Από την Νούλη Τσαγκαράκη λάβαμε την παρακάτω Επιστολή αναφορικά με τη δίωξη του εκπαιδευτικού Θοδωρή Αζούδη
Στέλνω και σε σας την επιστολή στήριξης που κοινοποίησα στον ίδιο και σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ήτοι: στους δ/ντας γυμνασίου & λυκείου Νυρεμβέργης, στη συντονίστρια εκπαίδευσης Μονάχου, στο τμήμα πειθαρχικών διαδικασιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στη διεύθυνση παιδείας ομογενών διαπολιτιτισμικής εκπαίδευσης και μειονοτικών σχολείων και φυσικά στον ίδιο τον κ. Αζούδη.
Την ίδια επιστολή στέλνω και σε σας προσωπικά ζητώντας την ανάλογη προβολή της. Μια μικρή ψηφίδα που στοχεύει στην απαλοιφή των συκοφαντικών κατηγοριών εις βάρος του κ. Αζούδη, ενός εκπαιδευτικού που γνωρίζω από πρώτο χέρι και θεωρώ πως αποτελεί κόσμημα για το χώρο που υπηρετεί με τις γνώσεις, τη συνέπεια και το ήθος που τον διακρίνει.
Με εκτίμηση,
Νούλη Τσαγκαράκη
Η Επιστολή
ΠΡΟΣ
κ. Ευάγγελο Κουρτίδη, Αν. Διευθυντή Γυμνασίου Νυρεμβέργης
κ. Αριστείδη Κουντουρά, Αν. Διευθυντή Γενικού Λυκείου Νυρεμβέργης
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
1.Γραφείο Εκπαίδευσης Μονάχου, κα αν. Συντονίστρια Εκπαίδευσης Μονάχου
2.Τμήμα Γ Πειθαρχικών Διαδικασιών Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
3.Διεύθυνση Παιδείας Ομογενών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και Μειονοτικών Σχολείων
4.κ. Θεόδωρο Αζούδη
Αξιότιμε κ. Κουρτίδη
Αξιότιμε κ. Κουντουρά
Τον κ. Αζούδη είχα την ευκαιρία να τον γνωρίσω στη Θεσσαλονίκη, όταν το 2018 βρέθηκα εκεί για να παρουσιάσω το βιβλίο μου «Ένας από μας» στη Διεθνή έκθεση βιβλίου, που τότε είχε ως άξονα την προσφυγική εμπειρία, και το βιβλίο μου –μεταξύ άλλων- διαπραγματευόταν την ανθρωπιστική διάσταση του συγκεκριμένου θέματος.
Τον γνώρισα και τον εκτίμησα όχι μόνο σαν άτομο, καλλιεργημένο, φιλομαθή, με πνεύμα ανήσυχο και δοτικό, αλλά και ως εκπαιδευτικό. Μακάρι να είχαμε κι άλλους κι αυτόν! Εκπαιδευτικούς που δεν αρκούνται σε μια στείρα μετάδοση γνώσεων, αλλά συνδέουν τη μάθηση με τη μετάδοση ηθικών αξιών και τη διαμόρφωση χαρακτήρων. Είχα το προνόμιο να μπω στις τάξεις που δίδασκε –μετά από άδεια που είχε εξασφαλίσει από τον αρμόδιο φορέα- ν’ ακούσω τους προβληματισμούς των παιδιών και να συνομιλήσω μαζί τους γύρω από τα επίκαιρα κοινωνικά θέματα που ανέκυπταν από το βιβλίο μου και απασχολούσαν τα παιδιά. Ήταν μια μοναδική εμπειρία και για τις δύο πλευρές πιστεύω. Το είδα στα μάτια τους, στον καταιγισμό των ερωτημάτων τους και χάρηκα ιδιαίτερα για τη ζύμωση που έλαβε χώρα, μια μυσταγωγία μοναδική που είχε την πρωτοβουλία να προσφέρει στα «παιδιά» του. Γιατί αυτό κάνει ένας καλός εκπαιδευτικός, δίνεται, αφοσιώνεται ολοκληρωτικά στα παιδιά του, επειδή τα νιώθει όλα –χωρίς εξαιρέσεις- «δικά» του κι επειδή φλέγεται από την επιθυμία να τους δείξει –ως οφείλει- το δρόμο της ζωής. Και το λέω τούτο μετά λόγου γνώσεως αφού έχω κι εγώ ένα παιδί που ακολούθησε το λειτούργημα του εκπαιδευτικού και παρουσιάζει κοινά στοιχεία μ’ εκείνα του κ. Αζούδη.
Και λοιπόν όχι, δεν πουλήσαμε κανένα βιβλίο, γιατί δεν ήταν αυτός ο στόχος, ο στόχος ήταν η επικοινωνία, η συμμετοχή στον προβληματισμό των νέων, οι νέοι δρόμοι σκέψης που μπορούσαμε πιθανόν ν’ ανοίξουμε.
Κι είναι τουλάχιστον προσβλητικό ν’ αντιμετωπίζονται οι συγγραφείς ή οι εκπαιδευτικοί που έχουν οράματα γενικής παιδείας κι ανθρωπιάς ως πλασιέδες εκδοτικών οίκων. Και, επιπλέον, απαράδεκτο, να καλούνται στις μέρες μας σε απολογία άνθρωποι, κατόπιν ανωνύμων καταγγελιών. Μήπως επιστρέψαμε σε εποχές κουκουλοφόρων χωρίς να το μυριστούμε;
Με εκτίμηση
Νούλη Τσαγκαράκη
Διηγηματογράφος-Αρθρογράφος-Ποιήτρια
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη