Σημαντικά προβλήματα στις κτιριακές τους εγκαταστάσεις παρουσιάζουν σχολεία του Δήμου Ηρακλείου.
«Τα άλλοθι της υποχρηματοδότησης των δήμων, της έλλειψης αιθουσών, των containerς στα προαύλια για να καλύψουν τη δίχρονη προσχολική αγωγή που προβάλλει η δημοτική αρχή Ηρακλείου για την ολιγωρία να εξασφαλίσει τους πόρους για τη συντήρηση των σχολείων και την υποστελέχωση με διδακτικό προσωπικό, δεν πείθουν γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Γ. Σεφέρης».
«Η πρόσφατη καταγραφή από τον σύλλογό μας που συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό για κάθε σχολική μονάδα που αντιμετωπίζει κτιριακά προβλήματα ανέδειξε επιπλέον τη σοβαρότητα της κατάστασης για την εγκατάλειψη των σχολικών μονάδων μαζί με τα προβλήματα που κατέθεσαν σύλλογοι γονέων του δήμου μας» προσθέτει.
Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών
Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Γ. Σεφέρης»:
Διαδικτυακή σύσκεψη Συλλόγων γονέων και Εκπαιδευτικών σωματείων στον δήμο Ηρακλείου Αττικής μετά το κάλεσμα του Συλλόγου Γονέων του 1ου Γυμνασίου
Ο Σύλλογός μας «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ» ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Ηρακλείου Αττικής και συμμετείχε την Τετάρτη 13 Απριλίου2022 στη διαδικτυακή σύσκεψη, συμβάλλοντας ουσιαστικά και εποικοδομητικά στη συζήτηση γύρω από τα σημαντικά προβλήματα των κτιριακών εγκαταστάσεων των σχολείων του δήμου Ηρακλείου και φυσικά των τριών σχολείων της πόλης που έζησαν τις συνέπειες του σεισμού του 2019.
Τα μηνύματα και το κοινά συμπεράσματα όσων θέλουν να αντιληφθούν και να μην ωραιοποιήσουν την πραγματικότητα είναι ότι:
Τα άλλοθι της υποχρηματοδότησης των δήμων, της έλλειψης αιθουσών, των containerς στα προαύλια για να καλύψουν τη δίχρονη προσχολική αγωγή που προβάλλει η δημοτική αρχή Ηρακλείου για την ολιγωρία να εξασφαλίσει τους πόρους για τη συντήρηση των σχολείων και την υποστελέχωση με διδακτικό προσωπικό, δεν πείθουν γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, που θα συνεχίσουν να υπερασπίζονται το δημόσιο σχολείο και θα αντιστέκονται σε ό,τι οδηγεί στην αποδόμησή του.
Στην τηλεδιάσκεψη ακούστηκε πολλές φορές ότι η εκπαιδευτική κοινότητα είναι ενιαία και είμαστε όλοι μαζί, όσο κι αν κάποιοι προσπαθούν να μας φέρουν αντιμέτωπους. Ο Σύλλογός μας ανέδειξε τα θέματα που ξεκινούν από την προσχολική αγωγή και συνεχίζονται και στις επόμενες εκπαιδευτικές βαθμίδες. Η πρόσφατη καταγραφή από τον σύλλογό μας που συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό για κάθε σχολική μονάδα που αντιμετωπίζει κτιριακά προβλήματα ανέδειξε επιπλέον τη σοβαρότητα της κατάστασης για την εγκατάλειψη των σχολικών μονάδων μαζί με τα προβλήματα που κατέθεσαν σύλλογοι γονέων του δήμου μας.
Μαζί και με τους εκπροσώπους της ΕΛΜΕ αναδείξαμε τις αντίξοες συνθήκες σε κάθε βαθμίδα (έλλειψη εκπαιδευτικού και ειδικού-βοηθητικού προσωπικού, αυξημένος αριθμός μαθητών σε κάθε τμήμα , παιδαγωγικό υλικό και τεχνολογικός εξοπλισμός, κλπ ). Τα σχολεία μας υποφέρουν από μία εκπαιδευτική πολιτική η οποία δεν καθορίζεται από τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, αλλά από τις δημοσιονομικές αντοχές της οικονομίας.
Αναδείξαμε την αδιαφορία των υπευθύνων για την υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, αφού σχολικά κτίρια καταρρέουν, καθώς 4 χρόνια μετά τον σεισμό δεν έχει γίνει τίποτα ενώ οι ιδιώτες που έχουν αναλάβει τις επισκευές καθυστερούν. Διαπιστώσαμε όμως ότι οι γονείς γνωρίζουν πολύ καλά ποιοι είναι κοντά στα παιδιά τους και ενδιαφέρονται για το μέλλον τους.
Το κοινό σύνθημα της σύσκεψης ήταν ότι η εκπαιδευτική κοινότητα είναι ένας ζωντανός οργανισμός που απαρτίζεται από γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές και για αυτό συντονίζουμε το επόμενο διάστημα τις διεκδικήσεις μας τόσο προς τη δημοτική αρχή όσο και προς την Πολιτεία. Το δημόσιο σχολείο πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα της Πολιτείας και της Δημοτικής Αρχής. Τα παιδιά μας αξίζουν ένα δημόσιο σχολείο στελεχωμένο από την πρώτη μέρα με μόνιμο προσωπικό με ασφαλή, όμορφα και συντηρημένα κτίρια που θα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες τους και θα συμβαδίζουν με τις επιστημονικές εξελίξεις της εποχής μας.
Ενώνουμε τις φωνές μας, συντονίζουμε τις διεκδικήσεις μας και απαιτούμε τόσο η δημοτική αρχή του δήμου Ηρακλείου Αττικής ,όσο και το υπουργείο Παιδείας να αντιληφθούν ότι ο αποπροσανατο-λισμός, οι κινήσεις εντυπωσιασμού, η αποποίηση ευθυνών , τα ευχολόγια και οι κενές υποσχέσεις αποτυγχάνουν παταγωδώς . Εμείς εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές θα συνεχίσουμε ακόμη πιο δυναμικά να κρατάμε ζωντανό τον αγώνα και τις διεκδικήσεις μας για την ασφάλεια, την υγεία, την παιδεία και την αξιοπρέπεια.
Θα κρατάμε ζωντανές τις δράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας που υπερασπίζεται το δημόσιο σχολείο μας. Καλούμε τους Διευθυντές/ντριες και Προϊσταμένες των σχολικών μονάδων, τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων νηπιαγωγείων και δημοτικών του δήμου Ηρακλείου να επικοινωνούν με τον Σύλλογό μας, τόσο για τις κτηριακές εγκαταστάσεις, για θέματα συγχωνεύσεων και μετακινήσεων μαθητών, μοιράσματος ωρών Παράλληλης Στήριξης και να συμμετέχουν στις επόμενες κοινές δράσεις εκπαιδευτικών και γονέων.
Χαιρετίζουμε και στηρίζουμε τον αγώνα που κάνουν οι γονείς του 1ου Ηρακλείου Αττικής και τα δίκαια αιτήματά τους .
«…Υπάρχουν χέρια που απ’ το άδικο έχουν σφίξει, έχουνε σφίξει κι έχουνε γίνει μια γροθιά….»
Γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές μια γροθιά για το ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ
που αξίζει στα παιδιά μας!
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΤΙΑΝΑ ΛΙΑΚΟΥ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΙΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη