αυτισμός
Ο κύκλος των έξι επιμορφωτικών συναντήσεων υλοποιείται κάθε Δευτέρα και περιλαμβάνει online εισηγήσεις και workshop

Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς Ελλάδας σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Ιατρικής Ψυχολογίας και ομάδα επιστημόνων εξειδικευμένων στις Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος και στο πλαίσιο της διαρκούς επιστημονικής και παιδαγωγικής ενημέρωσης και υποστήριξης όλων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, διοργανώνει κύκλο έξι (6) εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων, με θέμα:

«Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) στο Συμπεριληπτικό Σχολείο του 21ου αιώνα»

Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) αποτελούν διάχυτες νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Ο όρος διάχυτες αναφέρεται στο εύρος των ιδιαιτεροτήτων που εμφανίζουν τα άτομα με ΔΑΦ, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της ανάπτυξης, όπως ο αισθητηριακός τομέας, ο τομέας της επικοινωνίας, ο τομέας των κοινωνικών δεξιοτήτων και ο γνωστικός τομέας. Ο όρος φάσμα υποδηλώνει τα διαφορετικά επίπεδα λειτουργικότητας που μπορεί να παρουσιάζουν τα άτομα με ΔΑΦ: χαμηλή, μέση και υψηλή λειτουργικότητα.

Τα άτομα με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) παρουσιάζουν ελλείμματα τόσο στην επικοινωνία και την κοινωνική αλληλεπίδραση όσο και στη διαδικασία της μάθησης. Είναι σημαντικό ένα άτομο να μπορεί να επικοινωνεί τις βασικές του ανάγκες. Ωστόσο, είναι μείζονος σημασίας για την πορεία της ζωής του να μπορεί να αξιοποιεί τις επικοινωνιακές και γνωστικές του δεξιότητες για να αλληλοεπιδρά, να επικοινωνεί με κατάλληλο τρόπο και να προσαρμόζεται, στον κατάλληλο χρόνο και τόπο, διαχειριζόμενο επαρκώς τα συναισθήματα, τις επιθυμίες, τις σκέψεις και τη διαδικασία της μάθησής του. Σε αυτούς τους τομείς τα άτομα με ΔΑΦ παρουσιάζουν δυσκολίες με αποτέλεσμα συχνά να αποφεύγουν την αλληλεπίδραση στη σχολική τάξη και την επικοινωνία ή να την επιδιώκουν με  κοινωνικά μη συμβατό τρόπο οδηγούμενα συχνά σε σχολική αποτυχία.

Επειδή κάθε παιδί έχει δικαίωμα να μαθαίνει, να αναπτύσσει πλήρως τις δυνατότητές του και να προετοιμαστεί κατάλληλα για τη μετάβαση στη νεαρή ενήλικη ζωή, με το σεμινάριο αυτό προωθείται η ποιοτική συμπεριληπτική εκπαίδευση προκειμένου να ενισχυθούν τόσο τα μαθησιακά αποτελέσματα όσο και η ομαλή ενδοπροσωπική και διαπροσωπική προσαρμογή των ατόμων με ΔΑΦ.

Ο κύκλος των έξι (6) επιμορφωτικών συναντήσεων υλοποιείται κάθε Δευτέρα (αρχής γενομένης από τη Δευτέρα 31/10/2022) και ώρα 18:30 - 20:30 και περιλαμβάνει online εισηγήσεις και workshop, σύμφωνα με το συνημμένο πρόγραμμα.

Όλο το υλικό, οι ενημερώσεις και οι βεβαιώσεις του σεμιναρίου θα είναι διαθέσιμα:

Στους εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν στον κύκλο και των έξι (6) επιμορφωτικών συναντήσεων και θα υποβάλουν τη φόρμα επιβεβαίωσης παρουσίας και τη διάρκεια υλοποίησης των επιμορφωτικών συναντήσεων (18:30 - 20:30) και μόνον, θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Δείτε ΕΔΩ αναλυτικά το πρόγραμμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!
Παρά τις εξαγγελίες για αναβάθμιση με αυξήσεις μισθών
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!
athlitismos sxoleio
Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: 14 χρόνια συνεχείς ερωτήσεις και αναφορές στη Βουλή, χωρίς αποτέλεσμα
Οι εκπαιδευτικοί τονίζουν την αναγκαιότητα επανεξέτασης και αναβάθμισης της Φυσικής Αγωγής στην εκπαίδευση, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι...
Καθηγητές Φυσικής Αγωγής: 14 χρόνια συνεχείς ερωτήσεις και αναφορές στη Βουλή, χωρίς αποτέλεσμα