Την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στο 2ο Δημοτικό σχολείο Λαγκαδά σύσκεψη του διοικητικού συμβουλίου της Ε ΕΛΜΕ Θ με μέλη των συλλόγων γονέων του δήμου Λαγκαδά.
Συζητήθηκε το οξύτατο στεγαστικό πρόβλημα των σχολείων του δήμου Λαγκαδά. Το 1ο και 2ο Γυμνάσιο Λαγκαδά από το Σεπτέμβριο κρίθηκαν ακατάλληλα. Από τότε βρίσκονται σε μία μεταβατική κατάσταση που προκαλεί πολλά προβλήματα και εγείρει σοβαρές ανησυχίες για το μέλλον τους. Στο 1ο γυμνάσιο τα μαθήματα γίνονται και σε kibo που ήρθαν πολύ καθυστερημένα και όπου επικρατούν χαμηλές θερμοκρασίες (λίγα θερμαντικά σώματα, πόρτες και παράθυρα ανοιχτά ), η τροφοδοσία με πετρέλαιο για τα υπόλοιπα δεν είναι επαρκής κι έτσι υπάρχουν μεσοδιαστήματα χωρίς καθόλου θέρμανση, ενώ είναι ελλιπής και ο αριθμός τουαλετών.
Προβλήματα υπάρχουν και στο δεύτερο γυμνάσιο που στεγάζεται πλέον με το 3ο Γυμνάσιο Λαγκαδά στο Κολχικό. Οι εκπαιδευτικοί εξαναγκάζονται να εκτελούν τα διοικητικά και εκπαιδευτικά τους καθήκοντα σε καρέκλες δίπλα στο χώρο του κυλικείου! Αυτό που ανησυχεί ιδιαίτερα γονείς και εκπαιδευτικούς είναι η πολύμηνη καθυστέρηση λήψης απόφασης για ανέγερση η επισκευή των δύο σχολείων σε συνδυασμό με τις διαρροές που μιλούν για μεθοδευμένη συγχώνευση του 2ου με το 3ου Γυμνάσιου. Σε όλα τα παραπάνω πρέπει να προστεθεί και η μηδενική ενίσχυση των σχολείων από τη σχολική επιτροπή, καθώς και η ύπαρξη κενών ακόμα και τώρα, 4 μήνες μετά την έναρξη των σχολείων.
Εκφράστηκε η αγωνία των γονέων και των συναδέλφων για το έντονο κτιριακό πρόβλημα των σχολείων και η ανάγκη για κοινές δράσεις με την ΕΛΜΕ με σκοπό τη λύση των προβλημάτων.
Δόθηκε η δυνατότητα στον πρόεδρο και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου να ενημερώσουν τους γονείς για τη συνολικότερη εκπαιδευτική πολιτική που απειλεί το δημόσιο σχολείο ως προς το χαρακτήρα, το περιεχόμενο και το ρόλο του.
Έγινε αναφορά στα οξυμένα προβλήματα που προέκυψαν από την εγκληματική διαχείριση της πανδημίας, με την ανυπαρξία μέτρων προστασίας για την ασφαλή λειτουργία τους. Αναλύσαμε στους γονείς ότι η εκπαιδευτική πολιτική, με δούρειο ίππο την αξιολόγηση, επιδιώκει να δημιουργήσει ένα σχολείο που θα λειτουργεί ως επιχείρηση (η ευθύνη για την εύρεση πόρων μεταφέρεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς, δεξιότητες αντί για ολόπλευρη γνώση, ατομική ευθύνη μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων για όλες τις παθογένειες του σχολείου, υποταγή των εκπαιδευτικών και μετατροπή από λειτουργούς σε υπαλλήλους γραφειοκράτες).
Υπογραμμίστηκε, επίσης, ότι η εφαρμογή σκληρών εξεταστικών πλεγμάτων (εξετάσεις PISA, διεθνής και εγχώρια, τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ) θα οδηγήσει τους μαθητές να αφομοιώσουν αίσθημα της αποτυχίας και να εγκαταλείψουν το σχολείο μετά την υποχρεωτική εκπαίδευση, ώστε να κατευθυνθούν στις δομές κατάρτισης στερώντας τους το όνειρο της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και βελτίωση της ζωής τους.
Η συζήτηση με τους γονείς ανέδειξε την κοινή εκτίμηση για την αναποτελεσματικότητα της "τηλεκπαίδευσης", η οποια δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη ζωντανή διδασκαλία δημιουργώντας μαθησιακά κενά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα.
Στο τέλος της σύσκεψης αποφασίστηκε να γίνει νέα διευρυμένη σύσκεψη με τους γονείς. Άμεσα κι από κοινού, παράσταση στη δημοτική αρχή η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 10/2. Οργάνωση κινητοποίησης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη