Εκπαιδευτικοί-ΟΛΜΕ: Ξέχασαν τους πάσχοντες από σκλήρυνση κατά πλάκας
Να θεραπεύσει τις αδικίες του νόμου που επιβαρύνουν τους εκπαιδευτικούς- ασθενείς με Πολλαπλή Σκλήρυνση κατά πλάκας ζητά η ΟΛΜΕ

Να δοθεί οδηγία στις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε να δέχονται τις αιτήσεις μετάθεσης, απόσπασης και τοποθέτησης από όλους τους εκπαιδευτικούς που πάσχουν από Σκλήρυνση Κατά Πλάκας ζητά η ΟΛΜΕ.

Η Ομοσπονδία ζητάει από το Υπουργείο τη διόρθωση των αδικιών που δημιουργήθηκαν σε ασθενείς με Πολλαπλή Σκλήρυνση κατά πλάκας μετά την κατάργηση ουσιαστικά της παρ.8 του άρθρου 1 του νόμου 3194/03 και να  δημιουργηθεί σταθερό και δίκαιο σύστημα διορισμών, με ειδικό ποσοστό για εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες, όπως άλλωστε ο νόμος ορίζει για τον υπόλοιπο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ στηρίζει τα αιτήματα των εκπαιδευτικών με Σκλήρυνση Κατά Πλάκας και ζητάει από το Υπουργείο τη διόρθωση των αδικιών που δημιουργήθηκαν σε ασθενείς με Πολλαπλή Σκλήρυνση κατά πλάκας μετά την κατάργηση ουσιαστικά της παρ.8 του άρθρου 1 του νόμου 3194/03 και μετά τις νομοθετικές ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας από το 2019 μέχρι σήμερα.

Ο ν. 3194/03 είχε διορθώσει το Π.Δ. 50/96, καθώς αναφέρονταν μόνο η πάθηση και όχι οι ιδιαίτερα βαριές μορφές της νόσου, λαμβάνοντας υπόψη το ανίατο, απρόβλεπτης εξέλιξης και διαφόρων μορφών εξέλιξης της νόσου. Υπέρ αυτού συνηγορεί εξάλλου και ο ν.3402/05, ο οποίος χαρακτηρίζει στο άρθρο 24 τους ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας ως ευπαθή ομάδα ασθενών, χρήζουσα ιδιαίτερης πρόνοιας από την Πολιτεία, χωρίς διαχωρισμούς στις μορφές του.

Καθώς αρμόδιο για την κατάσταση αυτή είναι το Υπουργείο Παιδείας, πρέπει να θεραπεύσει τις αδικίες αυτές. Για αυτόν το λόγο προτείνουμε τα εξής :

  1. Να απαλειφθεί από το ΠΔ 50/96 η παρωχημένη νομικά και επιστημονικά τετραπληγία/παραπληγία και να αναφέρεται μόνο η πάθηση.

  2. Να έχουν τη δυνατότητα όλοι οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί να πάρουν μετάθεση πριν λήξει η διετία που απαιτείται ιδιαίτερα δε όσοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία.

  3. Να δημιουργηθεί σταθερό και δίκαιο σύστημα διορισμών, με ειδικό ποσοστό για εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες, όπως άλλωστε ο νόμος ορίζει για τον υπόλοιπο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

  4. Ειδικά για φέτος να δοθεί οδηγία στις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε να δέχονται τις αιτήσεις μετάθεσης, απόσπασης και τοποθέτησης από όλους τους εκπαιδευτικούς που πάσχουν από Σκλήρυνση Κατά Πλάκας με διεσταλμένη ερμηνεία του ΠΔ 50/96, καθώς υπάρχει νομικό έρεισμα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

«έξυπνες» κάμερες
Αττική: Ξεκίνησε η εγκατάσταση «έξυπνων» καμερών για οδική ασφάλεια – Πως θα στέλνουν τα πρόστιμα
Οι πρώτες επτά κάμερες τέθηκαν σε λειτουργία, ενώ έως τον Φεβρουάριο θα έχουν εγκατασταθεί άλλες 44 σε κεντρικές αρτηρίες της Αττικής
Αττική: Ξεκίνησε η εγκατάσταση «έξυπνων» καμερών για οδική ασφάλεια – Πως θα στέλνουν τα πρόστιμα
γιαπωνεζα
Ιαπωνία: Γάμος με τεχνητή νοημοσύνη μέσω ChatGPT – «Μου έμαθε τι σημαίνει αγάπη»
Μια 32χρονη αντάλλαξε όρκους με ψηφιακό σύντροφο σε τελετή με VR, προκαλώντας συζητήσεις για τα όρια ανθρώπου και AI
Ιαπωνία: Γάμος με τεχνητή νοημοσύνη μέσω ChatGPT – «Μου έμαθε τι σημαίνει αγάπη»
logo
Kick-off Meeting του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ “XPLORE” στη Βαρσοβία με τη συμμετοχή της ΔΠΕ Λασιθίου
Στη συνάντηση συμμετείχαν έξι εταίροι από πέντε ευρωπαϊκές χώρες οι οποίοι έθεσαν το πλαίσιο συνεργασίας και τις βάσεις για την ποιοτική υλοποίηση...
Kick-off Meeting του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ “XPLORE” στη Βαρσοβία με τη συμμετοχή της ΔΠΕ Λασιθίου