Πανελλαδικές 2022: Πρόσκληση για συγκρότηση Κεντρικής Επιτροπής στα ειδικά μαθήματα
INTIME NEWS
Εκδήλωση ενδιαφέροντος Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών Δ.Ε. για τη συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων καθώς και της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Εξετάσεων (ΚΕΕΕ) έτους 2022 - Κατάρτιση πινάκων με προτεινόμενους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου

Καλούνται οι  Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε. και οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τη συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων  καθώς και της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Εξετάσεων (ΚΕΕΕ) έτους 2022, των πανελλαδικώς εξεταζόμενων Ειδικών Μαθημάτων.

Αναλυτικότερα, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε. και οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. αφορούν τους κλάδους ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ34, ΠΕ79, ΠΕ79.01 (πρώην ΠΕ16) και ΠΕ81 για τα εξής πανελλαδικώς εξεταζόμενα Ειδικά Μαθήματα.

  1. Αγγλικά
  2. Γαλλικά
  3. Γερμανικά
  4. Ιταλικά
  5. Ισπανικά
  6.  Ελεύθερο Σχέδιο
  7. Γραμμικό Σχέδιο
  8.  Αρμονία
  9. Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων

Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε. και οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε που ενδιαφέρονται για συμμετοχή στην Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων, να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους μέσω των Διευθύνσεων Δ.Ε., προκειμένου να εκδοθεί η σχετική Υπουργική Απόφαση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 της με αριθμ.πρωτ.Φ253/128314/Β6 (ΦΕΚ 1538-Β’/10-12-2002) Υπουργικής Απόφασης όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Για το Ειδικό Μάθημα των Ισπανικών μπορούν να ορίζονται και εκπαιδευτικοί Δ.Ε. των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ05, ΠΕ06 και ΠΕ07 οι οποίοι έχουν και πτυχίο Πανεπιστημίου της Ισπανικής γλώσσας ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε Πανεπιστήμια της Ισπανίας.

Β. Καλούνται οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε. κλάδου ΠΕ 79 και οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. κλάδου ΠΕ79.01 για τα παρακάτω πανελλαδικώς εξεταζόμενα Μουσικά Μαθήματα:

Μουσική Αντίληψη και Γνώση, και Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία που ενδιαφέρονται για συμμετοχή στην Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Εξετάσεων (ΚΕΕΕ) του έτους 2022, να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους μέσω των Διευθύνσεων Δ.Ε., προκειμένου να εκδοθεί η σχετική Υπουργική Απόφαση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 της αριθμ.πρωτ.Φ.253/69990/Α5/2019 (ΦΕΚ 1736-Β’) Υπουργικής Απόφασης. Οι εξετάσεις των Ειδικών Μαθημάτων και των νέων Μουσικών Μαθημάτων θα διεξαχθούν σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε με την αρ. πρωτ. Φ253.2/40410/Α5/8-4-2022 (ΑΔΑ: 6ΩΟΣ46ΜΤΛΗ-ΛΔ3) Υπουργική Απόφαση. 

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν βαθμό Α΄, ενώ Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να έχουν σύζυγο ή κώλυμα συγγένειας εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και τρίτου βαθμού με υποψήφιο που μετέχει στις παραπάνω Πανελλαδικές Εξετάσεις. Επίσης, δεν μπορεί να συμμετέχει στην ΚΕΕΜ ή στην ΚΕΕΕ όποιος προετοιμάζει εκτός σχολικού προγράμματος υποψήφιους για τις εξετάσεις των εν λόγω μαθημάτων ή συνδέεται με οποιαδήποτε σχέση με ιδιωτικό εκπαιδευτικό φορέα, στον οποίο προετοιμάζονται υποψήφιοι των μαθημάτων αυτών, καθώς επίσης και όποιος είναι συγγραφέας εξωσχολικού βοηθήματος για υποψήφιους, που είναι συναφές με το εξεταζόμενο μάθημα.

