Εκπαιδευτικοί: Όχι τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις
ΕΛΜΕ Πειραιά: Κανείς συνάδελφος να μην συμμετέχει σε τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης του σχολείου

Την «απόπειρα του νέου ΔΙΔΕ Πειραιά να εφαρμόσει με υπερβολική ζέση –σαν πρόθυμος από καιρό-την κατεύθυνση του Υπουργείου να χρησιμοποιήσει τον κλάδο ως απεργοσπαστικό μηχανισμό των μαθητικών κινητοποιήσεων αλλά και καταδότη μαθητών, μέσω της πραγματοποίησης τηλεκπαίδευσης σε υπό κατάληψη σχολεία», καταγγέλλει η ΕΛΜΕ του Πειραιά.

Με ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ ζητά να μη γίνουν τηλεμαθήματα στα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη, τονίζοντας ότι «φαινόμενα σπασιμάτων καταλήψεων με τροχούς σε αλυσίδες είναι ξένα προς το κλίμα δημοκρατίας που υπερασπιζόμαστε οι εκπαιδευτικοί. Δίνουν στους μαθητές την εντύπωση ότι είμαστε μια ακόμα μονάδα καταστολής τους. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι αυτός»

Υπενθυμίζουμε εδώ ότι η ΟΛΜΕ, σύμφωνα με απόφαση της ΓΣ των Προέδρων από τις 25/9/2021 έχει κηρύξει απεργία αποχή από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά

Ενώ η κυβέρνηση ετοιμάζει έναν χειμώνα φτώχειας και εξαθλίωσης για τον λαό και τη νεολαία, κλιμακώνεται και η επίθεση απέναντι στα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και των μαθητών.

Επιδιώκει, με τρομοκρατία, να κάνει βήματα στην προώθηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής και την ίδια στιγμή να θάψει στη γέννησή τους ενδεχόμενες μαθητικές αντιδράσεις. Θυμίζουμε ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες επιπλέον της φτώχειας που αντιμετωπίζουν οι οικογένειές τους, είναι αντιμέτωποι και με ένα σύνολο ταξικών εξεταστικών φραγμών και άλλων αντιλαϊκών μέτρων στην εκπαίδευση: Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Τράπεζα Θεμάτων, Σχολές Κατάρτισης κ.α. Συνολικά, το δικαίωμα στις σπουδές και στη Δωρεάν Παιδεία χτυπιέται ακόμα πιο δραστικά.

Οι εκπαιδευτικοί έχουμε κοινά συμφέροντα και στόχους με το λαό και τα παιδιά του: τη δωρεάν δημόσια παιδεία για όλες και όλους, ενάντια στους φραγμούς, τις κατηγοριοποιήσεις και τον αυταρχισμό.

Φαινόμενα σπασιμάτων καταλήψεων με τροχούς σε αλυσίδες είναι ξένα προς το κλίμα δημοκρατίας που υπερασπιζόμαστε οι εκπαιδευτικοί. Δίνουν στους μαθητές την εντύπωση ότι είμαστε μια ακόμα μονάδα καταστολής τους. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι αυτός.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ καταδικάζει απερίφραστα τέτοια φαινόμενα και καλεί όλες τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους να περιφρουρήσουν ένα κλίμα δημοκρατίας δίπλα στην πληττόμενη νεολαία. Να ανοίξουν την συζήτηση με τους μαθητές/μαθήτριές τους για όλα τα ζητήματα που τους απασχολούν, τους βασανίζουν.

Ταυτόχρονα, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ καταγγέλλει την απόπειρα του νέου ΔΙΔΕ Πειραιά να εφαρμόσει με υπερβολική ζέση –σαν πρόθυμος από καιρό-την κατεύθυνση του Υπουργείου να χρησιμοποιήσει τον κλάδο ως απεργοσπαστικό μηχανισμό των μαθητικών κινητοποιήσεων αλλά και καταδότη μαθητών, μέσω της πραγματοποίησης τηλεκπαίδευσης σε υπό κατάληψη σχολεία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κακοκαιρία
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
«Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια» – Η πρόγνωση του Γιώργου Τσατραφύλλια για την επόμενη εβδομάδα
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών
Κατατίθεται η διάταξη για νέες οργανικές θέσεις στη Βουλή τη Δευτέρα 01.07.2024 σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας;
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών