξιολόγησης. Δεν πρέπει να ξεχνούν ότι αντιδρούν γιατί είναι μια αξιολόγηση γραφειοκρατική. Χρειάζεται πολύς χαμένος χρόνος εκπαιδευτικού έργου. Το βλέπουμε καθημερινά στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας που χάνονται ώρες για να συμπληρώσουν φόρμες.

Αντιδρούν οι Δάσκαλοι γιατί βλέπουν τους Διευθυντές να ασχολούνται περισσότερο με την γραφειοκρατία του σχολείου χωρίς καμία βοήθεια και να ξεχνούν το παιδαγωγικό κομμάτι.

Αντιδρούν οι δάσκαλοι για την κατηγοριοποίηση των σχολείων και τον ανταγωνισμό που θα επιφέρει στα σχολεία και ως συνέπεια και στη ηγεσία των σχολείων. Έναν ανταγωνισμό που θα περάσει στους γονείς και στην κοινωνία που θα οδηγήσει στην επιλογή σχολείων από τους γονείς. Μια κατηγοριοποίηση σχολείων που θα έχει αντίκτυπο και στους ίδιους τους Διευθυντές.

Αντιδρούν οι δάσκαλοι γιατί δεν θέλουν τη δημοσιοποίηση αυτής της αξιολόγησης. Θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι οι δάσκαλοι δεν θέλουν τα σχολεία τους να γίνουν πασαρέλες στο διαδίκτυο.

Ζητούμε από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων λοιπόν να αφήσουν να εκφραστεί ελεύθερα η Βούληση των συναδέλφων. Χωρίς πιέσεις, χωρίς εξαναγκασμούς. Ας αποβάλλουμε το φόβο που θέλει να επιβάλλει το Υπουργείο και να ακολουθήσουμε συντεταγμένα  την γραμμή της συνδικαλιστικής μας ηγεσία σας για ένα καλύτερο αύριο στα σχολεία.

Για τους εαυτούς μας, για τα παιδιά μας, για την κοινωνία.

Αντωνιάδης Τάσος Αιρετός ΚΥΣΠΕ για τη ΔΟΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δολοφονία
Φρίκη: Πατέρας κατηγορείται ότι δολοφόνησε την 14χρονη κόρη του κατά τη διάρκεια ενός «παιχνιδιού» στην κουζίνα
Η Σκάρλετ υπέκυψε από μεγάλη απώλεια αίματος, αφού το μαχαίρι διείσδυσε 11 εκατοστά βαθιά στο στήθος της και τρύπησε την καρδιά της
Φρίκη: Πατέρας κατηγορείται ότι δολοφόνησε την 14χρονη κόρη του κατά τη διάρκεια ενός «παιχνιδιού» στην κουζίνα
international_hellenic_university
ΔΙΠΑΕΙ: Ποια είναι τα τρία τμήματα που εξισώνονται με Πολυτεχνικές σχολές
Τρία τμήματα του ΔΙΠΑΕ εξισώνονται με Πολυτεχνικές σχολές – Αναδρομική ισχύς για όλους τους αποφοίτους - Αναλυτικά το ΦΕΚ
ΔΙΠΑΕΙ: Ποια είναι τα τρία τμήματα που εξισώνονται με Πολυτεχνικές σχολές