«Η προσφώνηση «δάσκαλε» έχει πολύ βαρύ ιστορικό φορτίο σε αυτόν τον τόπο!»
Για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που δίνουν τον καθημερινό αγώνα μέσα στις τάξεις,  πρώτιστος στόχος είναι να διαφυλάξουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας αλλά και το αγωνιστικό τους φρόνημα, αυτό δηλαδή που τρομάζει όσο τίποτα την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και το σύστημα που υπηρετεί.

Όργιο τρομοκρατίας απέναντι στους αγωνιζόμενους μαθητές καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα το εκπαιδευτικό σωματείο σημειώνει ότι η κυβέρνηση συνεπικουρούμενη από πρόθυμους δημάρχους, δήθεν «αγανακτισμένους γονείς», αλλά και ορισμένους διευθυντές σχολείων στρέφεται απέναντι στους αγωνιζόμενους μαθητές και τoν πολύμορφο αγώνα τους.

«Συλλήψεις μαθητών στο χώρο του σχολείου, δήμαρχοι σε ρόλο κλειδαρά ή εισαγγελέα απειλώντας με περικοπή της χρηματοδότησης, γραφικοί διευθυντές που κάνουν το νυχτοφύλακα, τραμπουκισμοί «αγανακτισμένων γονέων» σε μαθητές γυμνασίου ακόμα και οργανωμένες ομάδες φασιστών όπως έγινε στο 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου. Φαίνεται ότι έτσι αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση τα «ειδικά μέτρα στήριξης» ώστε να αντιμετωπιστούν τα τεράστια κενά σε γνωστικό επίπεδο, αλλά και τα ψυχολογικά και κοινωνικά προβλήματα που δημιούργησε η εγκληματική διαχείριση της πανδημίας από την πλευρά της» επισημαίνει η Ά  ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Θεσσαλονίκης                    

ΨΗΦΙΣΜΑ

Όργιο τρομοκρατίας απέναντι στους αγωνιζόμενους μαθητές μας

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Καταγγέλλουμε το όργιο τρομοκρατίας που εξαπολύει η κυβέρνηση συνεπικουρούμενη από πρόθυμους δημάρχους, δήθεν «αγανακτισμένους γονείς», αλλά και ορισμένους διευθυντές σχολείων απέναντι στους αγωνιζόμενους μαθητές και τoν πολύμορφο αγώνα τους.

Πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια, κινητοποιήσεις σε δήμους, περιφέρειες, διευθύνσεις αλλά και εκατοντάδες καταλήψεις σε όλη τη χώρα δίνουν τον τόνο σε ένα δίκαιο αγώνα για ανοιχτά, αλλά και ασφαλή σχολεία. Οι μαθητές μας διεκδικούν ένα σχολείο που θα τους μορφώνει ολόπλευρα, θα τους βοηθά να αναπτύσσουν την προσωπικότητά τους, θα καλύπτει τις σύγχρονες μορφωτικές τους ανάγκες. Αντιδρούν σε ένα σχολείο φροντιστηριοποιημένο, εξεταστικό μαραθώνιο που κριτήριο για το ποιος θα συνεχίσει τις σπουδές του ή όχι είναι το πορτοφόλι της οικογένειας.

Η κυβέρνηση αξιοποιεί απέναντι στο μαθητικό κίνημα όλα τα μέσα.  Συλλήψεις μαθητών στο χώρο του σχολείου, δήμαρχοι σε ρόλο κλειδαρά ή εισαγγελέα απειλώντας με περικοπή της χρηματοδότησης, γραφικοί διευθυντές που κάνουν το νυχτοφύλακα, τραμπουκισμοί «αγανακτισμένων γονέων» σε μαθητές γυμνασίου ακόμα και οργανωμένες ομάδες φασιστών όπως έγινε στο 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου. Φαίνεται ότι έτσι αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση τα «ειδικά μέτρα στήριξης» ώστε να αντιμετωπιστούν τα τεράστια κενά σε γνωστικό επίπεδο, αλλά και τα ψυχολογικά και κοινωνικά προβλήματα που δημιούργησε η εγκληματική διαχείριση της πανδημίας από την πλευρά της.

