τηλεκπαίδευση
«Φτάνει πια με την "καραμέλα" της τηλεκπαίδευσης! Τηλεκπαίδευση στην πανδημία, στις καταλήψεις, στο σεισμό, στην κακοκαιρία, σε αναρρωτική άδεια covid! Η μοναδική έγνοια της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ είναι να παρουσιάσει την κάλπικη εικόνα μιας "κανονικότητας"», σημειώνουν οι Παρεμβάσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

«Φτάνει πια με την τηλεκπαίδευση! Πάρτε τώρα μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία», υπογραμμίζουν οι Παρεμβάσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τις ανακοινώσεις υπουργείου Παιδείας και κυβερνητικού εκπροσώπου για εξ αποστάσεως εκπαίδευση με κλειστές σχολικές μονάδες.

«Καμιά συγγνώμη δεν μπορεί να συγκαλύψει το κυβερνητικό έγκλημα και τη γύμνια του "επιτελικού κράτους"», σημειώνουν ακόμα οι Παρεμβάσεις ΔΕ σχετικά με τα όσα ανέφερε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στο υπουργικό Συμβούλιο της Τετάρτης για την κακοκαιρία «Ελπίδα» και το φιάσκο με τους εγκλωβισμένους στην Αττική Οδό.

«Φτάνει πια με την "καραμέλα" της τηλεκπαίδευσης! Τηλεκπαίδευση στην πανδημία, τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις, τηλεκπαίδευση στον σεισμό, τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία, τηλεκπαίδευση ζητείται να παρέχουν οι εκπαιδευτικοί που είναι σε αναρρωτική άδεια με covid! Η μοναδική έγνοια της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ είναι να παρουσιάσει την κάλπικη εικόνα μιας "κανονικότητας" στη Δημόσια Εκπαίδευση και να συγκαλύψει την πραγματικότητα της εγκατάλειψης των Δημόσιων Σχολείων», επισημαίνεται παράλληλα.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση των Παρεμβάσεων ΔΕ:

Καμιά συγγνώμη δεν μπορεί να συγκαλύψει το κυβερνητικό έγκλημα και τη γύμνια του «επιτελικού κράτους»!

Φτάνει πια με την τηλεκπαίδευση! Πάρτε τώρα μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία!

Εδώ και τέσσερεις μέρες ο λαός είναι αντιμέτωπος το πρωτόγνωρο χάος και τις τραγικές καταστάσεις που γέννησε η κυβερνητική πολιτική, η ανικανότητα και η πλήρης χρεοκοπία του περιβόητου «επιτελικού κράτους» που βούλιαξε για μια ακόμα φορά μπροστά στην κακοκαιρία.

Εδώ και μια εβδομάδα οι ίδιοι ενημέρωναν για τον «ιστορικό χιονιά» που έρχεται, στήνοντας ένα σκηνικό βιβλικής καταστροφής με τη γνώριμη πλέον συνταγή της τρομοϋστερίας, για να συγκαλύψουν τη γύμνια του κρατικού μηχανισμού και το καθεστώς διάλυσης που εξακολουθεί να επικρατεί από την πολιτική που διαχρονικά εφάρμοσαν τόσο η κυβέρνηση της ΝΔ αλλά και οι προκάτοχοί της.

Και μπροστά στην επέλαση της κακοκαιρίας αποκαλύφθηκε ξανά το μέγεθος της διάλυσης του κρατικού μηχανισμού, οι επιπτώσεις των ιδιωτικοποιήσεων, η εγκατάλειψη των κοινωνικών δομών. Χιλιάδες εγκλωβισμένοι στην Αττική Οδό, το πιο ακριβοπληρωμένο έργο με τον ιδρώτα του ελληνικού λαού, άλλοι τόσοι στις μεγάλες κεντρικές οδικές αρτηρίες! Χιλιάδες επίσης νοικοκυριά παραμένουν μέχρι και σήμερα χωρίς ρεύμα και θέρμανση! Εκατοντάδες συνοικίες παραμένουν αποκλεισμένες από τον πάγο περιμένοντας την «ελπίδα» από τις αχτίδες του ήλιου!

Η κυβέρνηση της ΝΔ, που ήταν άφαντη για τρεις ολόκληρες ημέρες κήρυξε «γενική αργία» για να δραπετεύσει από τις τεράστιες ευθύνες της για το μπάχαλο που επικρατεί μέχρι και αυτή την ώρα. Και όλα αυτά συμβαίνουν λίγες ημέρες μετά τις πομπώδεις κυβερνητικές φιέστες για την έλευση των Rafale. Φορτώνουν στις πλάτες του λαού μας αμέτρητα δις ευρώ χρέη για τους πολεμικούς εξοπλισμούς, υπηρετώντας τα συμφέροντα των ξένων και χρεοκοπούν τις κρατικές υποδομές εγκαταλείποντάς τον στο έλεος της πανδημίας και της κακοκαιρίας.

Όσες συγνώμες κι αν ζητήσει ο Μητσοτάκης και το επιτελείο του δεν μπορεί να ξεπλύνει τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησής του για την τραγική κατάσταση που αντιμετωπίζουμε. Μόνο οργή και αγανάκτηση προκαλούν οι υποκριτικές δηλώσεις του για «απόδοση ευθυνών» στον κρατικοδίαιτο μεγαλοκαρχαρία ιδιοκτήτη της «Αττικής Οδού», που όλες οι κυβερνήσεις όχι μόνο διατήρησαν αλλά και επιδότησαν με κρατικό χρήμα για δεκαετίες ολόκληρες.

Η εικόνα των εκατοντάδων εγκλωβισμένων οχημάτων αποτελούν την έμπρακτη απόδειξη του τι σημαίνουν οι πολυδιαφημιζόμενες «Συμπράξεις Ιδιωτικού – Δημόσιου Τομέα» (ΣΔΙΤ), που η ΝΔ προωθεί και θέλει να επιβάλει ως καθεστώς και στα Δημόσια Σχολεία! Τα επιχειρηματικά συμφέροντα και το μεγάλο κεφαλαίο είναι και θα παραμείνουν αδίστακτα. Δεν πρόκειται να δώσουν δεκάρα τσακιστή για το λαό και την προστασία του, για τη δημιουργία και ενίσχυση των υποδομών. Το μοναδικό μέλημά τους είναι η αδιάκοπη κερδοφορία τους.

Μπροστά στην κατάσταση αυτή, η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ περιμένουν την … άνοδο της θερμοκρασίας(!) για να λιώσουν τα χιόνια και ο πάγος από τα προαύλια των σχολείων και τους γύρω δρόμους. Κανένα μέτρο δεν έχει ληφθεί για το καθάρισμα των σχολείων και των δρόμων ώστε να διασφαλιστεί η ασφαλής μετάβαση των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Αντίθετα, ενεργοποιείται ξανά ως πανάκεια η τηλεκπαίδευση στα σχολεία που οι ίδιοι έκλεισαν επειδή δεν έλαβαν έγκαιρα μέτρα. 

Φτάνει πια με την «καραμέλα» της τηλεκπαίδευσης! Τηλεκπαίδευση στην πανδημία, τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις, τηλεκπαίδευση στον σεισμό, τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία, τηλεκπαίδευση ζητείται να παρέχουν οι εκπαιδευτικοί που είναι σε αναρρωτική άδεια με covid! Η μοναδική έγνοια της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ είναι να παρουσιάσει την κάλπικη εικόνα μιας «κανονικότητας» στη Δημόσια Εκπαίδευση και να συγκαλύψει την πραγματικότητα της εγκατάλειψης των Δημόσιων Σχολείων. Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ αδιαφορεί πλήρως για τις καταστροφικές παιδαγωγικές και ψυχοσυναισθηματικές συνέπειες που προκαλεί η τηλεκπαίδευση στη νέα γενιά.

Αδιαφορούν ακόμη και για το γεγονός ότι υπάρχουν μαθητές/τριες που δεν έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο, δεν έχουν υπολογιστή, συνδέονται με κινητό ή και σταθερό τηλέφωνο, δεν έχουν ρεύμα ή θέρμανση στα σπίτια τους. Απαιτούν από εμάς, με προφορικές εντολές, εκβιασμούς και εκφοβισμό να γίνουμε συμμέτοχοι στο ότι η τηλεκπαίδευση μετατρέπεται σε μαθησιακή διαδικασία κατά την οποία προχωρά κανονικά η ύλη! Γι’ αυτό άλλωστε και αποφασίζουν ότι οι Πανελλαδικές εξετάσεις και η τράπεζα θεμάτων θα διεξαχθούν κανονικά!

•  Η κυβέρνηση να πάρει τώρα μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια. Να καθαριστούν τώρα τα σχολεία και οι δρόμοι ώστε να εξασφαλιστεί η πρόσβαση για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Στις περιοχές που δεν υπάρχει πρόβλημα να λειτουργήσουν τα σχολεία κανονικά!

• Καμία τηλεκπαίδευση από τα σπίτια μας και με δικά μας μέσα. Η εργασία μας και όλα τα υπηρεσιακά μας καθήκοντα εκτελούνται στον εργασιακό μας χώρο, δηλαδή στα σχολεία μας. Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καμία υποχρέωση να μετατρέψουν το σπίτι τους σε χώρο εργασίας ούτε οφείλουν να έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό! Εάν δεν υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στα σχολεία ή δεν μπορεί να υποστηριχθεί, εξαιτίας έλλειψης τεχνολογικών μέσων ή δικτύου, δηλώνουμε αδυναμία!

• Αυτούς που με την πολιτική τους κλείνουν τα σχολεία, με τους αγώνες μας θα τους αναγκάσουμε να απολογηθούν.

Ως Αγωνιστικές Παρεμβάσεις καλούμε την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ να πάρουν θέση απέναντι στα προβλήματα αυτά, επαναφέροντας τις αποφάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στην τηλεκπαίδευση.

Ιανουάριος 2022
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις
Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syllipsi.jpg
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Γιάφκα στο Παγκράτι: Σύλληψη 49χρονου για την αποθήκη «οπλοστάσιο» – Φιλόλογος φέρεται να είναι ο ενοικιαστής
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Bullying πατέρα σε 17χρονη μαθήτρια στη Γλυφάδα
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)
Γλυφάδα: Πατέρας μαθήτριας χτύπησε 17χρονη μπροστά στα μάτια άλλων ανηλίκων
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)