Thumbnail
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν από ​​​​​​​τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ να αποφασίσουν ΑΜΕΣΑ και ΧΩΡΙΣ άλλη καθυστέρηση απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την «αξιολόγηση»

Εκατοντάδες εκπαιδευτικοί έχουν υπογράψει ήδη ψήφισμα κατά της επερχόμενης ατομικής αξιολόγησης, μετά από κάλεσμα που απευθύνει ομάδα νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Οι τελευταίοι τονίζουν ότι «με την άρνηση μονιμοποίησης όσων συμπλήρωσαν διετία, το  ΥΠΑΙΘ επί της ουσίας θέλει να μας  «χρησιμοποιήσει» ως μοχλό για να εφαρμοστεί η αξιολόγηση του νόμου 4823/21, στην οποία επανειλημμένα έχει αντιδράσει ο κλάδος των εκπαιδευτικών».

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν από τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ  να πάρουν αγωνιστικές αποφάσεις που θα ενώσουν όλο τον Κλάδο ώστε να δοθεί ΚΟΙΝΗ – ΕΝΙΑΙΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ και να αποφασίσουν ΑΜΕΣΑ και ΧΩΡΙΣ άλλη καθυστέρηση απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την «αξιολόγηση» όπως προβλέπεται από τον νόμο 4823/21 και την Υ.Α.  Αριθμ.9950/ΓΔ5 όπως απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης»

Το ψήφισμα

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ «ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»!

Ο χώρος της εκπαίδευσης, που κατά τα άλλα όλες οι κυβερνήσεις κόπτονται για αυτήν, βρίσκεται και πάλι στο στόχαστρο. Το ΥΠΑΙΘ επί της ουσίας θέλει να μας  «χρησιμοποιήσει» ως μοχλό για να εφαρμοστεί η αξιολόγηση του νόμου 4823/21, στην οποία επανειλημμένα έχει αντιδράσει ο κλάδος των εκπαιδευτικών.

Όλοι γνωρίζουμε από «πρώτο χέρι» τα «έργα και τις ημέρες» κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας και τώρα και με τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Θα είχαν για παράδειγμα καλύψει τα χιλιάδες κενά με μαζικούς μόνιμους διορισμούς, θα είχαν μειώσει τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, θα είχαν αυξήσει τη χρηματοδότηση των σχολείων, θα είχαν προχωρήσει σε ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, θα είχαν αντιμετωπίσει όλες τις αρνητικές επιπτώσεις στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών από την πανδημία.

Εμείς, καλύψαμε για 10, 13, 15 χρόνια ως αναπληρωτές πάγιες ανάγκες στην εκπαίδευση σε όλη τη χώρα, ενώ μαζέψαμε κάθε τί (με το αζημίωτο φυσικά, ελέω προσοντολογίου – Γαβρόγλου) για μια θέση στους πίνακες διορισμών. Έρχονται τώρα, μετά από όλη αυτή τη προσπάθεια και τον αγώνα να μας «αξιολογήσουν»; Ποιοι και με ποια κριτήρια;

Η ουσία είναι η εξής: θέλουν ένα σχολείο κατηγοριοποιημένο, υποχρηματοδοτούμενο, ένα σχολείο που όλα τα ζητήματα που προκύπτουν θα λύνονται στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης, όπου ο γονέας θα βάζει όλο και πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη. Θέλουν ένα δάσκαλο σκυφτό, σάκο του μποξ στον εκάστοτε καλοθελητή «ευεργέτη». Έναν δάσκαλο πελαγωμένο από την ατελείωτη γραφειοκρατία για χάρη της αναβάθμισης της σχολικής μονάδας, ο οποίος θα φταίει για οτιδήποτε συμβαίνει στο χώρο εργασίας του.

Ο άθλιος εκβιασμός και η ομηρεία των νεοδιόριστων δε θα περάσει!

Έχουμε τη δύναμη να τους χαλάσουμε για άλλη μια φορά τα σχέδια, όπως κάναμε και στην προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων!

Δεν ονειρευόμαστε ένα τέτοιο σχολείο για τους μαθητές μας και τα παιδιά μας. Εμείς σε ένα τέτοιο σχολείο δεν θα αξιολογηθούμε!

Καλούμε τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ  να πάρουν αγωνιστικές αποφάσεις που θα ενώσουν όλο τον Κλάδο ώστε να δοθεί ΚΟΙΝΗ – ΕΝΙΑΙΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!

Να αποφασίσουν ΑΜΕΣΑ και ΧΩΡΙΣ άλλη καθυστέρηση:

  1. Απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την «αξιολόγηση» όπως προβλέπεται από τον νόμο 4823/21 και την Υ.Α.  Αριθμ.9950/ΓΔ5 όπως απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης»
  2. Όλα τα αναγκαία μέτρα που θα λειτουργήσουν επικουρικά στην οργάνωση του αγώνα μας  π.χ. στάσεις εργασίας και απεργιακή κινητοποίηση.
  3. Πανελλαδική κινητοποίηση σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης με αίτημα την άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων και την έκδοση όλων των διαπιστωτικών πράξεων από τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ με ταυτόχρονη αξιοποίηση όλων  νομικών μέσων (π.χ. εξώδικα, προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια όπου έχουν γίνει ανακλήσεις) προκειμένου να πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση.
  4. Σε έκδοση ενημερωτικού γράμματος προς τους γονείς που θα ενημερώνει για τους πραγματικούς στόχους της κυβέρνησης.
  5. Να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ενημέρωση και τη συσπείρωση του Κλάδου με συσκέψεις, συνελεύσεις, κινητοποιήσεις, συνεντεύξεις τύπου.

Υπογραφές συγκεντρώνονται ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

KOZANI
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»
Από την Κοζάνη και συγκεκριμένα το διοικητήριο της Περιφέρειας στη ΖΕΠ, ξεκίνησε τη διήμερη περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία ο Υπουργός Παιδείας...
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»
panteio
Εκδήλωση «Εκφάνσεις της έμφυλης βίας: διδακτορική έρευνα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο» τη Δευτέρα
Πάντειο Πανεπιστήμιο: "Εκφάνσεις της έμφυλης βίας: διδακτορική έρευνα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο" τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024 12.00-15.00
Εκδήλωση «Εκφάνσεις της έμφυλης βίας: διδακτορική έρευνα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο» τη Δευτέρα