Ένωση Ελλήνων Φυσικών: Τοποθετήσεις κλάδου ΠΕ04 με μη σύννομο τρόπο
ΕΕΦ: Είναι αυτονόητο ότι πέρα από τη νομική πρόβλεψη, θα πρέπει κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το γνωστικό αντικείμενο που σπούδασε. Για αυτό ο νόμος έχει την πρώτη ανάθεση με ελάχιστο τις 12 ώρες για οργανική τοποθέτηση

Για τοποθετήσεις εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ04 που έγιναν με μη σύννομο τρόπο αλλά και επιστημονικά κριτήρια αλλά με μοναδικό γνώμονα να καλυφτούν οι θέσεις, ώστε να υπάρχουν καθηγητές στα σχολεία τον Σεπτέμβριο, κάνει λόγο η Ενωση Ελλήνων Φυσικών.

«Είναι αυτονόητο ότι πέρα από τη νομική πρόβλεψη, θα πρέπει κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το γνωστικό αντικείμενο που σπούδασε. Για αυτό ο νόμος έχει την πρώτη ανάθεση με ελάχιστο τις 12 ώρες για οργανική τοποθέτηση», υπογραμμίζει η ΕΕΦ

Η ανακοίνωση της ΕΕΦ

Το τελευταίο διάστημα, σε ορισμένα ΠΥΣΔΕ της χώρας, έγιναν τοποθετήσεις των συναδέλφων κλάδου ΠΕ04 (άλλων ειδικοτήτων, μη Φυσικών) σε θέσεις Φυσικών ΠΕ04.01, αφού κάποιες ειδικότητες δεν έχουν ώρες που να επαρκούν για να δικαιολογήσουν την οργανική τους θέση σε μια σχολική μονάδα. Οι τοποθετήσεις έγιναν με μη σύννομο τρόπο αλλά και επιστημονικά κριτήρια αλλά με μοναδικό γνώμονα να καλυφτούν οι θέσεις, ώστε να υπάρχουν καθηγητές στα σχολεία τον Σεπτέμβριο.

H διοίκηση οφείλει να κινείται σύμφωνα με τον νόμο. Η ανάθεση διδασκαλίας των μαθημάτων διέπεται από την υπ. αριθμ. 85980/Δ2 απόφαση, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 2737- 04.07.2020, με τίτλο «Αναθέσεις των μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου».

Ο υπολογισμός των απαιτούμενων ωρών διδασκαλίας ανά μάθημα πρέπει να γίνεται σύμφωνα με αυτή την απόφαση. Είναι αυτονόητο ότι πέρα από τη νομική πρόβλεψη, θα πρέπει κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το γνωστικό αντικείμενο που σπούδασε. Για αυτό ο νόμος έχει την πρώτη ανάθεση με ελάχιστο τις 12 ώρες για οργανική τοποθέτηση .

Ως Ένωση Ελλήνων Φυσικών χαιρετίζουμε τη σθεναρή στάση του ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης στη σωστή εφαρμογή του νόμου για τις οργανικές τοποθετήσεις των ΠΕ04 της οικείας Διεύθυνσης. Θεωρούμε ότι τα υπόλοιπα ΠΥΣΔΕ πρέπει να ακολουθούν ανάλογη πρακτική.

Τα αθροιστικά κενά στον κλάδο ΠΕ04 δεν πρέπει να δίνονται ως οργανικά. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μόνο στο στάδιο των υπεραρίθμων. Είναι μια επικίνδυνη στρέβλωση που οδηγεί σε εκπτώσεις στη μαθησιακή διαδικασία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

daskalos
Σταυρώνουν τους εκπαιδευτικούς με διώξεις και απολύσεις
Δεν υπάρχει αμφιβολία για τη στόχευση των διώξεων: τρομοκράτηση, εκφοβισμός, ομηρία, φίμωση των αγωνιστικών φωνών των σωματείων που αντιστέκονται...
Σταυρώνουν τους εκπαιδευτικούς με διώξεις και απολύσεις
mathitis
Σχολεία, ψηφιακή καινοτομία και ψηφιακή αποξένωση: Ο ρόλος της τεχνολογίας στην παραπλάνηση
Από τη «Νέα Ομιλία» στην εκπαιδευτική νεογλώσσα: Όταν η πραγματικότητα καμουφλάρεται
Σχολεία, ψηφιακή καινοτομία και ψηφιακή αποξένωση: Ο ρόλος της τεχνολογίας στην παραπλάνηση
zaxaraki
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την στέγαση των αναπληρωτών στα νησιά και την περιφέρεια
«Έχει δύο προβλήματα ο αναπληρωτής και η αναπληρώτρια μπορεί να είναι και το υψηλό κόστος, ανάλογα με το μέρος που πάει. Πολλές φορές, αν είναι και...
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την στέγαση των αναπληρωτών στα νησιά και την περιφέρεια