Όσοι από τους ενδιαφερόμενους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικούς Δ.Ε. πληρούν τις ως άνω προϋποθέσεις θα πρέπει να συμπληρώσουν την αντίστοιχη συνημμένη Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση και να την καταθέσουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή την Διεύθυνση Δ.Ε. αντίστοιχα όπου ανήκουν, αποκλειστικά κατά το χρονικό διάστημα έως 6 Μαΐου 2022. Επισημαίνεται ότι οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων και οι προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούνται θα ελεγχθούν για τους εκπαιδευτικούς με ευθύνη των Διευθυντών Δ.Ε. σε συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε.,
ενώ για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, οι οποίοι κατά περίπτωση, συνεκτιμώντας επιπλέον στοιχεία όπως η εμπειρία, η συνέπεια και η οργανωτικότητα, θα καταρτίσουν καταλόγους με τους προτεινόμενους εκπαιδευτικούς και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου αντίστοιχα.

Δείτε το έγγραφο

Κατάρτιση πινάκων με προτεινόμενους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου

Κατάρτιση πινάκων με προτεινόμενους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικούς Δ.Ε. για τη συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων (ΚΕΕΜ) καθώς και της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Εξετάσεων (ΚΕΕΕ) έτους 2022

Όπως περιγράφεται στο ως άνω σχετικό έγγραφό μας, το οποίο σας έχει κοινοποιηθεί, δίνεται η δυνατότητα στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και στους εκπαιδευτικούς Δ.Ε. των Γενικών Λυκείων και ΕΠΑΛ της χώρας να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή στηνΚεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων (ΚΕΕΜ) ή στην Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Εξετάσεων (ΚΕΕΕ) έτους 2022. Οι εξετάσεις των Ειδικών Μαθημάτων και νέων Μουσικών Μαθημάτων θα διεξαχθούν σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε με την αρ. πρωτ. Φ253.2/40410/Α5/8-4-2022 (ΑΔΑ: 6ΩΟΣ46ΜΤΛΗ-ΛΔ3) Υπουργική Απόφαση.

Με το ως άνω σχετικό έγγραφο οι ενδιαφερόμενοι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ81 (πρώην ΠΕ12.02), ΠΕ79, ΠΕ79.01 (πρώην ΠΕ16) και ΠΕ34, για κάθε ένα από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα Ειδικά Μαθήματα ή νέα Μουσικά Μαθήματα:

1) Αγγλικά 8) Αρμονία
2) Γαλλικά 9) Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων
3) Γερμανικά 10) Μουσική Αντίληψη και Γνώση
4) Ιταλικά 11)Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία
5) Ισπανικά
6) Ελεύθερο Σχέδιο
7) Γραμμικό Σχέδιο

καλούνται να συμπληρώσουν τη συνημμένη Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση και να την καταθέσουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή στη Διεύθυνση Δ.Ε. όπου ανήκουν αντίστοιχα, αποκλειστικά κατά το χρονικό διάστημα έως 6 Μαΐου 2022. Για το Ειδικό Μάθημα των Ισπανικών μπορούν να ορίζονται και εκπαιδευτικοί Δ.Ε. των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ05, ΠΕ06 και ΠΕ07 οι οποίοι έχουν και πτυχίο Πανεπιστημίου της Ισπανικής γλώσσας ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε Πανεπιστήμια της Ισπανίας.

