Απλήρωτοι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί των ΚΕΚ ΟΑΕΔ (νυν ΔΥΠΑ) Πάτρας από τον Ιούνιο του 2022
Η μετατροπή του ΟΑΕΔ σε ΔΥΠΑ … Δημόσια ΥΠηρεσία Αποδιάρθρωσης των εργασιακών σχέσεων

Καταγγελία ότι ορισμένοι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε πρόγραμμα κατάρτισης του ΚΕΚ ΟΑΕΔ (νυν Δ.ΥΠ.Α) Πάτρας, παραμένουν απλήρωτοι από... τον Ιούνιο του 2022, κάνει ο Σύλλογος Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Αχαΐας.

Οπως αναφέρει ο σύλλογος, ο  φορέας που υποτίθεται πως σκοπό έχει την προστασία της εργασίας, λειτουργεί προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση, κλείνοντας το μάτι και στους εργοδότες του ιδιωτικού τομέα να ξεσαλώσουν, να αυθαιρετήσουν όσο μπορούν.

 «Αφού το κάνει ο ίδιος ο ΟΑΕΔ γιατί να μην το κάνουν και αυτοί; Επιβεβαιώνεται και με αυτό τον τρόπο η προσπάθεια των τελευταίων χρόνων για απαξίωση του ΟΑΕΔ συνολικά και των εκπαιδευτικών δομών του ειδικά, δια της απαξίωσης των ίδιων των εργαζόμενων του και της δικαιολογημένα πολύ κακής εικόνας που δημιουργεί προς τον εκπαιδευτικό κόσμο και την κοινωνία», τονίζει.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Αχαΐας

Σύμφωνα με καταγγελία που έχει γίνει προς το Σ.Ι.Ε.Λ. Αχαΐας (Σύλλογος Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Νομού Αχαΐας) συνάδελφος που εργάστηκε ως ωρομίσθια εκπαιδευτικός σε πρόγραμμα κατάρτισης του ΚΕΚ ΟΑΕΔ (νυν Δ.ΥΠ.Α) Πάτρας, παραμένει απλήρωτη από τον Ιούνιο του 2022.

Συγκεκριμένα, η συνάδελφος εργάστηκε ως ωρομίσθια εκπαιδευτικός κατά το διάστημα 18/04/2022 έως και 28/06/2022 στο πιλοτικό Πρόγραμμα Κατάρτισης Ενηλίκων “ΠΩΛΗΤΗΣ/ΠΩΛΗΤΡΙΑ ΛΙΑΝΙΚΗΣ” REFLEX, το οποίο αποτελεί συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα, με επικεφαλής εταίρο την ΔΥΠΑ και συνεργαζόμενους, το ΙΝΕ/ΓΣΕΕ και το Υπ. Εργασίας (πρώην ΕΙΕΑΔ).

Σε ερώτημα του Συλλόγου μας προς τον εκτελούντα χρέη Διευθυντή του ΚΕΚ ΟΑΕΔ (νυν Δ.ΥΠ.Α) κατά το διάστημα υλοποίησης του εν λόγω προγράμματος λάβαμε την απάντηση πως «το ΚΕΚ είναι εκπαιδευτική μονάδα της Δ.ΥΠ.Α (πρώην ΟΑΕΔ) η οποία όπως και οι υπόλοιπες (ΕΠΑ.Σ-ΙΕΚ) λειτουργούν σε κεντρικό επίπεδο, με την έννοια ότι η μισθοδοσία των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, που απασχολούνται σε αυτές, γίνονται από την Περιφερειακή Δ/νση Πελοποννήσου, κατόπιν οδηγιών εκ της Διοίκησης ΔΥΠΑ». Υποδεικνύεται, δηλαδή, ως υπεύθυνος για την απαράδεκτη μη καταβολή των δεδουλευμένων της συναδέλφισσας η Διοίκηση του ΟΑΕΔ (νυν Δ.ΥΠ.Α). Σε ερώτηση μας αν είναι η μοναδική εκπαιδευτικός που είναι απλήρωτη μας απάντησε ότι είναι και άλλοι συνάδελφοι που είναι απλήρωτοι από το παραπάνω πρόγραμμα.

Δεν φτάνει που ο ίδιος ο ΟΑΕΔ (νυν Δ.ΥΠ.Α) και η Διοίκησή του, σε πλήρη ευθυγράμμιση με την πολιτική όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων χρόνων, αναπαράγει για τους εργαζομένους του εκπαιδευτικούς τις απαράδεκτες ελαστικές εργασιακές σχέσεις της «μισής δουλειάς», της ωρομισθίας και των συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές του (ΕΠΑΣ, ΙΕΚ, ΚΕΚ), τώρα υιοθετεί και μια από τις πλέον αντεργατικές πρακτικές εργοδοτών του ιδιωτικού τομέα, αυτή της μη καταβολής των δεδουλευμένων. Ο φορέας που υποτίθεται πως σκοπό έχει την προστασία της εργασίας, λειτουργεί προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση, κλείνοντας το μάτι και στους εργοδότες του ιδιωτικού τομέα να ξεσαλώσουν, να αυθαιρετήσουν όσο μπορούν. Αφού το κάνει ο ίδιος ο ΟΑΕΔ γιατί να μην το κάνουν και αυτοί; Επιβεβαιώνεται και με αυτό τον τρόπο η προσπάθεια των τελευταίων χρόνων για απαξίωση του ΟΑΕΔ συνολικά και των εκπαιδευτικών δομών του ειδικά, δια της απαξίωσης των ίδιων των εργαζόμενων του και της δικαιολογημένα πολύ κακής εικόνας που δημιουργεί προς τον εκπαιδευτικό κόσμο και την κοινωνία.

Είναι αναγκαίο να σημειώσουμε πως οι (ελαστικά εργαζόμενοι) ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί συχνά εργάζονται σε πολλές εκπαιδευτικές δομές ταυτόχρονα, προκειμένου να διασφαλίζουν ένα αξιοπρεπές εισόδημα διαβίωσης. Οι εκπαιδευτικοί όμως δεν είναι επαίτες, έχουν αξιοπρέπεια και απαιτούν την αυτονόητη καταβολή των δεδουλευμένων τους για το εκπαιδευτικό έργο που έχουν παράσχει.

Καλούμε τη Διοίκηση του ΟΑΕΔ (νυν Δ.ΥΠ.Α) να προβεί άμεσα στην καταβολή των δεδουλευμένων των συναδέλφων.

Καλούμε τα Σωματεία των εκπαιδευτικών της Δ.ΥΠ.Α, την ΕΛΜΕ Αχαΐας, το Σύλλογο Δασκάλων να πάρουν θέση ενάντια στις αντεργατικές πρακτικές της Διοίκησης της Δ.ΥΠ.Α.

Ανατροπή της πολιτικής απαξίωσης της Δ.ΥΠ.Α, των εκπαιδευτικών δομών του και των συνάδελφων εκπαιδευτικών.

Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας. Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στις δομές της Δ.ΥΠ.Α και σε όλες τις δημόσιες δομές εκπαίδευσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

SKG: Τι σημαίνει η συντομογραφία της Θεσσαλονίκης;

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

edra
Πιέσεις και απειλές στους απεργούς εκπαιδευτικούς - Καταγγελία για εκφοβισμό και παράνομες παρεμβάσεις στη Δωδεκάνησο
Καταγγελίες για εκφοβισμό και παρεμβάσεις κατά απεργών εκπαιδευτικών στη Δωδεκάνησο
Πιέσεις και απειλές στους απεργούς εκπαιδευτικούς - Καταγγελία για εκφοβισμό και παράνομες παρεμβάσεις στη Δωδεκάνησο
papadopoulos
Τρομακτική επισήμανση Παπαδόπουλου για σεισμούς στην Αττική: «Έχουμε πλήρη άγνοια για το ρήγμα»
Προειδοποίηση από τον Γεράσιμο Παπαδόπουλο για το ρήγμα σε Χολαργό, Χαλάνδρι και Παπάγου - «Η επιστήμη ακόμα μαθαίνει»
Τρομακτική επισήμανση Παπαδόπουλου για σεισμούς στην Αττική: «Έχουμε πλήρη άγνοια για το ρήγμα»
taksi
Αδιέξοδο για 80.000 εκπαιδευτικούς - Οι νέες ρυθμίσεις για το επίδομα ανεργίας τους αποκλείουν
Καταστροφικές οι επιπτώσεις για τους εκπαιδευτικούς από τις νέες αλλαγές στο επίδομα ανεργίας
Αδιέξοδο για 80.000 εκπαιδευτικούς - Οι νέες ρυθμίσεις για το επίδομα ανεργίας τους αποκλείουν
iep_1.jpg
Έρευνα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Συνεργασία ΙΕΠ και πανεπιστημίου Θεσσαλίας
«Διενέργεια ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με στόχο την αποτύπωση των αναγκών και την ανάδειξη σημαντικών διαστάσεων της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης...
Έρευνα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Συνεργασία ΙΕΠ και πανεπιστημίου Θεσσαλίας