Είναι πραγματικά κατάπτυστη η επιδίωξη της κυβέρνηση να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε κομμάτι αυτού του μηχανισμού. Απειλεί με κυρώσεις τους εκπαιδευτικούς  που δεν σαμποτάρουμε τις δίκαιες μαθητικές κινητοποιήσεις, προχωρώντας σε τηλεκπαίδευση τις μέρες που το σχολείο τελεί υπό κατάληψη και μάλιστα κάνοντας τους τηλεκαταδότες σε βάρος των αγωνιζόμενων μαθητών μας! Η υπουργός παιδείας έφτασε στο σημείο να ζητά από τους γονείς να καταδώσουν εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν τηλεκπαίδευση τις μέρες της κατάληψης, σε αγαστή συνεργασία με «πρόθυμους» διευθυντές εκπαίδευσης!  Να ενημερώσουμε την κυβέρνηση και το υπουργείο, που καμία επαφή δεν έχουν με τη σχολική πραγματικότητα, ότι οι εκπαιδευτικοί έχουμε με τους μαθητές μας σχέση παιδαγωγική και όχι σχέση χωροφύλακα. Αντί λοιπόν να ασχολούνται με αστυνομικού τύπου επιχειρήσεις, που παρεμπιπτόντως είναι και εντελώς ανεφάρμοστες για όποιον έχει περάσει έστω απ’ έξω από μια σχολική τάξη, να πάρουν μέτρα στήριξης της εκπαιδευτικής διαδικασίας ώστε να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τα τεράστια γνωστικά κενά, τα ψυχολογικά και κοινωνικά προβλήματα που άφησε στους μαθητές μας η πανδημία και η εγκληματική πολιτική της.

Για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που δίνουν τον καθημερινό αγώνα μέσα στις τάξεις,  πρώτιστος στόχος είναι να διαφυλάξουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας αλλά και το αγωνιστικό τους φρόνημα, αυτό δηλαδή που τρομάζει όσο τίποτα την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και το σύστημα που υπηρετεί. Τους το ξεκαθαρίζουμε με κάθε τρόπο: Καταδότες των μαθητών μας δε θα γίνουμε.  Όλο αυτό το διάστημα δώσαμε μάχη να κρατήσουμε τους μαθητές σε επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία, να τους στηρίξουμε σε αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες, λειτουργώντας πρωτόβουλα, έχοντας υψηλό το αίσθημα της ευθύνης. Αυτή η στάση ενίσχυσε ακόμα περισσότερους τους δεσμούς με τους μαθητές μας, τη σχέση εμπιστοσύνης, το παιδαγωγικό κλίμα μέσα στις τάξεις. Ε όχι. Τινάξατε στον αέρα με την πολιτική σας τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, δε θα σας αφήσουμε να διαστρεβλώσετε και το ρόλο μας.

Σας απαντάμε ότι  η προσφώνηση «δάσκαλε» έχει πολύ βαρύ ιστορικό φορτίο σε αυτόν τον τόπο. Δεν λερώθηκε σε πολύ δύσκολους καιρούς, δεν θα σας αφήσουμε τη βρωμίσετε τώρα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syllipsi.jpg
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Γιάφκα στο Παγκράτι: Σύλληψη 49χρονου για την αποθήκη «οπλοστάσιο» – Φιλόλογος φέρεται να είναι ο ενοικιαστής
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Bullying πατέρα σε 17χρονη μαθήτρια στη Γλυφάδα
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)
Γλυφάδα: Πατέρας μαθήτριας χτύπησε 17χρονη μπροστά στα μάτια άλλων ανηλίκων
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)