Ειδική Αγωγή: 50 απόφοιτοι εκτός πινάκων για λάθος που δεν είναι δικό τους...
Τι καταγγέλλουν οι απόφοιτοι του 2022 και άλλοι φοιτητές του ΔΠΜΣ ειδικής αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης

Σε συνέχεια της δημοσίευσης μας * σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει με το μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης δηλώνουμε πως δεν έχουμε λάβει ακόμη καμία επίσημη ενημέρωση για το τι θα συμβεί με τη συνάφεια του τίτλου σπουδών μας και την ένταξή μας τελικά ή όχι στους προσωρινούς πίνακες.

Η αγωνία μας είναι μεγάλη. Για μία παράλειψη του τμήματος του μεταπτυχιακού και όχι δική μας, φαίνεται να μένουμε εκτός πινάκων ειδικής αγωγής και άρα χωρίς δουλειά, καθώς και όσοι δουλεύαμε από τον επικουρικό πίνακα καταθέτοντας μέχρι τώρα το σεμινάριο , τώρα θα μείνουμε εκτός και από τον επικουρικό καθώς καταθέσαμε το μεταπτυχιaκό σε αυτή την προκήρυξη.

Επενδύσαμε χρήματα και κόπο για να ολοκληρώσουμε με επιτυχία τις σπουδές μας και καταθέσαμε το προσόν του μεταπτυχιακού μας τίτλου εμπρόθεσμα στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ. Σε καμία περίπτωση δε θα επιτρέψουμε αντί αυτό να λειτουργήσει θετικά στην επαγγελματική μας δραστηριότητα, να μας προκαλέσει τελικά ζημιά.

Ζητάμε ακόμη και τώρα, την παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας για να αποφύγουμε το σενάριο αποκλεισμού μας. Να επιλυθεί άμεσα το θέμα με τη συνάφεια και να ενταχθούμε στους προσωρινούς πίνακες σε αυτή τη φάση. Το Υπουργείο Παιδείας, ως πλέον υπεύθυνο για τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών, έχει την πολιτική ευθύνη επίλυσης του ζητήματος εγκαίρως.

Προς όλους τους συναδέλφους ,παλιούς και νέους εκπαιδευτικούς , αναπληρωτές και αδιόριστους, στέλνουμε μήνυμα αλληλεγγύης για την αγωνία και την ανασφάλεια που όλοι νιώθουμε επέναντι στην αδιοριστία και την επισφαλή εργασία.

*παραθέτουμε το αρχικό δημόσιο κείμενο

Με το παρόν κείμενο εκφράζουμε δημόσια την αγανάκτησή μας για τον αποκλεισμό μας από τους προσωρινούς πίνακες Ειδικής Αγωγής. Είμαστε απόφοιτοι του διατμηματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης με έδρα το Ρέθυμνο. Λάβαμε το μεταπτυχιακό μας δίπλωμα τον περασμένο Μάιο, πριν, δηλαδή, εκδοθεί από το ΥΠΑΙΘ η προκήρυξη για την προσκόμιση των δικαιολογητικών των υποψηφίων για τους πίνακες Ειδικής Αγωγής. Διαπιστώνουμε ότι, παρότι εγκαίρως αποκτήσαμε τον απόλυτα συναφή με τις ανάγκες της Ειδικής Αγωγής μεταπτυχιακό μας τίτλο σπουδών από ένα εκ των σημαντικότερων δημόσιων ελληνικών πανεπιστημίων, αποκλειόμαστε από τους πίνακες ΕΑ επειδή, για τεχνοκρατικούς καθαρά λόγους και παραλείψεις για τα οποία δεν ευθυνόμαστε εμείς, το μεταπτυχιακό μας δίπλωμα δεν αναγνωρίζεται ως συναφές με τα πρότυπα του ΑΣΕΠ.

(Τα συνεργαζόμενα τμήματα παλιότερα ήταν τρία: Δημοτικής εκπαίδευσης, Προσχολικής Αγωγής και το τμήμα Ψυχολογίας. Το 2020 στο πρόγραμμα που εισαχθήκαμε δε συμμετείχε το τμήμα Ψυχολογίας με αποτέλεσμα την επανίδρυση του Μεταπτυχιακού χωρίς όμως να ενημερωθεί από το ΔΠΜΣ η Επιστημονική Επιτροπή του Υπουργείου που εξετάζει τα θέματα συνάφειας).

