Το Δ.Σ. του Σ.Α.Κ.Ε.Α. αποστέλλει επιστολή στην Διεύθυνση Διορισμ. Προσλ. Εκπαιδευτικών. Προσωπικού Αθμιας κ Βθμιας Εκπαίδευσης και στο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. σχετικά με την Β΄Φάση πρόσληψης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2023-2024 και την κάλυψη των κενών στην ΕΑΕ.
Το Σ.Α.Κ.Ε.Α τονίζει πως κρίνεται αναγκαία η μεγαλύτερη κάλυψη των λειτουργικών κενών στις επικείμενες προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων της πανεπιστημιακής και τεχνολογικης εκπαιδευσης, ενώ παράλληλα, κρίνει αναγκαία την κάλυψη των λειτουργικών κενών στα ΕΕΕΕΚ και στα ΕΝΕΕΓΥΛ της χώρας για την εύρυθμη λειτουργια της σχολικής κοινότητας και την εκπαιδευτική υποστήριξη του μαθητικού πληθυσμού, καθώς υπήρξαν ΕΕΕΕΚ, όπου δεν προσλήφθηκε καμία ειδικότητα εργαστηρίων.
Αναλυτικά η επιστολή
Χαιρετίζουμε τις προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της Α΄ φάσης στην ειδική αγωγή που ακολούθησαν τους μόνιμους διορισμούς που στελεχώνουν πλέον την εκπαίδευση. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι μόνιμοι διορισμοί στο χώρο της ειδικής αγωγής είναι μία θετική εξέλιξη, κρίνεται αναγκαία η μεγαλύτερη κάλυψη των λειτουργικών κενών στις επικείμενες προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων της πανεπιστημιακής και τεχνολογικης εκπαιδευσης.
Αιτούμεθα, βάσει του ν.2690/1999, αρ. 5, όπως μας κοινοποιήσετε εγγράφως τα κενά στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ένταξης και Παράλληλη Στήριξη) όπως σας δόθηκαν από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, προκειμένου να προσληφθούν αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ για το σχολικό έτος 2023-2024, καθώς και το ποσοστό που αναμένεται να καλυφθεί στην Β΄ φάση προσλήψεων.
Επιπλέον, θα θέλαμε να ενημερωθούμε για τα εξής:
- Την κάλυψη των κενών της Παράλληλης Στήριξης για τις επόμενες φάσεις προσλήψεων, εφόσον δεν υπήρξε πλήρης κάλυψη από την Α΄ φάση. Επιπλέον, το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να μεριμνήσει για την κατανομή των Παράλληλων Στηρίξεων, καθώς για μία ακόμη χρονιά παρατηρείται το φαινόμενο, όπου ένας εκπαιδευτικός της ΠΣ κατανέμεται σε 3 ή 4 σχολεία και ταυτόχρονα η ΠΣ διασπάται κατά μέσο όρο 5-6 μαθητές. Αυτή η εκπαιδευτική πολιτική του υπουργείου δε συμβαδίζει με την ενταξιακή εκπαιδευτική πολιτική, καθώς σε κάθε μαθητή αντιστοιχούν 3-4 ώρες εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης. Αυτό έχει ως επακόλουθο τη ΜΕΡΙΚΗ κάλυψη των υπαρχόντων λειτουργικών κενών, αφού μέσω της ελάχιστης κατανομής ωρών δεν καλύπτονται οι πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών της ΠΣ.
- Το ποσοστό των κενών που προκύπτουν στις θέσεις ΣΜΕΑΕ και Τμημάτων Ένταξης λόγω των αδειών των νεοδιόριστων συναδέλφων, καθώς και το ποσοστό των κενών που τυχόν δεν έχουν καλυφθεί από την Α΄ φάση των προσληψεων των αναπληρωτών ΕΑΕ.
- Την επιτακτική ανάγκη της κάλυψης των λειτουργικών κενών στα ΕΕΕΕΚ και στα ΕΝΕΕΓΥΛ της χώρας για την εύρυθμη λειτουργια της σχολικής κοινότητας και την εκπαιδευτική υποστήριξη του μαθητικού πληθυσμού, καθώς υπήρξαν ΕΕΕΕΚ, όπου δεν προσλήφθηκε καμία ειδικότητα εργαστηρίων.
- Την πιθανή ημερομηνία των προσλήψεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της Β φάσης με την ελπίδα να υπάρξει καμία χρονοκαθυστέρηση στη φετινή έκδοσή της, όπως ΔΥΣΤΥΧΩΣ συνέβη την προηγούμενη ακαδημαϊκή χρονιά.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη