Τουρισμός: Δύο νέες πειραματικές ειδικότητες στο ΙΕΚ Θεσσαλονίκης του υπ. Τουρισμού
Δύο νέες πειραματικές ειδικότητες δημιουργήθηκαν στο ΙΕΚ Θεσσαλονίκης του υπουργείου Τουρισμού

Δύο νέες Πειραματικές Ειδικότητες Κατάρτισης , στο πλαίσιο της τουριστικής εκπαίδευσης στη χώρα μας, ιδρύονται στο ΙΕΚ Θεσσαλονίκης του υπουργείου Τουρισμού, με πρωτοβουλία της υφυπουργού Τουρισμού, Σοφίας Ζαχαράκη, του γενικού γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Γιώργου Βούτσινου, και του ΙΕΚ Τουρισμού και της διευθύντριάς του Ξένης Γερνά.

Σκοπός των νέων τμημάτων είναι η ανάπτυξη και πειραματική εφαρμογή ενός διαφορετικού μοντέλου επαγγελματικής κατάρτισης για τις ειδικότητες:

  • Στελεχών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας, με εξειδίκευση στον Τομέα Διοίκησης Δωματίων
  • Στελεχών Ταξιδιωτικών και Τουριστικών Επιχειρήσεων

Όπως τονίζεται στη σχετική ενημέρωση, με τα νέα αυτά τμήματα, το υπουργείο Τουρισμού φιλοδοξεί να θέσει την καινοτομία στον πυρήνα της τουριστικής εκπαίδευσης -μέσω της ανάπτυξης των κατάλληλων συνεργειών και δράσεων με ευρωπαϊκούς και διεθνείς φορείς- στο πλαίσιο της συνολικής προσπάθειας αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού του περιεχομένου σπουδών τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Επισημαίνεται ότι για την εκπαιδευτική, επιστημονική και ερευνητική υποστήριξη του εγχειρήματος, συνέβαλαν με την τεχνογνωσία τους: η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης (ΕΤΓΜΘ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ), το Γραφείο Προσέλκυσης Συνεδρίων και Επισκεπτών Μητροπολιτικής Περιοχής Θεσσαλονίκης Thessaloniki Convention Bureau (TCB), καθώς και το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη» του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, δήλωσε:

«Ανακοινώνουμε τη λειτουργία δύο νέων πειραματικών ειδικοτήτων για την κατάρτιση των σπουδαστών μας σε αντικείμενα πλήρως εναρμονισμένα με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς.

Η καινοτομία οφείλει να αποτελέσει βασικό ζητούμενο και πυρήνα της νέας προσέγγισης την οποία απαιτεί η τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση. Και προς τον σκοπό αυτό, προχωρούμε άμεσα και με σχέδιο, μαζί με την πολύτιμη υποστήριξη και συνέργεια όλων των εμπλεκόμενων παραγόντων, της επιστημονικής και ακαδημαϊκής κοινότητας, καθώς και μερικών από τους σπουδαιότερους θεσμικούς εταίρους της τουριστικής αγοράς.

Το στοίχημα της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού θέτει στο επίκεντρο την παρεχόμενη τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση στη χώρα μας. Και η αρχή γίνεται, σήμερα, από τη Θεσσαλονίκη, μία πόλη της οποίας η τουριστική δυναμική και οι προοπτικές βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης μεγιστοποιούνται, ιδίως στη σύγχρονη εποχή.

Το Υπουργείο Τουρισμού αποδίδει πρωταγωνιστικό ρόλο στην τουριστική εκπαίδευση. Και η πρωτοβουλία μας αυτή αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της νέας προσέγγισης που υιοθετούμε για τη συνολική μεταρρύθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, στο πλαίσιο της συλλογικής προσπάθειας που κάνουμε για την επίτευξη βιώσιμης και πραγματικής ανάπτυξης για το τουριστικό μας προϊόν. Θέλω να ευχαριστήσω το ΙΕΚ τουρισμού Θεσσαλονίκης και τη διευθύντριά του, καθώς και τους φορείς που συνέβαλαν καθοριστικά στη συγκεκριμένη εξέλιξη».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith3.jpg
«Εμπιστοσύνη στα Αστέρια μας»: 22 ερωταπαντήσεις για το έργο καινοτομίας και εξωστρέφειας των ΑΕΙ
Για την αποσαφήνιση και διευκρίνιση σημείων της Αναλυτικής Πρόσκλησης του Έργου
«Εμπιστοσύνη στα Αστέρια μας»: 22 ερωταπαντήσεις για το έργο καινοτομίας και εξωστρέφειας των ΑΕΙ