Μαθήτρια Γ΄Λυκείου προς Κεραμέως: Σχετικά με το το θέμα της μείωσης της ύλης των Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων μαθημάτων
Επιστολή της μαθήτριας Ιωάννας Ιακωβίδου για την εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Αξιότιμη κ. Κεραμέως

Διανύουμε την δεύτερη εβδομάδα επαναλειτουργίας των σχολείων. Αντιμετωπίζουμε ήδη πολλά θέματα με την εμφάνιση κρουσμάτων τόσο στη διαδικασία ιχνηλάτησης (2 μέρες την εβδομάδα σχεδόν κάθε εβδομάδα) και με την απουσία καθηγητών, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η παράδοση της ύλης.

Τα μαθήματα που χάνονται είναι πολλά σε καθημερινή βάση από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Πως θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε σε τέτοιες καταστάσεις για το υπόλοιπο της χρονιάς; Πως θα αναπληρωθεί η χαμένη ύλη για τους μαθητές που βρίσκονται σε καραντίνα αλλά και για τους καθηγητές που δεν μπορούν να τη παραδώσουν; 

Τα πράγματα είναι οριακά, οι χαμένες διδακτικές ώρες δεκάδες, και η ύλη στα ύψη . Σας καλώ λοιπόν να εξετάσετε το θέμα της μείωσης της ύλης των Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων μαθημάτων διότι οι περιπτώσεις αυτές δεν είναι μεμονωμένες αλλά λαμβάνουν χώρα σε κάθε ελληνικό σχολείο , σε κάθε οικογένεια και σε κάθε Έλληνα μαθητή του 2022 που αγωνιά ,αγωνίζεται και υπομένει κάτω από αυτές τις πρωτόγνωρες καταστάσεις. 


Σας ευχαριστώ.

Ιωάννα Ιακωβίδου  - Μαθήτρια Γ’ Λυκείου 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

IKONIKI PRAGMATIKOTITA
Η εικονική πραγματικότητα μπαίνει στα σχολεία ή το σύνδρομο της Μαρίας Αντουανέτας!
Παιδιά και Εικονική Πραγματικότητα: Ανάπτυξη ή Ρίσκο; Η αβεβαιότητα των επιστημονικών δεδομένων και τα ερωτήματα για τη χρήση VR στην παιδική ηλικία
Η εικονική πραγματικότητα μπαίνει στα σχολεία ή το σύνδρομο της Μαρίας Αντουανέτας!