Μόλις διαπιστώσαμε ότι ο ακριβής τίτλος του πτυχίου μας δεν υπάρχει στην προκήρυξη 3ΕΑ/2022 λόγω αυτής της αλλάγής, ενημερώσαμε τον Πρόεδρο του Μεταπτυχιακού και στείλαμε επιστολές προς τους: Υπουργό, Υφυπουργό, ΓΓ του ΥΠΑΙΘ καθώς και προς τις Πρυτανικές αρχές του Πανεπιστημίκου Κρήτης ώστε να δοθεί άμεσα λύση. Ωστόσο κανείς από τους παραπάνω δεν έβαλε τέλος σε αυτή την κωμωδία.Γνωρίζουμε ότι η λύση θα μπορούσε να δοθεί μέσα από το ίδιο το Υπουργείο, δίνοντας εντολή για παράταση των ελέγχων των φακέλων μας από τον ΑΣΕΠ, ώστε με την τυπική διαδικασία να πάρουμε τη συνάφεια εκ νέου.Ακολούθησεσειρά ενεργειών από το τμήμα του μεταπτυχιακού, καθώς και πιέσεις από εμάς τους απόφοιτους ώστε να προλάβουμε την καταληκτική ημερομηνία ελέγχου των φακέλων με τα στοιχεία μας στον ΟΠΣΥΔ από τον ΑΣΕΠ, δηλαδή στις 5/7. Συνεχώς όμως ερχόμασταν αντιμέτωποι με τη γραφειοκρατεία. Τελικά στις 4/7 ενω η Επιστημονική Επιτροπή έστειλε θετική απόφαση στο ΑΣΕΠ, το ΑΣΕΠ όμως δε τη δέχτηκε.

Αυτή τη στιγμή, περίπου 50 κάτοχοι του ΔΠΜΣ στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Κρήτης βρισκόμαστε εκτός των πινάκων ΕΑ για ένα λάθος που δεν είναι δικό μας.Όσοι δουλεύαμε τα προηγούμενα χρόνια ως αναπληρωτές στην ΕΑ με το αντίστοιχο σεμινάριο, τώρα μένουμε εκτός και από τον επικουρικό πίνακα καθώς στον ΟΠΣΥΔ καταθέσαμε το μεταπτυχιακό ως αποδεικτικό πτυχίο και όχι το σεμινάριο. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως τη νέα σχολική χρονιά θα μείνουμε χωρίς δουλειά με ότι αυτό συνεπάγεται!

Εμείς ως φοιτητές τηρήσαμε με συνέπεια όλα όσα μας ζητήθηκαν και παρ’ όλες τις αντίξοες συνθήκες που συναντήσαμε, καταφέραμε και φέραμε εις πέρας τις υποχρεώσεις μας και μέσα στα χρονικά πλαίσια που υπήρχαν. Κάναμε θυσίες, καθώς πολλοί από εμάς είμαστε εργαζόμενοι , με οικογένειες και παιδιά, εξαντληθήκαμε οικονομικά για να είμαστε συνεπείς στις οικονομικές μας υποχρεώσεις και προς έκπληξή μας διαπιστώνουμε πως ο τίτλος που αποκτήσαμε από το Πανεπιστήμιο Κρήτης δεν μας κατοχυρώνει τα αντίστοιχα εργασιακά δικαιώματα. Να σημειώσουμε πως ένας από τους λόγους που επιλέξαμε το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό ήταν η ποιότητα και το κύρος του συγκεκριμένου Πανεπιστημίου.

Αναρωτιώμαστε:

  • Το ΔΠΜΣ Ειδικής Αγωγής από το οποίο αποφοιτήσαμε καθώς και τα συνεργαζόμενα τμήματα ΠΤΔΕ και ΠΤΠΕ πως διακαιολογούν αυτή τη τόσο σοβαρή τους παράλειψή;

  • Οι Πρυτανικές αρχές τι έκαναν για να διευθετηθεί ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορά το Πανεπιστήμιο τους;

  • Η Επιστημονική Επιτροπή του Υπουργείου για ποιο λόγο καθυστέρησε τόσο να βγάλει απόφαση και για ποιο λόγο η απόφαση αυτή να μη γίνει δεκτή από το ΑΣΕΠ;

  • Το ΑΣΕΠ που είναι υπεύθυνο για τη συγκεκριμένη προκήρυξη ποια μέτρα τελικά πήρε κατά την έκδοσή της ώστε να μην υπάρχουν τελικά τέτοια παρατράγουδα;

  • Το Υπουργείο Παιδείας για ποιο λόγο δεν επέβαλε λύση, παρότι ενημερώσαμε την ίδια την Υπουργό, την Υφυπουργό και τον Γενικό Γραμματέα;

Τις απαντήσεις των ιθυνόντων, ουσιαστικάδηλαδή τη μη ανάληψη ευθυνών, τις γνωρίζουμε ήδη καλά. Αποτελεί πολιτική ευθύνη συνολικά του Υπουργείου Παιδείας που σε αυτή τη φάση ελέγχου των φακέλων, η επιστημονική επιτροπή δεν μπορεί να συνεδριάσει λόγω έλλειψης απαρτίας. Σε κάθε περίπτωση, εμείς αναζητούμε λύση και ο πλέον αρμόδιος για να δώσει εντολή και να συνεδριάσει η επιτροπή, είναι το Υπουργείο και συγκεκριμένα, η υπουργός και η υφυπουργός, οι οποίες παρότι έλαβαν τις επιστολές μας, δήλωσαν αναρμόδιες επίλυσης του θέματος. Τη μίζερη πραγματικότητα, που η παρούσα και οι προηγούμενες πολιτικές ηγεσίεςέκτισαν και η οποία μας φέρνει στο σημείο, νέους και παλιούς εκπαιδευτικούς, να κυνηγούμε διαρκώς τίτλους σπουδών, την υπομένουμε, δυστυχώς, οριακά. Οι ίδιες ηγεσίες είναι που αφήνουν υποστελεχωμένες τις δημόσιες υπηρεσίες . Το συναντήσαμε και στην υπόθεσή μας. Πανεπιστήμια χωρίς επαρκές διοικητικό προσωπικό, επιτροπές χωρίς γραμματεία κτλ. Είναι, όμως, εκτός ορίων κάθε ανοχής, ενώ τηρούνται από εμάς, με σημαντικό κόστος, υλικό και ψυχικό, οι άδικες προϋποθέσεις της πολιτείας για σταθερότερη εργασία, να εμπαιζόμαστε σε τέτοιο βαθμό, σαν κομπάρσοι σε μαύρη κωμωδία.

Ζητάμε:

  • Την παρέμβαση της Υπουργού κ. Νίκης Κεραμέως καθώς και οποιουδήποτε άλλου αρμόδιου ώστε να βρεθεί λύση και να ενταχθούμε στους προσωρινούς πίνακες ΕΑ.

  • Να δοθεί παράταση της διαδικασίας ελέγχου των φακέλων μας από τον ΑΣΕΠ, να γίνουν εκ νέου οι διαδικασίες με τον τυπικό τρόπο και να ενταχθούμε στους πίνακες χωρίς να χρειαστεί να προχωρήσουμε σε ενστάσεις , ούτε και να χάσουμε μία χρονιά δουλειάς και προϋπηρεσίας.

Δηλώνουμε ότι:

  • Δε θα ανεχτούμε την κατάφορη αυτή αδικία

  • Θα ακολουθήσουμε ενωμένοι, κάθε νόμιμη διαδικασία για τη διακαίωση μας

Κλείνοντας να πούμε πως γνωρίζουμε πως δεν είμαστε οι μόνοι που αντιμετωπίζουμε αντίστοιχα προβλήματα . Με αφορμή τη δική μας υπόθεση, ζητάμε λύση για όλους . Έχουμε την επίγνωση πως η κάθε αδικία εις βάρος έστω και ενός συναδέλφου είναι πλήγμα για το σύνολο των εκπαιδευτικών. Τα κενά στην εκπαίδευση είναι τεράστια, οι αναπληρωτές αναπληρώνουμε ουσιαστικά τους εαυτούς μας. Οι μόνιμοι διορισμοί όλων μας είναι αναγκαίοι, χωρίς προσοντολόγιο (συμφωνα με το οποίο ποτέ δε θα είμαστε «αρκετοί» και συνεχώς θα συναντάμε αδικίες αφού από τη φύση του είναι άδικος τρόπος προσλήψεων), χωρίς σκέψεις για γραπτούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Η αξιολόγηση μας έχει γίνει με την απόκτηση των πτυχίων μας, αυτά είναι αρκετά.

Οι απόφοιτοι του 2022 και άλλοι φοιτητές του ΔΠΜΣ ειδικής αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