Έπειτα από την κατάθεση των Αιτήσεων – Υπεύθυνων Δηλώσεων των ενδιαφερόμενων Συντονιστών Ε.Ε. και εκπαιδευτικών και προκειμένου να εκδοθεί εγκαίρως η Υπουργική Απόφαση για τον ορισμό της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων (ΚΕΕΜ) έτους 2022 σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 της με αριθμ.πρωτ.Φ253/128314/Β6/2002 (ΦΕΚ 1538 Β’) ΥΑ, καθώς και η Υπουργική Απόφαση για τον ορισμό της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Εξετάσεων (ΚΕΕΕ) έτους 2022 σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 της αριθμ.πρωτ.Φ.253/69990/Α5/2019 (ΦΕΚ 1736 Β’) Υ.Α., θα ακολουθηθεί η παρακάτω διαδικασία:
Οι Αιτήσεις – Υπεύθυνες Δηλώσεις των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών και οι προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούνται από εκείνους θα ελεγχθούν ενδελεχώς με ευθύνη των Διευθυντών Δ.Ε.. 

Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν βαθμό Α΄. 

Οι Αιτήσεις – Υπεύθυνες Δηλώσεις των ενδιαφερομένων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και οι προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούνται από εκείνους θα ελεγχθούν ενδελεχώς με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης. 

Επίσης, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να έχουν σύζυγο ή κώλυμα συγγένειας εξ αίματος ή εξ αγχιστείας μέχρι και τρίτου βαθμού με υποψήφιο που μετέχει στις παραπάνω Πανελλαδικές Εξετάσεις. Τέλος, δεν μπορεί να συμμετέχει στην ΚΕΕΜ ή στην ΚΕΕΕ όποιος προετοιμάζει εκτός σχολικού προγράμματος υποψήφιους για τις εξετάσεις των εν λόγω μαθημάτων ή συνδέεται με οποιαδήποτε σχέση με ιδιωτικό εκπαιδευτικό φορέα, στον οποίο προετοιμάζονται υποψήφιοι των μαθημάτων αυτών, καθώς επίσης και όποιος είναι συγγραφέας εξωσχολικού βοηθήματος για υποψήφιους, που είναι συναφές με το εξεταζόμενο μάθημα. 

Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου των τυπικών προϋποθέσεων οι Διευθυντές Δ.Ε. σε συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς και οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης για τους υποψηφίους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, συνεκτιμώντας επιπλέον στοιχεία όπως η εμπειρία, η συνέπεια και η οργανωτικότητα, θα καταρτίσουν κατά την κρίση τους καταστάσεις με τους προτεινόμενους εκπαιδευτικούς και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου αναγράφοντας υποχρεωτικά όλα τα στοιχεία τους για κάθε ένα από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα Ειδικά Μαθήματα ή νέα Μουσικά Μαθήματα.
Οι Διευθυντές Δ.Ε. επίσης θα πρέπει να καταρτίσουν επιπλέον καταστάσεις ανά Ειδικό Μάθημα ή νέο Μουσικό Μάθημα στις οποίες θα περιέχεται το σύνολο των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών και να διαβιβάσουν όλες τις καταστάσεις (προτεινόμενων και μη προτεινόμενων) καθώς και τις αντίστοιχες πρωτότυπες Αιτήσεις-Υπεύθυνες Δηλώσεις στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης. Αντίστοιχα, οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης θα πρέπει να καταρτίσουν επιπλέον καταστάσεις ανά Ειδικό Μάθημα ή νέο Μουσικό Μάθημα στις οποίες θα περιέχεται το σύνολο των ενδιαφερόμενων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου
(προτεινόμενων και μη προτεινόμενων). 

Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, αφού προβούν στον τελικό έλεγχο, θα αποστείλουν όλες τις καταστάσεις και τις πρωτότυπες Αιτήσεις – Υπεύθυνες Δηλώσεις όλων των ενδιαφερομένων (εκπαιδευτικών και Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, προτεινόμενων και μη προτεινόμενων) στην υπηρεσία μας αποκλειστικά ταχυδρομικώς με εμπιστευτικό πρωτόκολλο το αργότερο μέχρι τις 13 Μαΐου 2022. Επισημαίνεται ότι οι προτάσεις θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε διατυπωμένες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και λόγω του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου που θα έχουν δεν πρέπει να αποσταλούν σε καμία περίπτωση με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Δείτε το έγγραφο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες