Thumbnail
Η διαρκής αξιολόγηση στην οποία θέλουμε να παίρνουμε ΑΡΙΣΤΑ, είναι η αναγνώριση του ρόλου μας ως ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ από τους μαθητές μας, στο διάβα του χρόνου.

Οι εκπαιδευτικοί είμαστε από τους κλάδους που έχουμε πολλάκις και από διαφορετικούς φορείς αξιολογηθεί διαχρονικά, αλλά δυστυχώς δεχόμαστε την απαξίωση και την οικονομική αφαίμαξη τα τελευταία χρόνια από το κοινωνικό σύνολο και τους πολιτικούς μας.

Καθένας μας έχει κάποια ιστορία ξεχωριστή να αφηγηθεί και να υποστηρίξει την ικανότητά του. Επιτρέψτε μου να παρουσιάσω την δική μου εμπειρία

ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΑ:

Α) 2 φορές 15 χρονών για την είσοδό μου σε Γενικό και Τεχνικό Λύκειο

Β) 2 φορές στα 18 και 19 για την είσοδό μου στο Πανεπιστήμιο

Γ) Δεκάδες φορές στα 50 μαθήματα του Φυσικού τμήματος Πανεπιστημίου Πατρών για την απόκτηση πτυχίου

Δ ) 5 φορές από τους ισάριθμους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ που έλαβα μέρος

Ε) 10 φορές τουλάχιστον από τους διευθυντές των Σχολείων που εργάστηκα ως ωρομίσθιος καθηγητής

ΣΤ) 2 φορές από τους διευθυντές των Σχολείων που εργάστηκα ως αναπληρωτής καθηγητής
 

Ζ) 13 φορές από τους διευθυντές των Φροντιστηρίων που εργάστηκα ως ωρομίσθιος καθηγητής για 13 χρόνια

Η) 11 φορές από τους διευθυντές των Σχολείων που εργάστηκα ως τώρα, ως μόνιμος εκπαιδευτικός

Θ) 6 φορές τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια ως βαθμολογητής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
 

Τι παραπάνω θα προσφέρει η νέα αξιολόγηση που προβλέπεται στο νομικό πλαίσιο;
Γιατί πρέπει να υποστούμε μια καθαρά γραφειοκρατική και αγχωτική διαδικασία που επινόησαν κάποιοι άλλοι για εμάς και που είναι σίγουρο πως θα αποβεί μοιραία για το διδακτικό μας έργο; Οι εκπαιδευτικοί εργαζόμαστε πνευματικά και πρέπει να είμαστε απερίσπαστοι και με καθαρό μυαλό στον εργασιακό μας χώρο και χρόνο.

Η διαρκής αξιολόγηση στην οποία θέλουμε να παίρνουμε ΑΡΙΣΤΑ, είναι η αναγνώριση του ρόλου μας ως ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ από τους μαθητές μας, στο διάβα του χρόνου.

Χρίστος Κούλης,
ΕΝΑΣ ΜΑΧΙΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απογνωση
8-10.000 κενές θέσεις στα Δημόσια Πανεπιστήμια ελέω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής
Πως φτάσαμε να καθορίζεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως συγκεκριμένος «αριθμός εισακτέων» στα ΑΕΙ, αλλά να είναι «πουκάμισο αδειανό»;
8-10.000 κενές θέσεις στα Δημόσια Πανεπιστήμια ελέω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής
ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ ΜΑΚΡΗ
Εκπαιδευτικοί: Πάνω από 4.500 διορισμοί ανακοινώνονται μέσα στην εβδομάδα - Οι σχεδιασμοί του υπουργείου Παιδείας
Πως συνδέονται με το χρόνο διορισμών και προσλήψεων οι πίνακες αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί: Πάνω από 4.500 διορισμοί ανακοινώνονται μέσα στην εβδομάδα - Οι σχεδιασμοί του υπουργείου Παιδείας
ΑΣΕΠ
Πιστοποίηση Ιταλικών ΑΣΕΠ: Ειδική Έκπτωση σε εκπαιδευτικούς
Πιστοποίηση Ιταλικών για εκπαιδευτικούς και απόφοιτους παιδαγωγικών τμημάτων και καθηγητικών σχολών: Εύκολα και άμεσα με 50% έκπτωση ειδικά...
Πιστοποίηση Ιταλικών ΑΣΕΠ: Ειδική Έκπτωση σε εκπαιδευτικούς